ספקית סריקות הרכב חברת UVeye הישראלית גייסה 100 מיליון דולרים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

UVeye ISRAEL
המוסכים החדשים: מתקן סריקה ובדיקת רכב UVeye

 

 

אחרי שנבחרה לספקית בדיקות סריקת רכב של וולוו ו-GM בארה״ב, UVeye בגיוס משמעותי: 100 מיליון דולרים בסבב D, שישמשו לפריסה של אלפי מערכות בצפון אמריקה

 

חברת UVeye הישראלית אשר מייצרת מערכות אוטומטיות לבדיקת רכבים, גייסה מימון נוסף ע”ס 100 מיליון דולר. סבב D של החברה הושלם לאחרונה בהובלת Hanaco VC, קרן הון סיכון מניו יורק ותל אביב. הקרן מנהלת נכסים בשווי 1.5 מיליארד דולר ומתמחה בתחום ה-Mobility עם השקעות בולטות בחברות כמו Via ו-Moovit. חברות נוספות הנמנות על הפורטפוליו כוללות את Digital Ocean, Yotpo, Divvy. 

בין המשקיעים הנוספים שהשתתפו בסבב הנוכחי נמנים General Motors, CarMax, W.R. Berkley, Fitt Ventures, וכן משקיעים מוסדיים ישראלים קיימים כמו מנורה מבטחים ומור בית השקעות.

 

אמיר חבר, מנכ”ל ומייסד שותף בחברה: “חברת UVeye מובילה מהפכה ליצירת סטנדרט חדש לאופן בו תעשיית הרכב מאתרת נזקים ותקלות מכניות ברכבים”, הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מספקת ליצרני רכב, סוכנויות, מוסכי שירות ומפעילי ציי רכב פתרונות ללא תחרות לאיתור מהיר ומדויק של תקלות ואנו כבר עובדים עם השחקנים הגדולים ביותר בארה״ב ובעולם. האמון שהפגינו Hanaco VC והמשקיעים האסטרטגיים האחרים שלנו ב-UVeye יאפשר לנו לייצר מערכות באופן מסיבי ולהרחיב את הפעילות שלנו לעוד אלפי סוכנויות, מכירות פומביות וציי רכב ברחבי ארה”ב ב-3 השנים הקרובות”.

UVeye מקיימת פעילות כיום בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, כולל משרדים בישראל, יפן, גרמניה וארה”ב. מאז הקמתה ב-2016, גייסה החברה כ-200 מיליון דולר ויצרה שותפויות אסטרטגיות עם מספר רב של יצרניות רכב, חברות ביטוח ומכירות פומביות של מכוניות משומשות.

סבב הגיוס הגיע לאחר שהחברה פרסמה על חתימת חוזי ענק עם החברות המובילות בארה״ב בתחום סוכנויות הרכב, ציי הרכב ומכירות פומביות (auctions). במהלך 2022 הודיעה UVeye על שיתופי פעולה עם Volvo Cars USA ועם חברת  General Motors לאספקת מערכות עבור למעלה מ-5,000 סוכנויות רכב בכל רחבי ארה״ב. בינואר 2023 הודיעה החברה כי חתמה עם חברת Carmax האמריקאית על פריסת מערכות ברחבי אתריה לתמיכה בסריקת כמיליון כלי רכב בשנה.

החברה מייצרת כיום שלוש מערכות לבדיקת רכבים המתאימות לשימוש עבור רכבים חדשים ומשומשים כאחד. המערכות של UVeye עושות שימוש בבינה מלאכותית, Machine Learning וטכנולוגיות צילום ברזולוציה גבוהה (HD) כדי לבדוק במהירות ובאופן מדויק את צמיגי הרכב, הגחון ואביזרים נלווים ולאתר בהם פגמים, חלקים חסרים וליקויי בטיחות. 

 

סריקות רכב UVeye
שיתוף פעולה עם GM ו-וולוו. UVeye

 

שלושת מוצרי החברה לבדיקת מערכות הרכב: 

 

מערכת Helios – סורקת את גחון הרכב ומזהה קשת רחבה של פגמים כגון נזק לשלדה, חלקים חסרים ודליפות נוזלים ונזקים חיצוניים של סוללות רכב חשמלי.

מערכת Artemis – מערכת לבדיקת איכות הצמיג המזהה תוך שניות את הסוג, המפרט הטכני, לחץ האוויר, עומק השחיקה, נזקי דופן, בעיות איזון ומידת ההתאמה בין הצמיג לרכב. 

מערכת Atlas – סורקת את הרכב ב-360 מעלות ובודקת את מצב פחחות הרכב תוך איתור שריטות ופגיעות בפח.

ליאור פרושאור, שותף בקרן Hanaco VC: “סריקת רכבים אוטומטית מבוססת בינה מלאכותית עתידה לשנות את את תעשיית הרכב. ככל שרכבים הופכים מורכבים יותר (חשמליים ואוטונומיים) וציים יהפכו מורכבים יותר לניהול, תחזוקה מונעת (predictive maintanence) בעלות נמוכה ובתדירות גבוהה תהפוך לחיונית בכל צי רכב. ב-24 החודשים האחרונים חיפשנו אחר השחקן החזק והמוביל בשוק הזה, ואנו מאמינים כי UVeye היא בעלת הפוזיציה המתאימה ביותר להפוך למובילה בקטגוריה לטווח ארוך בתחום.”

 

אודות UVeye

UVeye היא החברה הראשונה בעולם ליצירת מערכות סריקה עבור רכבים עם תפוצה מסחרית רחבה. שילוב יוצא דופן בין אלגוריתמיקה, ארכיטקטורת Cloud, בינה מלאכותית, וטכנולוגיות מבוססות חיישנים, תחנות הבדיקה המהירות פורצות הדרך של החברה יכולות לזהות פגמים חיצוניים או מכניים ולזהות חריגות, שינויים או עצמים זרים מתחת וסביב כל צדדי הרכב תוך שניות. טכנולוגיית UVeye יכולה לזהות רשימה כמעט בלתי מוגבלת של בעיות ברכב, כולל נזילות שמן, נזקים חיצוניים כגון שריטות ושקעים, בעיות בדפנות הצמיגים וצמיגים ונזקים מגוונים למרכב. UVeye, שפותחה במקור לשימוש בעולם הביטחוני, הרחיבה את יישומיה הטכנולוגיים אל תעשיית הרכב, חוללה מהפכה בתהליכי בדיקה מרובי מוקדים ושיפור חווית הלקוח על ידי סריקה וזיהוי מגוון רחב של בעיות איכות ותיקון.

 

הסוף למוסכניקים? סריקה ואבחון תקלות כלי רכב בשניות – UVeye

טכנולוגיה ישראלית בנמל אשדוד – תסרוק אוטומטית נזקי פח בכלי רכב

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 5 =