חוויות מירוצים במסלול מקצועי והדרכות נהיגה ספורטיביות – flat out driving

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

חוויות מירוצים במסלול מקצועי והדרכות נהיגה ספורטיביות – flat out driving

 

חוויות מירוצים במסלול מקצועי והדרכות נהיגה ספורטיביות – flat out driving

 

חברת flat out driving מציעה בית חם לחובבי רכב ונהיגה, בין אם זה בחוויות מירוצים או כפי שנוהגים לומר נהג_מירוצים_ליום_אחד בכביש או במסלול מירוצים ייעודי, הדרכות נהיגה ספורטיביות, נהיגה מתקדמת ונהיגה בטוחה.

בנוסף, החברה מארגנת ימי מסלול ואימון מרוכזים בשלושת המסלולים הקיימים בארץ; ערד, פצאל ומוטורסיטי סמוך לבאר שבע.

עוד מציעה flat out טיולי נהיגה בחו”ל, טיולים בכבישי הנהיגה הכי טובים בעולם, יחד עם נופים מדהימים ומכוניות מטורפות. ההדרכות נעשות תוך דגש על יחס אישי, שירות איכותי והתאמת החבילה הטובה ביותר עבור הלקוח ויכולותיו.

 

ימי מסלול לחובבי נהיגה

 

נהג מירוצים ליום אחד

 

הדרכת נהיגה חווייתית

 

 

מתוך כתבת הראיון עם פיליפ רוזין:

 

יש גם נהגים צעירים שמתעניינים בתחום הספורט המוטורי?

– בוודאי, גם נהגים חדשים שרק קיבלו רישיון באים להדרכות ולדעתי זה השיעור הכי חשוב שיוכלו ללמוד על עצמם ועל דרך הנהיגה שלהם. יש גם לא מעט נהגי קארטינג צעירים ומבטיחים שמראים יכולות מצוינות. מי שרוצה לשפר עצמו על הכביש שיחווה נהיגת קארטינג. יש לנהיגת קארטינג קסם ויכולת שיפור נהיגה עצומה, הנהגים הגדולים בהיסטוריה התחילו שם, איירטון סנה, קולין מקריי, מייקל שומאכר ועד לואיס המילטון כולם התחילו בקארטינג.

לנהגים מתחילים, וגם מנוסים אגב, שרוצים להרגיש ולהבין איך רכב ספורטיבי מתנהג, אני ממליץ על ה- BRZ. הרכב הזה הוא בי”ס לנהיגה, בגלל זה לא נגעתי בו, כל שינוי משנה את ההתנהגות של הרכב, יותר אחיזה או כוח, אמנם תקצר משמעותית את זמן ההקפה, אבל תפגע באופי השובב של המכונית הזו. נהגת בה, אתה יודע איך היא מתנהגת. ואת זה בדיוק אני מציע ללקוחות המתעניינים בספורט המוטורי, אבל לא יודעים איך לגשת לתחום. פשוט תגיעו, תנהגו, תרגישו, ואם אהבתם, בואו להיות חלק מהמשפחה של Flat out driving.

 

ומה לגבי המין היפה, יש מתחרות בתחום?

– אתה לא מבין עד כמה, נהגות מעולות שמגיעות לעבור הדרכות ולחדד את היכולות, נהגות מתחילות עם פחות ביטחון שמגיעות לשפר את היכולות ולחזק את החולשות. אני עובד עם כולם בקצב שהכי מתאים למודרך או למודרכת. מתחילים מהבסיס ולפי רצון המודרך דוחפים את עצמנו עד למקסימום. אז בהחלט כן, יש גם נציגות נשית בליגות הבכירות להזכירך, כאלה שמפתיעות לאורך כל הדרך זה פשוט תענוג לראות אותן על המסלול, כרישות רציניות ודמויות לחיקוי.

 

אז לכל מי שרק מתעניין בתחום, אתה מציע טבילת אש חמה?

– זה קונספט חדש יחסית אין הרבה שמציעים את החבילה המשודרגת הזו, תראה, מי שבאמת מעוניין לשפר את יכולות הנהיגה שלו, לחדד את התגובות לעבוד על שיפור אינסטינקטים, להשתמש בכלים שיש לו בכדי להיות טוב יותר בנהיגה, כדאי שיעבור מכלול הדרכות, והתוצאות משתפרות ממפגש למפגש, לעלות על המסלול זה לא טיול בפארק, אני בונה את המודרך ומקנה לו את הערכים החשובים והטכניקות הנכונות, תוך שימת דגש על בטיחות, ושינויי ההרגלים. הרגלים אותם ספגנו בשיעורי הנהיגה ומתרבות הנהיגה בארץ. הקמת המסלולים בארץ היא ברכה.

 

עמוד הפייסבוק של Flat out driving

הדרכת נהיגה עם פיליפ רוזין – סקירה וראיון

 

ההדרכות מבוצעות ע”י פיליפ רוזין, נהג מירוצים ומדריך נהיגה מוסמך מטעם הרשות לנהיגה ספורטיבית ומשרד הספורט.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 3 =