אודי e-tron GT רכב ספורט יוקרה חשמלי בישראל מ-765,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אודי אי טרון GT מחיר
אודי אי טרון GT

 

ספורט יוקרה חשמלי -אודי e-tron GT ו-RS e-tron GT– ספינות הדגל החשמליות של אודי בקטגוריית הגראן טוריסימו, בתצורת קופה והנעת quattro מציעות הספק גבוה וטווח נסיעה חשמלי רחב מאד, החל מ-765,000 שקלים

 

צילום: דניאל דהרי

 

אודי, מותג רכבי היוקרה, מבית צ’מפיון מוטורס, מעמיק את נוכחותו בעידן החשמלי עם השקת הדור החדש של דגמי יוקרה ספורטיביים וחשמליים: e-tron GT ו-RS e-tron GT. דגמי ה- GT מציעים את הפרשנות של אודי לתחום הגראן טוריסמו עם ביצועים מהדהדים, עיצוב מרהיב, חווית נהיגה ספורטיבית אשר מציגה את כל ה- ההנאה האפשרית בעולמות הרכב החשמלי, טכנולוגיה מתקדמת בתפעול אינטואיטיבי והכל על גבי פלטפורמה חשמלית ייעודית. ה- e-tron GT מציע מנוע חשמלי עם הספק של kW350 (469 כ”ס) בעוד ל-e-tron GT RS  הספק של 440 kW (590 כ”ס).

 

ביצועים

המפרט החשמלי והטכני של הרכבים כולל נתונים חלומיים המגובים במתלי אוויר אדפטיביים ובמערכת ההנעה האקסקלוסיבית של אודי, ה-quattro: ל-e-tron GT  אודי נתון 0-100 של 4.1 שניות (במצב Boost), מומנט של 64.3 קג”מ, ו-469 כ”ס עם טווח נסיעה מירבי של עד 488 ק”מ (WLTP) , מהירות מירבית (מוגבלת אלקטרונית) של 245 קמ”ש וצריכת אנרגיה משולבת WLTP של 203 קווט”ש ל-100 ק”מ. לאודי RS e-tron GT האולטרה מהירה נתון האצה 0-100 של 3.3 שניות (במצב Boost) מומנט גבוה מאד של 84.7 קג”מ, ו-590 כ”ס, מהירות מירבית של 250 קמ”ש וטווח נסיעה חשמלי של עד 472 ק”מ (WLTP). שני הדגמים מציעים קיבולת סוללה של 83.7 קווט”ש וסוללה שיכולה להטען בקצב של עד 270 kWh בטעינת DC (עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר).

ה-e-tron GT וה-e-tron GT RS מציגים את הדור החדש של מותג היוקרה בעולם מכוניות הפאר החשמליות, בעיצוב קופה מרהיב בתצורת סאלון וניחוח גראן טוריסימו. עיצוב צמד הדגמים עוצר נשימה בזכות מרכב קופה למכונית סאלון יפהפייה, ואסתטיקה הנרתמת לטובת אווירודינמיות המאפשרת נתון מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.24.

 

אודי RS אי טרון GT מחיר
אודי RS אי טרון GT

 

עיצוב

עיצוב ה-e-tron GT מתכתב עם השפה העדכנית של מותג ארבע הטבעות, כולל חתימת התאורה של הפנסים הקדמיים, סבכת המשושה האחורית וצורת יחידות התאורה המחוברות בפנסי LED, יחד עם אלמנטים חיצוניים של קופה קלאסית: חלק קדמי מוארך לצד גג משתפל לאחור וחלק אחורי מקוצר. לרכב חזית ייחודית ובמרכזה מכלול הכולל שבכה, כאשר מאחור בולטות שמשה גדולה וכתפיים מודגשות, יחד עם חישוקים יפהיפיים החותמים עיצוב חיצוני עם נוכחות יוצאת דופן על הכביש. גם הסוללות זוכות לעיצוב ייחודי המאפשר את הנמכת התקרה ב-17 מ”מ לעומת ה- A7 כך שבתנוחת הישיבה הנמוכה יותר מרווח הראש לא יפגע. הסוללות ממוקמות במרכז הרכב בין הצירים, לחלוקת משקל הקרובה לשווה ככל האפשר.

