יגואר F-TYPE בגרסה חסכונית בדלק – מנוע שני ליטר עם 300 כ”ס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת המזרח יבואנית יגואר תחל בשיווק גרסה חדשה לרכב הספורט F-TYPE - מנוע 2 ליטר עם 300 כ"ס, במחיר של 575,000 ₪

גרסת 2 ליטר ליגואר F-TYPE במחיר 575,000 ש"ח

לטובת אלה הרוצים רכב ספורטיבי מהנה, אך חוששים מלבלות כל שני וחמישי בתחנות הדלק, יכול להיות שנמצא הפיתרון. גרסה חדשה מושקת בארץ, לרכב הספורט של יגואר – F-TYPE. אחד מרכבי הספורט המהנים בהם נהגנו פה בארץ. איך זה ירגיש עם מנוע שני ליטר, במקום 3 ליטר? לא נדע עד שננסה, אך צריכת הדלק ככל הנראה תשתפר.

ומה יהיה עם הצלילים החייתיים של מנוע ה-V6?
הגרסה החסכונית יותר זו גרסת 4 צילינדרים, ולכן, לא תשמעו את אותם צלילים משכרים. אבל יגואר כן הוציאה את המיטב, ומהאגזוז ישמעו צלילים מוגברים ומגרגרים גם כן.

רכב הספורט יגואר F-TYPE, בגרסת 2 ליטר, קופה, הנעה אחורית, מייצר 300 כ”ס, מומנט של 40 קג”מ, תיבת הילוכים – 8 הילוכים טיפטרוניק, התאוצה מ-0-100 ב-5.7 שניות, ועם מהירות מרבית של 250 קמ”ש.

פוטוגנית. יגואר F TYPE
תא נהג של יגואר F TYPE

יגואר F-TYPE נחשבת ליורשת רוחנית של ה-E-TYPE. מכונית בעלת צמד מושבים, מנוע מלפנים והנעה אחורית. עיצוב המכונית שואב השראה מהיגואר C-X16 שהוצגה בתערוכה בפרנקפורט ב-2011.

אבזור המכונית כולל מושבי עור, בקרת נהיגה עם 25 מצבים, מערכת שמע משוכללת, בקרת אקלים דו- אזורית, בלוטות’, פנסי בי-קסנון, בקרת שיוט עם מגביל מהירות אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב, ערכת פליטה אקטיבית עם ווסת שמעצים את שאון, גלגל הגה מחומם ועוד.

קווי המרכב משוכים לאחור, עם חזית מודרנית וחלק אחורי ייחודי, יושבים על שלדת אלומיניום חדשה. חלוקת המשקל שלה אופטימלית, לטובת התנהגות ספורטיבית מירבית.

דגם הספורט החדש של יגואר בישראל במחיר של 575,000 שח.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + one =