האישה המוערכת בתחום הרכב 2024 WOMAN OF WORTH AWARD

 

Nissan nombra a Luciana Herrmann como directora regional de Comunicación Corporativa para América Latina
Luciana Herrmann לוסיאנה הרמן, מותג ניסאן אמריקה הלטינית

 

WOMAN OF WORTH AWARD 2024 החדשה לשנה זו נבחרה, לוסיאנה הרמן, מנהלת התקשורת האזורית של מותג ניסאן באמריקה הלטינית

 

עשר פיינליסטיות, נשים מעולם הרכב והתחבורה עברו לרשימת המועמדות הסופיות, מתוך 30 מועמדות שהוצעו על ידי פאנל השופטות בטקס הבינלאומי לבחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם. השופטות הצביעו ברוב קולות ללוסיאנה הרמן, מנהלת התקשורת האזורית של מותג ניסאן באמריקה הלטינית

פרס WOMAN OF WORTH AWARD 2024, הוא יוזמה ופועל יוצא של הטקס הבינלאומי WWCOTY בו בוחרות עיתונאיות הרכב בעולם את מכונית השנה מתוך כלל המכוניות החדשות ששווקו במהלך אותה שנה. עשר מועמדות סופיות עברו לרשימת ההצבעות הסופית מתוך 30 ומתוכן זכתה בתואר WOW, הגברת לוסיאנה הרמן ממקסיקו.

 

עומדת בראש מועצה שמשלבת נשים בתחום הרכב. בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום. פיתחה והובילה צוותים רב-תרבותיים חוצי מדינות.

 

לוסיאנה הרמן היא מנהלת התקשורת האזורית של ניסאן NISSAN באמריקה הלטינית (LATAM). היא עומדת בראש מועצה שמשלבת נשים בתחום הרכב. היא בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום, “מקצוענית, יצירתית, בונה קמפיינים משולבים לתעשיית הרכב, למגזר הקמעונאי ולשירותי B2B. הרכיבה, פיתחה והובילה צוותים רב-תרבותיים, חלקים מהם בפעולות חוצות גבולות במדינות כמו ברזיל, יפן, ונצואלה ומקסיקו”.

כשלוסיאנה שמעה שהיא אחת מעשר הפיינליסטיות בפרס WOW, אמרה: “לדעת שנבחרתי, אלה חדשות כל כך חשובות עבורי, וסימן ברור לכך שמאמצי ההכלה שלי מהדהדים החוצה”. כעת יש לה סיבה להמשיך חזק יותר בכיוון.

פרס האישה המוערכת בתחום הרכב (WOW) הוא כאמור יוזמה של טקס רכב השנה הבינלאומי WWCOTY שהוקם ב-2009 על ידי סנדי מיהר, נשיאת הכבוד של הארגון.

מרתה גרסיה, הנשיאה בפועל של WWCOTY: תהליך ההצבעה היה קפדני מאד. אני שמחה שאישה מאמריקה הלטינית זכתה להכרה באמצעות הפרס שלנו.

פרס WOW מרכין ראש ומודה לסו בייקר המנוחה, אחת השופטות המייסדות שלנו. התובנות שלה, החוכמה והידע שלה בתקופתה כחברה בחבר המושבעות/השופטות שלנו זכו להערכה רבה על ידי כולם. היא נפטרה בנובמבר 2022.

 

 

טקס בחירת רכב השנה – WOMEN’S WORLDWIDE CAR OF THE YEAR

 

מכונית השנה WWCOTY היא קבוצת פרסי הרכב היחידה בעולם הכוללת אך ורק נשים, עיתונאיות רכב מוטוריות. הטקס נוסד על ידי עיתונאית הרכב הוותיקה מניו זילנד, סנדי מאהר, בשנת 2009, נשיאת כבוד של הטקס כיום, ואילו מרטה גרסיה מספרד, היא הנשיאה של הטקס בפועל.

הטקס הייחודי הזה נועד להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה, ולתת קול נוסף – של עיתונאיות רכב מהעולם. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. עיתונאיות הרכב לא בוחרות ב”מכונית לאישה”, כי מכוניות אינן מיוצרות למגדר ספציפי. כל המכוניות נבחנות על פי היבטים, כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות וחוויית נהיגה, טכנולוגיה, טביעת רגל סביבתית, ועוד.

“עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות ביותר של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות לנשים בעולם הרכב ולתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, מכיוון שניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות, וחופש פעולה”.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *