בכורה של דגם צ’רי Tiggo החדש בתערוכת הרכב בבייג׳ינג

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

צ’רי טיגו TIGGO מתחדש

 

צ’רי מציגה דגמים חדשים בתערוכת הרכב של בייג’ינג ותחשוף את דגם הדגל של משפחת Tiggo, ואת הקו החדש שילווה את מותג “טיגו” החדש

 

יצרנית הרכב הסינית מציגה מספר דגמים חדשים בתערוכה הרכב הגדולה בבייג’ינג. ביניהם דגם חדש, פלאג אין הייברידי שמסוגל להגיע לטווח של 1200 ק”מ ויותר בנסיעה אחת. צ’רי מאד בטוחה בדגם החדש שלה, ולכן, החשיפה תכלול נסיעת מבחן בזמן אמת, אחרי יוכלו הצופים לעקוב.

באירוע ההשקה קבוצת Chery Group חושפת דגמים שהם תתי מותג של צ’רי, כמו, טיגו 7 ו-9, אומודה, ו-Jaecoo J7, שנמכר כ-Chery בסין. וחשפה קו עיצובי חדש למגוון דגמי ה-Tiggo SUV שלה. בין דגמי טיגו TIGGO החדשים, צ’רי מציגה את ה-Tiggo 9 PHEV בהופעת בכורה עולמית בתערוכה Auto China 2024.

ה-Chery Omoda 7 ייחשף בתערוכה, בעוד כשלושה ימים, 28 לאפריל. ישתלב במשפחת דגמי אומודה, מעל ה-Omoda 5 דגם שכבר קיים.

 

לאתר התערוכה

 

צ'רי 7
צ’רי אומודה 7. צילום: carexpert

 

צ’רי טיגו 9 פלאג אין

 

ה-Tiggo 9 PHEV הוא רכב שטח גדול ונאה, עם עיצוב נקי ופשוט. החזית כוללת גריל עם לוגו מודגש ומואר. מאחור, פס תאורה לד ברוחב מלא, וסמל PHEV גדול. החישוקים בגודל 20 אינץ’, משלימים מראה אלגנטי ואף יוקרתי.

מבחינת גודל, ה-Tiggo 9 הוא באורך 4,810 מ”מ, רוחב 1,925 מ”מ וגובה של 1,741 מ”מ. הוא ארוך ב-88 מ”מ, רחב ב-65 מ”מ וגבוה ב-36 מ”מ מה-Tiggo 8 Pro, שהיא מכונית לא קטנה. ישנה אפשרות לשורת מושבים שלישית שתתאים לשבעה נוסעים מבוגרים, על פי צ’רי.

בפנים, ספינת הדגל של סדרת ה-Tiggo מקבלת שפע של חומרי קטיפה, ומכונית התצוגה מעוצבת בעור שמנת וכחול, שראינו בצ’רי הקטנה החשמלית שהגיעה אלינו לא מזמן. המסכים בתא הנהג מופרדים – מסך מרכזי הוא מסך גדול בגודל 15.6 אינץ’ 2.5K HD, והמושבים כוללים תפרים “בתלת מימד”.

מתחת למכסה המנוע, יחידת הנעה PHEV המשלבת מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטר, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ומנוע חשמלי ‘3DHT’ של Chery. ההספק המשולב הוא 235 כ”ס, ו-Chery מצהירה על צריכת דלק של 5.2 ליטר ל-100 ק”מ במצב WLTC של סין, שמתורגם ליותר מ-1,400 ק”מ של טווח.

ה-Chery Tiggo 9 PHEV בתערוכה עוד יכול לעבור שינויי עיצוב או עדכונים.

 

צ'רי היברידי
פלטפורמה חדש ויחידת הנעה פלאג אין שתלווה את דגמי המותג. צ’רי

 

“דגם הדגל של צ׳רי מסמן את פסגת פיתוח המותג Tiggo. הדגם הזה הולך להוביל את המגמה והכיוון של רכבי השטח העירוניים העולמיים. מגובה ביכולות המקיפות של QPower צ׳רי מתעתדת להוביל במחוזות של אנרגיה חדשה ו-AI, ותעצים את המשתמשים/נהגים לאמץ אורח חיים חכם יותר, גם לטיולים. ככל ששוק רכבי האנרגיה החדשה מתבגר, הצרכנים נוקטים בגישה רציונלית יותר בבחירת כלי הרכב שלהם, תוך בחינה מקרוב של מותגי רכב. מגמה זו הובילה באופן טבעי לתקני איכות גבוהים יותר עבור NEVs”.

