רכב צמוד: 30 ימים עם טויוטה אייגו – מתחילים!

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב חדש ומפתיע הגיע אלינו למערכת מלכת הכביש לסקירה מקיפה. ב-30 ימים הקרובים נעלה סקירות על בסיס דו יומי ונשתף אותכם בחוויות היום יום שלנו עם הטויוטה אייגו

רכב צמוד: 30 ימים עם טויוטה אייגו – מתחילים!

חמישי בשבוע שעבר, קצת לפני תשע בבוקר.
טלפון מענת, מאחלת לי בוקר טוב, ושואלת לשלומי. שתי דקות לאחר מכן, ״מה אתה עושה היום?״… היא מוסיפה ״יש לי הפתעה בשבילך, תעבור דרך אולם התצוגה של טויוטה בתל אביב, יש להם רכב מבחן לבלוג החדש שלנו באתר ‘רכב צמוד’ (בלוג סקירות רכב יום יומי באתר מלכת הכביש). מזל טוב נבחרת לעשות את הסיפתח״.

המילה ״סיפתח״, היא מילה חיובית. הייתי יותר משמח לעשות ״סיפתח״ לטויוטה לנדקרוזר הקצר, הייתי אפילו מחייך מאוזן לאוזן. הייתי גם שמח לעשות סיפתח לטויוטה קאמרי ההיברידית, או רחמנא לצלן לאחת המשפחתיות הבכירות. אבל כשהיא ציינה שלרכב “ההפתעה” יש גג נפתח, הבנתי שאני עושה סיפתח לקטנטונת ביותר בהיצע – טויוטה אייגו Open Top, מכונית מיני בעלת מנוע בנפח ליטר אחד, שלושה צילנדרים, אליו משודכת תיבת הילוכים אלקטרונית.

״סיפתח״ כן… מה שבטוח יהיה מעניין. 30 ימים עם טויוטה אייגו קטנה (ציינתי שאני גבוה מ-1.90 מ’?) מה כבר יכול להיות? זה לא שהרגע ירדתי ממנוע 3.6, 255 כוחות סוס, ואורך של 5 מטרים, מבית קדילאק. זה לא שאני ברוחב של סלקטור מועדונים, שאוהב מכוניות נוחות, רחבות, גדולות מרופדות עור.

אז אמרנו סיפתח, מה כבר יכול להיות באמת?

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − three =