מבחן דרכים שברולט ספארק

 

מנוע: 1,399 ליטר
הספק: 98/6,200 (סל”ד/כ”ס)
מומנט: 13.1/4,400 (סל”ד/קג”מ)
מהירות מירבית: 179 קמ”ש
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
מערכת מולטימדיה, 6 רמקולים6 כריות אוויר
צריכת דלק: 14.5 קילומטר לליטר
מחיר: 79,900 ש”ח
מתחרות בולטות: קיה פיקנטו ויונדאי i10


 

 


שברולט ספארק בחדשה מרגישה, נראית ונשמעת אחרת. המנוע חזק ושקט יותר, מרכז הכובד של הרכב ניכר, הספארק יציבה, המתלים עובדים היטב בפניות, וזה לא מרגיש כמו רכב קטן ופגיע, כמו שאפשר לחשוב על מכוניות בקטגוריה הזו.

 

 

עד כאן נהגים, נתראה במבחן הדרכים בקרוב

Print this pageEmail this to someoneShare on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Facebook0

2 תגובות

  1. אנונימי

    כל התקופה שהייתה רק את הספארק הידנית הישנה שאלתי את
    עצמי מעניין מתי שברולט יוציאו גירסה אוטומטית חזקה וטובה יותר ושמח שזה הגיע.
    רכב קטן יחסית עם מנוע 1.4 98 כ"ס זה כבר נשמע אחרת נשמע טוב יותר.
    צריכת הדלק שכתבת ענת זו הצריכה במבחן או נתון רשמי?
    כיף לראות שגם הרכבים הקטנים מקבלים עכשיו איבזור עשיר יחסית כולל שש כריות אויר ועוד…
    לגבי עיצוב הרכב אהבתי את הקדימה עם עיצוב הכרום באמצע ושהסמל של שברולט
    לא בולט מידיי כמו שיש בחלק מהרכבים שלהם{קרוז,אפיקה,אוואו ועוד}.
    החלק האחורי של הרכב נראה טיפה ישן ומזכיר שילוב של כמה דגמי עבר של החברה.
    מבחינת המחיר טיפה יקר יותר מהמתחרות אבל נראה שכאן אנחנו מקבלים הרבה יותר.

    תודה ענת על הסקירה.

    אילן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.