(NEV = רכבים בעלי אנרגיות ירוקות/מתחדשות – היברידי, פלאג אין, חשמלי). 

כדי ליישר קו עם הפרדיגמות המתפתחות של העידן המודרני, ישנה דרישה להגדיר מחדש את דרישות הצרכנים ולפלח עוד יותר את השוק. בתגובה, צ׳רי שאפה באופן עקבי לספק מגוון אפשרויות בחירה כדי לענות על הצרכים המגוונים של צרכנים ברחבי העולם. כאשר שוק ה-NEV הופך תחרותי יותר ויותר וציפיות הצרכנים עולות, הצעת מוצרים יוצאי דופן היא המפתח לבלוט. כתוצאה מכך, דגם הדגל של משפחת Tiggo מגיע לקדמת הבמה. מטרתו להגדיר מחדש את מה שמוצרי הדגל יכולים להציע על ידי הבאת טכנולוגיה חדישה להישג ידם של צרכנים ברחבי העולם, תוך מענה לדרישתם לאיכות וחדשנות. דגם זה, הממוקם כמוביל בגל הפיתוח הבא, נהנה ממשאבי המחקר והפיתוח העולמיים הנרחבים של צ׳רי, ומציג תפיסה חדשה של טכנולוגיה שסוללת את הדרך לעידן חדש של נסיעות יוקרתיות בעולם.    

 

 

במהלך האירוע, דגם הדגל של משפחת Tiggo יוצג בבכורה ויוביל את טרנד הנסיעות העתידי. הדגם החדש הזה הוא אבן דרך מרכזית, המציג את החזון והאסטרטגיה לטווח הארוך של Chery עבור “מותג” Tiggo, מביא לחיים את הרעיון של רתימת טכנולוגיה חכמה לנסיעות בר קיימא, לטובת שיפור חווית הנהיגה, במטרה למשוך משתמשים עם מחויבות לחדשנות, טכנולוגיה מתקדמת ואיכות.

הדגם כולל מצבי נהיגה מהדור החדש וטכנולוגיות צופות פני עתיד. הדגם החדש לוקח את התשוקה של משפחת Tiggo לשלב הבא, ומתאפיין בעיצוב ובטכנולוגיה מתקדמת כדי להפוך לסמל של אורח חיים מודרני.     

משפחת Tiggo מציעה ביצועים גבוהים ועיצוב חיצוני קשוח שיהפכו לסימן מותג ייחודי בשוק. כמוצר הדגל החדש של צ׳רי, הדגם החדש ימנף את האיכות שלו כדי לספק לנהגים חווית נהיגה שעולה על הציפיות. הדגם מצויד בטכנולוגיית PHEV העדכנית ביותר מבית Qpower, עם ביצועים מרשימים. QPower מציג את שיא היכולות של Chery בטכנולוגיית מערכות הנעה, המכסה מגוון רחב של אפשרויות אנרגיה – ICE, PHEV ו-BEV.

בנוסף, Qpower מציע פתרון כוח אופטימלי לסוגי אנרגיה מתחדשת ומספקת את כל תרחישי הנסיעות של המשתמשים, ובכך מציעה תמיכה משופרת לדגם החדש. “בעודנו מצפים קדימה, הדגם החדש יצור חוויה בעלת ערך העולה על הציפיות באופן עקבי ומביא הפתעות תמידיות למשתמשים. היצמדות למגמות עולמיות וחיבור למשתמשים ברחבי העולם הם המפתח להצלחה המתמשכת של צ׳רי. כמובילה בתחום, הדגם האחרון ממזג רצונות צרכניים גלובליים עם טכנולוגיה חדשנית, מבסס סטנדרט חדש לדגמי Tiggo ומשפיע על הכיוון העתידי של רכבי שטח עירוניים ברחבי העולם”.    

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 + five =