 

מידות וסביבת נהג

ה-e-tron GT וגרסת ה-RS מציעים, כראוי למכונית גראן טוריסמו, ממדים ספורטיביים: אורך – 4,989 מ”מ, רוחב – 2,158 מ”מ, גובה – 1,396 מ”מ ובסיס הגלגלים -2,900 מ”מ . נפחי תאי המטען הם 405 ליטר לאחורי ב-e-tron GT ו-350 ליטר ב-RS e-tron GT ו-85 ליטר לקדמי (בשניהם). חלקו העליון של הרכב כולל חלון גג פנורמי, בעוד הרכב מתהדר בפנסי LED קדמיים ואחוריים עם איתות דינמי, כשכל ארבעת גלגלי ה-19″ מעוטרים בקליפרים שחורים עם חישוקי 5 זרועות Aero בצבע אפור פלטינה. ה-e-tron RS GT  מוסיף גם ספי דלת מוארים בגימור אלומיניום, פנסים קדמיים בטכנולוגיית Matrix LED עם איתות דינמי, וחישוקי 21″ 10 זרועות בעיצוב טרפז בצבע אפור.

צמד הדגמים זכה לעיצוב פנים יפהפה, עם סביבת נהג אלגנטית ונעימה, עם חלל פנימי העשוי בחלקו מחומרים מתכלים תוך התכתבות עם המסורת הספורטיבית של אאודי. אבזור הפנים כולל מפרט עשיר הכולל לוח מחוונים דיגיטלי – אודי Virtual Cockpit  בגודל 12.3″, ממשק MMI Touch עם מסך מולטימדיה מרכזי 10.1″, מערכת ניווט מלאה בממשק מתקדם MMI NAV Plus, מפתח חכם, מערכת שמע אודי Sound System עם 10 רמקולים, מערכת טעינה e tron Compact, וממשק אודי Smartphone Interface. 

 

audi e tron gt
אודי אי טרון GT

אודי אי טרון GT חשמלי
אודי אי טרון GT תא נהג. צילום: פרטי

 

סביבת הנהג עוצבה בהשראת קונספט ה-monoposto, ברוח קלאסיקות דגמי הספורט של המותג, הגה ספורט 3 זרועות קטום, בתיפור עור עם חימום, שליטה על המולטימדיה ועל recuperation כאשר ההיגוי מבוסס כוח אלקטרו מכני. בנוסף, ניתן למצוא דיפונים באפור גרפיט, מראות חיצוניות מתכווננות חשמלית עם חימום, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים שונים, עם חימום ואוורור למושבים הקדמיים Sport Pro המתכווננים חשמלית, אודי Drive Select, מושבים בשילוב עור ותפירת “חלת דבש”, ספי דלת בגימור אלומיניום ומתלי אוויר אדפטיביים ועוד. ה– RS e-tron GT מוסיף גם מערכת שמע פרימיום B&O 16 רמקולים בטכנולוגיית תלת ממד ומגבר 710W ו-15 ערוצים, אודי Drive Select (המאפשר שליטה על תוספת הסאונד הספורטיבי), דיפוני כסף פלדיום, דוושות נירוסטה, מראות חיצוניות עם חימום וזיכרונות, כוונון הגה חשמלי, וחיפוי עור Nappa/Dinamica באלמנטים נוספים.

 

בטיחות

לשני הדגמים חבילת בטיחות מקיפה עם מערכות בטיחות אקטיביות לסיוע לנהג המוצעות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב ו- Park Aid Plus. זאת בנוסף ל- 8 כריות אוויר, מערכת לסיוע במניעת סנוור אוטומטית, ודיפרנציאל אחורי. ה-RS e-tron GT  כולל גם מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת, מצלמה היקפית 360, Front Cross Traffic Assist בתנועה חוצה לפנים, מע’ עזר לחנייה , ונעילת דיפרנציאל אחורי אלקטרונית. 

 

אודי אי טרון ספורט
אודי e-tron GT בישראל

 

מחיר האודי e-tron GT יתחיל ב-765,000 ₪
מחירו של האודי RS e-tron GT יתחיל ב-1,165,000 ₪
שני המחירים בתוספת אגרת רישוי בסך 530 ₪

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית לרכבים שיוצרו עבור השוק האירופאי. טרם החל ייצור הרכבים עבור ישראל ובהתאם ייתכנו שינויים בנתונים המצוינים מעלה עם התחלת הייצור על בסיס המפרט הישראלי. אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב. הנתונים המצוינים בהודעה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

** אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

*** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

****מערכות הניווט, העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + 12 =