הדוח עלינו: פנגו משיקה שירות חדש – הגנה מפני דוחות חניה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
דוח חניה פנגו
שירות הגנה מדוחות חניה. פנגו

 

אפליקציית פנגו משיקה את SMART – מסלול הגנה מדוחות חניה

במסגרת המסלול החדש ייהנו הלקוחות מזיכוי על דוח חניה פעם בשנה, וכן מהפיצ’רים המוכרים כגון “זזתי” – המסיימת חניה בעת תזוזת הרכב, “חניתי” – שמתזכרת להפעיל חניה במקרה של עצירת הרכב ועוד • השירות החדש יוצע במחיר  12.90 ש״ח ובחודש ההשקה יעמוד על 9.90 ש”ח

פנגו, האפליקציה הפופולרית בתחום התחבורה בישראל, ממשיכה להגדיל את מנעד השירותים שלה ומשיקה את מסלול SMART, במרכזו הגנה מדוחות חניה. במסגרת המסלול החדש, תזכה פנגו לקוחות אשר יקבלו דוח חניה במקרים של טעות בבחירת עיר, בהפעלת אזור שגוי, או בהפעלת חניה על הרכב הלא נכון. ההגנה תהיה תקפה לדוח חניה אחד בשנה. בכך, ממשיכה פנגו לספק פתרונות מגוונים ללקוחותיה ולציבור הנהגים בישראל. 

 

 

בשנת 2022 לבדה נרשמו לא פחות מ-5.5 מיליון בדיקות פקח של משתמשי פנגו או בעזרת אמצעי אכיפה אלקטרוניים שונים. הצורך במסלול החדש שבמרכזו הגנה מדוחות חניה, עלה גם בניתוח נתוני שימוש אותו ערכה האפליקציה, והצביע על כך שבכל חודש אלפים רבים ממשתמשי פנגו מפעילים חניה על הרכב הלא נכון, מה שעלול לחשוף אותם לדוח חניה.

בנוסף לשירות ההגנה מדוחות, כולל המסלול החדש – SMART גם את השירותים המוכרים:

״זזתי״ – המסיים באופן אוטומטי את החניה בעת שהמערכת מזהה כי הרכב נמצא בתנועה.

“חניתי” – המזהה כאשר הרכב חנה, ושולח ללקוח תזכורת להפעיל את החניה.

״תזכורת אישית״ – להארכת החניה בעת הצורך ע״י הודעת סמס לנייד.

״תשלום מהיר בחניונים״ – חניה מהירה ללא עמלת הפעלת חניה.  

בנוסף, מסלול SMART מעניק מגוון “הטבות משתנות כגון הטבת פנגו cash בארנק פנגו“- צבירת כסף על תדלוק, נסיעה בתחבורה ציבורית ושטיפת רכב דרך פנגו – לטובת שימוש בחניה כחול לבן, וכן הטבת שטיפומט – לשטיפת רכב במחיר מוזל בכ-170 תחנות ברחבי הארץ.  

 

יונתן אלון, מנכ”ל פנגו: “פנגו שמה לה למטרה להיות המובילה בכל הנוגע לתחבורה החכמה בישראל. אנו מתרגשים להשיק מסלול חדש הנותן ללקוחותינו ערך עצום. מסלול SMART נולד כתוצאה מעבודת עומק והקשבה לצרכים של לקוחותינו הרבים, אשר נהנים כבר בימים אלו ממגוון שירותים והטבות המעניקים להם פתרונות  וחוסכים להם כסף רב. פנגו תמשיך לפתח מוצרים ושירותים בכדי להקל על ציבור הנהגים בישראל.”   

 

אודות פנגו

פנגו הינה סופר אפליקציה לעולמות התחבורה המספקת פתרונות חכמים בעבור שלושה מיליון לקוחותיה. האפליקציה מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה. ביניהן חניה בכחול לבן בכלל הרשויות, ובמעל 500 חניונים ברחבי הארץ, תשלום בגין תדלוק  ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי דרך ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − 5 =