מערכת הכפתור BABY נגד שכחת ילדים אושרה ע”י משרד התחבורה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מערכת נגד שכחת ילדים ברכב
מערכת הכפתור BABY נגד שכחת ילדים אושרה ע”י משרד התחבורה

מערכת הכפתור i2/4 BABY, אושרה על ידי משרד התחבורה, בהתאם לתקנה 83ד לתקנות התעבורה ותקודם כאחת מהמערכות הרשמיות למניעת שכחת ילדים ברכב המסיע ילדים מתחת לגיל 4

 

הכפתורi2/4 BABY היא המערכת הוותיקה והיחידה בשוק הישראלי מקטגוריית מניעת שכחת ילדים ברכב, המקושרת בטכנולוגיית eCall למוקד אנושי מקצועי 24/7 ומיומנת לנהל אירוע חילוץ ילד באופן עצמאי במידת הצורך.

מערכת הכפתור i2/4 Baby, המסייעת מזה שנים בהצלחה במניעת שכחת ילדים ברכב, אושרה על ידי משרד התחבורה בהתאם לתקנה 83ד לתקנות התעבורה, הצפויה להיכנס לתוקף ב-1 באוגוסט ומחייבת התקנת אבזור מתאים ברכב המסיע ילדים מתחת לגיל 4. מערכת זו היא היחידה בשוק הישראלי המקושרת בטכנולוגיית eCall  למוקד אנושי המספק מענה 24/7. מערכת זו משמשת כשומר סף ברכב ומיומנת לנהל אירוע חילוץ באופן אקטיבי ועצמאי במקרים בהם אין מענה של שני מבוגרים אחראים אשר הוגדרו מראש ופה בולט הבידול שלה אל מול מערכות נפוצות אחרות, אשר יתריעו על שכחה בלבד לטלפון הנייד.

כלומר, במערכת הכפתור גם אם ההורים שכחו את הנייד או שנגמרה הסוללה נציגי הכפתור ידאגו לתפעל את האירוע ולהזעיק את כוחות הביטחון. מערכת הכפתור Baby i2/4 מעניקה מעטפת ביטחון נוספת להורים, שעל כל מקרה ובכל מצב תתקיים שמירה קפדנית על ילדם ברכב.

מערכת זו מהחלוצות בתחום, מובנית ברכב וכוללת עד ארבעה חיישני בייבי המתחברים לכיסא הבטיחות, או הבוסטר וכן, חייגן מודם סלולרי עצמאי ( אינו תלוי בטלפון של הנהג) המקושר באמצעות טכנולוגיית eCall ישירות מהרכב למוקד אנושי הפעיל 24/7. מערכת זו שימושית ויעילה לא רק במקרי שכחת ילדים ברכב, אלא מספקת פתרונות נוספים נלווים השכיחים בכל רכב, כגון חילוץ רכב בזמן קצר עד 90 דקות, פתרון לפנצ’ר, תקלה במצבר, מענה בעת מחסור בדלק, תאונה קלה ועוד. התקנת הכפתור i 2/4 BABY מחייבת התקנה מקצועית של טכנאי בכדי להבטיח התקנה תקנית ומושלמת, מאחר ומדובר בחיים של אנשים.

 

הכפתור. מערכת נגד שכחת ילדים
הכפתור מערכת בטיחות ברכב נגד שכחת ילדים

 

 

מערכת הכפתור i2/4 BABY פועלת בעצמאות מלאה במספר שלבים, מעת כיבוי המנוע יזוהה משקל הילד, המערכת תתריע לנהג על ידי צפצוף חוזר. במידה ולאחר 2 דקות עדיין יזוהה משקל בכיסא הילד, נציגי החירום יפנו לשוהים ברכב באמצעות שיחת פוש מתפרצת מרחוק וינהלו את האירוע בהתאם ואל מול אנשי הקשר שהוגדרו מראש. היה ולא יינתן מענה משניהם, יפעלו צוות המוקדנים אל מול כוחות ההצלה במידת הצורך ויזעיקו אותם למיקומו המדויק של הרכב.

מחברת הכפתור, נמסר “אנו מברכים על החלטת משרד התחבורה לקחת צעד קדימה את הטיפול בתופעת שכחת ילדים ברכב המטרידה, כפי שעשו באיטליה בשנים האחרונות. תוצאות המחקרים מלמדות על צמצום משמעותי של התופעה הכואבת במחוזות המדינה. כידוע, הרבה מן המקרים קורים בהיסח הדעת והיה ניתן לפחות למנוע את חלקם, כך ששימוש בטכנולוגיות מכל סוג שהוא, מבורך והכרחי”.

עוד הוסיפו מהחברה “טכנולוגיית הכפתור קיבלה את האישור הרשמי הנדרש ממשרד התחבורה בימים האחרונים. בידולה של הטכנולוגיה שלנו בהשוואה למערכות אחרות הקיימות בשוק הישראלי, נעוץ בעובדה שאנו יודעים לנהל כל אירוע ותרחיש מרחוק 24/7 364 ימים בשנה. המערכת אותה אנו משווקים למעשה מקנה ביטחון ושקט נפשי לנהג ולמשפחתו, בידיעה שיש מישהו שמלווה מרחוק, שומר עליך בדרכים ויודע לנהל כל תרחיש אפשרי במידת הצורך.

לרוב הוא שקט ואינו מורגש, אך בזמן האמת יהיה שם עבורך במלוא העוצמה. בסיטואציה של שכחת ילד ברכב כששני מבוגרים שהוגדרו במערכת אינם זמינים, צוותי המוקד ייקחו פיקוד מלא להביא לחילוצו של הילד תוך מספר דקות, כך שמדובר במערכת ייחודית שמציעה פתרון שאין דומה לו בשוק הישראלי. חשוב לזכור שמערכת הכפתור מספקת בנוסף שירותים נלווים השימושיים לחוויית הנהיגה ואינה מסתכמת רק בפיצ’ר של מניעת שכחת ילדים, כך שלקוחותינו מקבלים תמורה משמעותית וערך מוסף”.

 

חובת התקנה מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב החל מאוגוסט

 

עלות המערכת הכוללת 2 חיישני בייבי+ חייגן מודם סלולרי עצמאי ( היחידה עצמאית ואיננה תלויה בטלפון של הנהג): 1620 ₪ כולל מע”מ (מחיר זה מתאים לעד ארבעה ילדים). התקנה בבית הלקוח ללא עלות נוספת. לאור כניסת התקנה לתוקף, יוצעו מבצעים שונים ללקוחות. בנוסף, ניתן לבחור בין 2 מסלולים עיקריים במנוי חודשי בהתאם לצרכי הלקוח.

 

אודות הכפתור

הכפתור מתמחה בניהול מצבי חירום בזמן נהיגה ברכב לרבות תאונות דרכים, מצוקה רפואית ואירועי ביטחון. בנוסף החברה מספקת שירותי דרך בזמנים הקצרים ביותר בשוק הישראלי הודות לפריסה ארצית נרחבת של 300 מחלצים, תוך התחייבות לשירותי דרך מלאים עד 90 דקות. חברת הכפתור מעמידה מערך שירות וחירום טלפוני הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע 364 ימים בשנה. במקביל לפעילותה הענפה אל מול לקוחות פרטיים, הכפתור מתמחה גם בפעילות מרשימה אל מול לקוחות עסקיים לרבות ניהול ציי רכב, ניתוח דוחות ואופטימיזציה תפעולית.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 3 =