פנגו מעניקה ללקוחות נסיעה חינם בקורקינטים השיתופיים של חברת Bird

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קורקינט שיתופי
נסיעה חינם בקורקינטים של בירד למשתמשי פנגו

 

 

אפליקציית Pango מרחיבה את שירותיה ומעניקה נסיעה חינם בקורקינטים השיתופיים של חברת Bird – במסגרת שיתוף הפעולה ייהנו לקוחות פנגו מהטבה של נסיעה חינם אחת לחודש בקורקינט השיתופי. הקורקינטים של Bird יתווספו למפה של Pango ויאפשרו למשתמשים לתכנן נסיעה משולבת

 

הפתרון לקילומטר האחרון: אפליקציית Pango המספקת פתרונות לתחבורה חכמה, מרחיבה את מנעד השירותים שלה ומעניקה ללקוחותיה נסיעה חינם למשך 20 דקות אחת לחודש בקורקינטים השיתופיים של Bird שייסדה את התחום בישראל. מדובר במהלך ראשון בשיתוף הפעולה בין Pango ו-Bird, שחוברות יחד למספר מהלכים שיגיעו בהמשך וירחיבו את השירות והחוויה עבור משתמשי הדרך.

בנוסף, הקורקינטים של חברת Bird הפרוסים בערים השונות ישולבו לראשונה על גבי המפה החיה של אפליקציית Pango, כך המשתמשים שלה, יוכלו לאתר בקלות קורקינט בקרבת מקום פנוי בזמן אמת. עד עתה, יכלו הלקוחות לתכנן ״נסיעה היברידית״ הכוללת שילוב של כמה אמצעי תחבורה ולשלם עליהם באמצעות Pango, לדוגמה: חניה בכחול לבן או בחניון ולאחר מכן נסיעה בתחבורה הציבורית, כאשר הכל נעשה בקלות באמצעות האפליקציה. כעת מצטרף הפתרון ל״קילמוטר האחרון״ – נסיעה בקורקינט ישירות אל היעד המבוקש. ההטבה תתבצע על ידי הורדת שובר מ-Pango שאותו ניתן להזין באפליקציית Bird. השירות זמין בשלב זה לבעלי מכשירי אנדרואיד בלבד.

מדובר כאמור בשיתוף פעולה ראשון בין החברות, מהגדולות והמובילות בענף התחבורה בישראל, המתמחות בתחבורה חכמה ומציעות מתן פתרונות יעילים ונוחים בתחום הניידות. מהחברות נמסר כי המהלכים שמושקים כעת הינם רק צעד ראשון מבין שורת מהלכים עתידיים המתוכננים בין החברות. 

 

רועי אלבז, מנכ”ל Pango: “במציאות התחבורתית הקיימת שיתופי פעולה המאפשרים ללקוחות לבחור את אמצעי התחבורה הרלוונטי ואף לחבר בין אמצעים שונים הוא הכרח. אני שמח על שיתוף הפעולה עם Bird שנותן מענה משלים איכותי ללקוחות פנגו”.

יניב ריבלין, מנכ”ל Bird ישראל: “אנחנו גאים להוביל עוד שיתוף פעולה חדשני, אשר במרכזו שיפור השירות והחוויה ללקוחותינו, אשר לא פעם משתמשים בשירות של Bird כשירות משלים להגעה בטוחה ונעימה ליעד. שיתוף הפעולה עם pango הינו טבעי ואף יוליד מהלכים נוספים בקרוב”.

 

אודות

 

Bird היא חברת כלי תחבורה שיתופיים שמטרתה להביא פתרונות תחבורה זמינים וידידותיים לסביבה לקהילות ברחבי העולם. כיום היא מספקת צי של קורקינטים חשמליים בלמעלה מ-250 ערים בעולם – הגדולה בעולם. Bird משתפת פעולה באופן הדוק עם הערים בהן היא פועלת בכדי לספק אפשרות תחבורה אמינה ומשתלמת לתושבים. בירד הוקמה בשנת 2017 על ידי טרוויס ונדרזנדן.

פנגו היא האפליקציה הפופולרית בישראל, המספקת פתרונות תשלום כוללים לתחבורה חכמה עבור שלושה מיליון לקוחותיה. פנגו מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה והשירותים הנלווים. האפליקציה מאפשרת תשלום בכחול לבן ב-77 רשויות, במעל 450 חניונים ברחבי הארץ, שירות תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי חילוץ ועוד. כמו כן, מספקת פנגו שירותים משלימים כגון איסוף האוטו לטסט ולטיפול וביטוח רכב.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − eight =