השקה: מרצדס EQC (טווח חשמלי עד 412 ק”מ) מ-499,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מרצדס EQC (טווח חשמלי עד 412 ק"מ) מ-499,900 ש"ח
השקה: מרצדס EQC (טווח חשמלי עד 412 ק”מ) מ-499,900 ש”ח

כלמוביל משיקה את רכב הפנאי שטח החשמלי המלא הראשון שלה – מרצדס EQC, עם שני מנועים חשמליים, הנעה כפולה, 408 כ”ס, מאפס למאה קמ”ש ב5 שניות, וטווח חשמלי נאה של עד 412 ק”מ. יוצע ב-3 רמות גימור, החל מ-499,900 ש”ח

 


כלמוביל מרצדס מציגה בישראל את מותג ה-EQ החשמלי של הקונצרן אשר מתבסס על הארכיטקטורה החשמלית החדשנית והעדכנית של היצרן ומשיקה את ה-SUV החשמלי הראשון שלה ה-EQC. מדובר בבשורה עיצובית וטכנולוגית המשלבת 2 מנועים חשמליים, מערכות בטיחות סמי אוטונומיות, יכולות נהיגה דינמיות, מערכת MBUX מעודכנת ואחריות של עד 8 שנים על המצבר החשמלי, המביאה לידי ביטוי מאות שנות אדם ופיתוח של מרצדס. 

 

2 מנועים חשמליים עם הספק של 408 כ”ס

 

מערכת ההנעה החשמלית בדגם ה-EQC משלבת 2 מנועים חשמליים מתקדמים (קדמי ואחורי) המאפשרים הנעה כפולה עם טווח נסיעה של עד 412 ק”מ. הספק המנועים עומד על 408 כ”ס (300kW) וסוללה בקיבולת 80kWh המאפשרים האצה מ-0 ל-100 ב-5.1 שניות עם מהירות מרבית של 180 קמ”ש (מגבלה דיגיטלית). 

המנוע החשמלי אשר ממוקם בחזית הרכב פועל בתנאי עומס נמוכים ומכויל לצריכת חשמל נמוכה ונסיעה יעילה של הרכב. המנוע השני אשר ממקום בחלק האחורי מאפשר יכולות נהיגה דינמיות ותאוצות המזכירות ביצועים של רכבי ספורט. תצרוכת החשמל הממוצעת עומדת על 19.7-20.8 קוו”ט ל-100 ק”מ. 

ה-EQC מאפשר טעינה מהירה מקיבולת של 10% ל-80% ב-40 דקות תוספת של כ-300 ק”מ נסיעה. טעינה מלאה של הסוללה מ-0% ל-100% בעמדת טעינה ביתית (Mode 3) אורכת כ-11 שעות. יחד עם זאת, כחלק מטכנולוגיות המתקדמות של הרכב ניתן לבחור בין 5 מצבי נהיגה המשולבים במערכת הרגנרציה של הרכב ומסייעים בניצול מירבי והטענה נוספת של הסוללה על ידי בלימה. 

 

טעינה מהירה לכדי 80 אחוז סוללה אורכת 40 דקות. מרצדס EQC

 

דגם ה-EQC הצטיין במבחני הריסוק של EuroNCAP והשיג את הציון המקסימלי של 5 כוכבים עם 96% בהגנה על מבוגרים ו-90% בהגנה על ילדים. בישראל הוא יוצע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות ונהיגה סמי אוטונומית מתקדמות הכוללות מערכת בלימה אוטונומית המזהה גם רכבים דו גלגלים והולכי רכב, מערכת התרעה אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מעבר נתיב אקטיבי, מערכת PRE-SAFE® SOUND ו- PRE-SAFE® PLUSהמכינות את הנהג והרכב לקראת מצבי חירום, מערכת לניטור ערנות הנהג, מערכת לניטור שטחים מתים, אפשרות לנהיגה חצי-אוטונומית גם בעומסי תנועה, מערכת לזיהוי תנועה חוצה מאחור ומערכות בטיחות נוספות המגיעות כסטנדרט ברכבי היוקרה של מרצדס בישראל. 

מלבד מערכות הבטיחות המתקדמות ה-EQC מגיע עם בלמים אדפטיביים עם פונקציית HOLD ו-Hill Start Assist המאפשרים נוחות נסיעה גם בכבישים משובשים ובורות, מצלמות היקפיות °360, בורר מצבי נהיגה -DYNAMIC SELECT ותאורת MULTIBEAM LED המתאימה את עצמה בצורה ייעודית על פי תווי הכביש.

 

אבזור עשיר ומתקדם בתא הנהג. מרצדס EQC חשמלי מלא

 

בפן הנוחות והבידור, ה-EQC מגיע עם שני צגים דיגיטליים מתקדמים בגודל 10.25 אינץ’ העומדים בקנה העיצובי היוקרתי של היצרן המתחבר לקו החשמלי המייצג את מותג ה-EQ. צג אחד משמש כלוח שעונים וצג נוסף כמערכת הבידור המתקדמת של מרצדס ה-MBUX המאפשר שליטה מלאה ברכב באמצעות דיבור. בנוסף, ברכב יש תצוגה עלית (HUD) בהירה ונוחה לשימוש המציגה לנהג את מהירות הנסיעה (בדגמיElectric Art  ו-AMG line), מצב הסוללה, ניווט ואפשרויות נוספות.  

פנים הרכב משלב תאורת אווירה בעלת 64 גוונים בהתאם לבחירת הנהג. קווי המתאר של הרכב המשולבים עם גימור אלומיניום מתמזגים עם מושבי ARTICO מהודרים ואיכות החומרים הגבוהה. מלבד זאת, ניתן גם להזמין מושבים מחומרים ממוחזרים וירוקים. בנוסף, ה-EQC מגיע עם מערכת שמע מתקדמת של מותג היוקרה Burmester המעניקה אפקט מוזיקאלי מקסימלי הודות לבידוד האקוסטי הייחודי של הרכב (בדגמיElectric Art  ו-AMG line).

 

מרצדס חשמלית

 

אחריות

בהתאם לחזון ולאסטרטגיה, בנוסף על אחריות של 3 שנים על הרכב, כלמוביל תעניק חבילת שירות אשר תכלול 3 טיפולים, 8 שנות אחריות על המצבר החשמלי, שירות גרירה וחילוץ ועוד. כמו כן, בכל רכישה כלמוביל תספק עמדת טעינה בהתאם לדרישת הלקוח.  

גילי פריאנטה, מנכ”ל מרצדס בישראל: השקת מותג ה-EQ הינה צעד אסטרטגי חשוב בהרחבת תמהיל הדגמים שלנו לרכבים חשמליים ודגמי פלאג אין. היצרן הכריז על 6 דגמים חדשים בתקופה הקרובה ובניהם EQS,EQE , EQS SUV, EQE SUV המבוססים על הארכיטקטורה החדשה והמתקדמת של מרצדס בתחום החשמל והתוכנה. עד סוף 2021, כחלק מהחזון של מרצדס העולמית, נשיק 3 דגמים חשמליים מלאים נוספים בישראל, ביניהם ספינת הדגל החשמלית ה-EQS הכוללת טווח נסיעה של עד 700 ק”מ.”

 

מחיר

מרצדס EQC 400 4MATIC יוצע בשלוש רמות גימור במחיר של החל מ-499,900 ש”ח

 

כל הנתונים המצוינים בידיעה הם על-פי נתוני יצרן לפי בדיקות מעבדה. טווח הנסיעה וצריכת החשמל בפועל מושפעים, בין היתר, מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה ויכולים אף להגיע לפער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × five =