וידאו: הונדה סיוויק החדשה 2023 (משפחתית היברידית) – סיבוב היכרות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הונדה סיוויק החדשה בדור ה-11, היא היברידית, חסכונית יותר, מעוצבת יפה, ומצליחה לשמור על המסורת של מותג הונדה, היכרות קצרה עם הרכב

 

רמות הגימור של הונדה סיוויק מתחיל ברמת הגימור Elegance (מחיר, החל מ-179,900 ש”ח), שכוללת חישוקי סגסוגת 17 אינץ’, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, צג מידע 7 אינץ’, ומערכת מידע, בידור וניווט תואמת אלחוטית Apple CarPlay / Android Auto עם 8 רמקולים כציוד סטנדרטי. כמו כל דגמי הונדה החדשים, כל רמות הגימור של הסיוויק מצוידות ב- Honda SENSINGTM, מערכת מקיפה של טכנולוגיות בטיחות ומערכות סיוע לנהג שהיא המובילה בקבוצה, וכוללת את מערכת הסיוע לשמירה על נתיב ואת המערכת החדשה לסיוע בפקקי תנועה.

רמת הגימור Sport תגיע בהמשך השנה ומחירה 189,900 ש”ח, כוללת ריפוד מושבים המשלב בד ועור מלאכותי, דוושות ספורט, פנסי ערפל קדמיים LED ומראות חיצוניות ייחודיות בצבע שחור מבריק היוצרות ניגודיות עם מסגרות החלונות בצבע שחור מט, וחישוקי סגסוגת 18 אינץ’ מרשימים בצבע שחור.

רמת הגימור Advance, שמחירה –  209,900 ש”ח, כוללת מערכת שמע יוקרתית משודרגת BOSE ‘CenterpointTM’ עם 12 רמקולים, חלון שמש פנורמי בגג, פנסים ראשיים בעלי אלומה מסתגלת (ADB) וצג מגע רב-תכליתי משודרג 10.2 אינץ’. מאפיינים נוספים כוללים חישוקי סגסוגת 18 אינץ’ בשילוב של צבע שחור וחיתוך יהלום, מושבי עור וגלגל הגה מחומם.

 

הונדה סיוויק החדשה
הונדה סיוויק החדשה תא נהג
הונדה סיוויק מידות מפרט
הונדה סיוויק תא נוסעים

 

@queenoftheroad.il הונדה סיוויק האצ’בק החדשה 2023, חוזרת אלינו עם יחידה היברידית ואפשרות לנסיעה על חשמל בלבד. כוללת גם מנוע בנזין 2 ליטר, 184 כ”ס, 32 קג”מ. 3 רמות גימור, החל מ180,000₪ בנתיים יש רשימת המתנה ארוכה ומלאים קטנים #hondacivic #hondacivichatchback #hondacivic2023 ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

מנוע בנזין 2.0 ליטר משמש כגנרטור לטעינת המנוע החשמלי, שמניע את הסיוויק ברוב הנסיעה. רק אם תרצו יותר כוח, ותלחצו חזק את דוושת הגז, מנוע הבנזין יתחיל לעבוד ולספק עוד כוח. התיבה היא רציפה בזמן שמנוע הבנזין עובד, ותיבת הילוך אחד, בזמן שמנוע החשמל עובד. סה”כ הספק 183 כ”ס, ו-32 קג”מ מומנט.

הדור ה-11 של הונדה סיוויק שזמין באופן בלעדי כדגם היברידי, המצויד כסטנדרט בטכנולוגיית הטעינה העצמית המתקדמת של הונדה e:HEV (רכב חשמלי היברידי) עם שני מנועים חשמליים ומנוע בנזין. השקת המכונית מציינת את השלמת אסטרטגיית החזון החשמלי של המותג, שלפיה יחושמלו כל דגמי הנוסעים העיקריים של הונדה באירופה עד סוף שנת 2022.

 

הונדה סיוויק החדש תמונות (גלריה)

 

 

בשם הסב: אחרי 30 שנה יעקב רונדל חוזר לאהבה הישנה – הסיוויק של סבא

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − seventeen =