מהיום לקוחות סונול EVI יכולים לשלם על טעינה גם בפנגו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

עמדת טעינה חשמלית יגור סונול EVI
סונול EVI בתחנת סונול יגור – צילום: עידן סבח

 

פנגו מרחיבה את היצע עמדות הטעינה החשמליות בתשלום באפליקציה, ותאפשר גם תשלום דרכה בעמדות של סונול EVI. שיתוף הפעולה בין פנגו לסונול EVI יאפשר ללקוחות פנגו בעלי רכב חשמלי לבצע תשלום מהיר דרך האפליקציה שלה, ביותר מ-1,000 עמדות הטעינה הציבוריות של סונול EVI ברחבי הארץ

פנגו וסונול EVI חברו לשיתוף פעולה אשר יאפשר ללקוחות פנגו בעלי רכבים חשמליים, לאתר ולהטעין את הרכב בלמעלה מ-1,000 עמדות טעינה ציבוריות במאות של סונול EVI הפרוסות במאות מיקומים ברחבי הארץ.

שיתוף הפעולה הזה ממשיך את המגמה של פנגו להוות One Stop Shop ללקוחותיה בעלי רכב חשמלי ולשאוף לרכז עבורם את מנעד השימושים באפליקציה אחת מעבר לתשלום על טעינה חשמלית דרך האפליקציה שכעת הורחב לעמדות הטעינה הציבוריות של סונול EVI, פנגו מאפשרת חיפוש פשוט של כל עמדות טעינה במפה אינטראקטיבית המרכזת את עמדות הטעינה הציבוריות בישראל, ומציגה מידע עדכני, כמו: זמינות בזמן אמת, מהירות הטעינה וסוגי החיבור.

בנוסף, לקוחות מסלול פנגו smart יוכלו לצבור מטבעות cash לחניות בכחול לבן בכל טעינה של הרכב, ולבצע תשלום מהיר בחנויות הנוחות של סונול, Sogood. בנוסף מציעה פנגו בהצטרפות לחבילת SOS שירותי דרך הכוללים בין היתר טעינה של הרכב במקרה של סוללה שהתרוקנה.

שוק הרכב החשמלי בישראל

שנת 2023 הייתה שנה מוצלחת לשוק הרכבים החשמליים, ונמסרו במהלכה קרוב ל־45 אלף כלי רכב חשמליים – נתח של 17.7% מכלל המסירות בשנה זו, ועלייה של כ-80% לעומת 2022. מגמה זו המשיכה גם בחודשיים הראשונים של 2024 עם 15.3 אלף מסירות בתקופה זו, כשרק בינואר נמסרו 8.7 אלף רכבים שכאלו.

בהתאם לכך, רק בשנה החולפת פרסה סונול EVI מעל ל-300 עמדות טעינה ציבוריות חדשות במגוון מקומות חדשים, בהן מעל ל-60 עמדות מהירות ואולטרה מהירות בתחנות הדלק של סונול ובמיקומים אסטרטגיים נוספים, וכעת רשת הטעינה שלה מונה למעלה מ-1000 עמדות ציבוריות במאות מקומות שונים.

 

פנגו משיקה שירות חדש: תשלום לטעינת רכב חשמלי באפליקציה

 

יונתן אלון, מנכ”ל פנגו: ״פנגו שמה לה למטרה ללוות את משתמשי הדרך בכל חלק במסע התחבורתי שלהם. אנחנו גאים להמשיך ולהוביל מסע זה גם עבור נהגי הרכבים החשמליים ולהרחיב את היצע עמדות הטעינה בתשלום דרך האפליקציה העומד כבר בלמעלה מ-עמדות 1,500 במאות מיקומים שונים, כפי שאנו עושים כעת יחד עם סונול EVI. שיתוף הפעולה עם סונול EVI, הוא בשורה אדירה עבור נהגי רכבים חשמליים,  שתקל על הנהגים ואנו בהחלט מתכוונים להמשיך את המגמה, בכדי להוות בית אחד עבור כל משתמשי הדרך”.

יובל אלעזר, מנכ”ל סונול EVI: “אנו בסונול EVI שמים דגש רב על הרחבת רשת הטעינה הציבורית שלנו, הן בכניסה למיקומים חדשים והן באמצעות הרחבת מספר העמדות במיקומים קיימים. נושא הנגשת העמדות הנו נדבך חשוב במעטפת השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו, ושיתוף הפעולה עם פנגו יהווה תרומה משמעותית בנושא. אם בעבר, בעלי רכבים חשמליים היו צריכים לתכנן את המסלול שלהם לפרטי פרטים ולהבין מראש היכן יוכלו להטעין את רכבם, הרי שהיום, הפריסה הרחבה שלנו ושלל פתרונות איתור העמדות שאנו מציעים, מסייעים להם להיות הרבה יותר ספונטניים.

אנו נמשיך לפעול ולייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים, על מנת להנגיש את טעינת הרכבים החשמליים לכל נהגת ונהג במדינת ישראל, וממשיכים לעבוד במרץ לטובת הרחבת רשת הטעינה הציבורית בחניונים, מרכזים מסחריים, בנייני משרדים, חניונים, רשויות מקומיות, וכמובן בתחנות הדלק של סונול”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen − one =