קיה EV9 רכב השנה בטקס WWCOTY הבחירה של עיתונאיות-הרכב בעולם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

KIA EV9 WWCOTY
המנצח הגדול – קיה EV9 WWCOTY

 

75 עיתונאיות רכב מ-52 מדינות, (חמש יבשות) הצביעו ובחרו את מכונית השנה, המכונית הטובה ביותר בעולם לשנת 2024. קיה EV9 נבחר למקום ה-1 מתוך 63 מכוניות חדשות. תזמון ההכרזה, רגע לפני יום האישה הבינלאומי לא מקרי

 

עיתונאיות הרכב השופטות בטקס מכונית השנה WWCOTY בחרו ב-קיה EV9 כמכונית הטובה בעולם לשנת 2024. לפני ההצבעה, העיתונאיות הצביעו נהגו בדקו והעריכו עשרות דגמים חדשים של כלי רכב. בסבב ההצבעה הראשון נבחרו 6 המכוניות הטובות ביותר בכל קטגוריה מתוך 63 מועמדים/מכוניות.

 

WWCOTY 2024
הזוכים בקטגוריות השונות 2023-24

 

הזוכים בקטגוריות:

וולוו EX30 (רכב משפחתי)
BMW סדרה 5 (מכונית גדולה)
KIA EV9 (SUV)
פולקסווגן אמארוק (4X4 וטנדר)
אסטון מרטין DB12 (מכונית אקזוטית/ספורטיבית)

בסיבוב השני שימשו הפיינליסטים כבסיס לבחירת המכונית הטובה בעולם 2024.

“הבחירות השנה היו קשות במיוחד בגלל הרמה המצוינת של כל המועמדים. לכל אחד מהמועמדים הסופיים היה מספיק “כשרון” כדי לזכות בטקס. ה-KIA EV9 ניצח את יריביו מכיוון שהוא רכב המסוגל לספק את צרכי הצרכנים בכל אספקט.” אומרת מרתה גרסיה, נשיאת הטקס WWCOTY.

בסופו של דבר, ואחרי בחינה מעמיקה, הכף הטה בכבדות לטובת קיה EV9, רכב השטח החשמלי הגדול הראשון עם עד שבעה מושבים. למרות 5 מטרים אורכו, יש לו אווירודינמיקה טובה. הוא גם בולט בעיצוב החדשני שלו, הטכנולוגיה הגבוהה שלו, הטעינה הדו-כיוונית והמהירה במיוחד.

 

הנה מה שיש לכמה מהשופטות שלנו לומר:

“קיה EV9 הוא באמת קלף חשמלי מנצח בשוק כלי הרכב החשמליים. זה יהיה כלי רכב שנסתכל עליו אחורה בהמשך הדרך ונאמר כך עשו רכבים חשמליים, מתומחרים טוב, ידידותיים למשתמש ונחשקים עבור כל הצרכנים. אף רכב אחר לא לקח את אותם סיכונים ודחק את גבולות התכנון וההנדסה לאותו גבול”. תניה גזדיק, ארה”ב

“קיה פיתחה רכב שטח גדול עם מנוע חשמלי הבולט באווירודינמיקה הטובה, העיצוב החדשני, הטכנולוגיה הגבוהה – עם נהיגה אוטונומית עד רמה 3 – וגם מציע טעינה דו-כיוונית וטעינה מהירה במיוחד של 800 וולט” שרה סוריה, ספרד.

“קיה EV9 מציעה חלל פנים ידידותי למשפחה, ובנוסף לכך, חווית נהיגה שמרגישה קרובה לזו של בנזין אך ללא פליטות, מה שאמור לשבות את לב הקונים שאינם רגילים לרכב עם סוללה. הרכב הזה ירגיש להם טבעי ומוכר”. ג’יל מקינטוש, קנדה

“מכונית חשמלית אצילית במיוחד, מרווחת, רב-תכליתית ורב-תכליתית. גם ההנעה לארבעת הגלגלים, ומצבי הנהיגה השונים הופכים את ה-EV9 לרכב מצוין בחורף הנורדי ובשלג. בדקתי את המכונית בכפור של 25 מעלות ושמחתי שה-EV9 התנהג במזג אוויר חורפי קר כמו מכונית יוקרה רגילה: הוא התחמם מהר, הקילומטראז’ לא הושפע יותר מדי מהמעלות מתחת לאפס. הישג גדול ליצרנית הרכב הקוריאנית”. Ylle Rajasaar, אסטוניה.

“הקיה EV9 מציגה את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק, כמו גריל קדמי עם תאורת לד וחלק פנימי שיכול להפוך לסלון בזכות המושבים המסתובבים ב-180 מעלות. החלל הפנימי מאפשר עד שבעה נוסעים והגרסה החזקה ביותר עם שני מנועים חשמליים מסוגלת להפיק עד 384 כ”ס עם ביצועים מרשימים”. איזדורה קרבליו, ברזיל.

“ה-EV9 ריגש אותי לגבי האפשרויות העתידיות לרכבים חשמליים רב-תכליתיים. קשה היה להאמין שהרכב הגדול, הנוח והרב-תכליתי הזה לא צריך מנוע בנזין או דיזל”. ליז סוונטון, אוסטרליה

 

טקס בחירת רכב השנה – WOMEN’S WORLDWIDE CAR OF THE YEAR

 

מכונית השנה WWCOTY היא קבוצת פרסי הרכב היחידה בעולם הכוללת אך ורק נשים, עיתונאיות רכב מוטוריות. הטקס נוסד על ידי עיתונאית הרכב הוותיקה מניו זילנד, סנדי מאהר, בשנת 2009, נשיאת כבוד של הטקס כיום, ואילו מרטה גרסיה מספרד, היא הנשיאה של הטקס בפועל.

הטקס הייחודי הזה נועד להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה, ולתת קול נוסף – של עיתונאיות רכב מהעולם. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. עיתונאיות הרכב לא בוחרות ב”מכונית לאישה”, כי מכוניות אינן מיוצרות למגדר ספציפי. כל המכוניות נבחנות על פי היבטים, כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות וחוויית נהיגה, טכנולוגיה, טביעת רגל סביבתית, ועוד.

“עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות ביותר של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות לנשים בעולם הרכב ולתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, מכיוון שניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות, וחופש פעולה”.

 

וממש בקרוב – טקס בחירת רכב השנה המקומי – מי תהיה מלכת הכביש 2023-24?

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen + sixteen =