מטרו מוטור יבואנית הדו גלגלי מקימה חברת רכב – מטרו אוטומוטיב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

VOYAH FREE רכב
ווייה בישראל. VOYAH FREE

 

לאור צמיחה בפעילות הרכב וקבלת זיכיון ייבוא רכבי דונגפנג לישראל: מטרו מוטור מפצלת את פעילות הרכב ומקימה חברה נפרדת “מטרו אוטומוטיב”

 

מטרו מוטור מודיעה על פיצול של פעילות הרכב לחברה נפרדת – “מטרו אוטומוטיב”, זאת בעקבות ההערכות החברה לצמיחה החדה בפעילות ייבוא הרכב. לפני כחודש הודיעה מטרו מוטור על כי קבלת זיכיון הייבוא של כלל דגמי ה-EV של קונצרן דונגפנג לישראל, אשר ירחיב באופן משמעותי את מגוון הדגמים שתייבא החברה לישראל, בכלל הסגמנטים, החל מהחודשים הקרובים.

בשנתיים האחרונות ריכזה מטרו משאבים גדולים בתחום הרכב. הנציגות הראשונה הייתה KARMA, מותג היוקרה מארצות הברית, ובשלהי 2022 החלה החברה לייבא ולשווק את מותגי VOYAH ו-LEAPMOTOR. ההתנהלות המקצועית, המוטיבציה ויכולות הביצוע של מטרו הביאו את מקבלי ההחלטות בדונגפנג להעניק את הזיכיון למטרו, זאת לאחר התמודדות מול השחקנים הגדולים בשוק הרכב הישראלי.

לאור החשיבות האסטרטגית הגדולה שבעלי המניות במטרו רואים בתחום הרכב, החליטה החברה לפצל את פעילות הרכב מהפעילות השוטפת ולהקים את מטרו אוטומוטיב בע”מ. בחודשים הקרובים, במקביל להשקת מספר דגמים חדשים למרכז השוק,  תפתח מטרו אוטומוטיב 4 אולמות תצוגה מרכזיים ושני מרכזי שרות, בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני ₪. מלבד רכבים פרטיים, צפויה מטרו אוטומוטיב לייבא גם רכבים מסחריים, משאיות קלות ועוד. תומר קומרוב, מנכ”ל מטרו מוטור נענה לבקשת דירקטוריון מטרו וימונה למנכ”ל מטרו אוטומוטיב, שם ירכז את כלל המשאבים הנדרשים על מנת למצות את פוטנציאל ולהפוך את מטרו אוטומוטיב לשחקן מוביל בשוק הרכב בישראל.  

קומרוב צמח בשדרה הניהולית במטרו ומונה ב-2018 למנכ”ל מטרו כשהחליף את המייסד, גדי אבירם. כמנכ”ל הטמיע את תחום הרכב בחברה, הרחיב משמעותית את כל תחומי פעילותה ורשם תוצאות חסרות תקדים. 

 

גילי פריאנטה מטרו מוטור
גילי פריאנטה. מנכ”ל פעילות הדו גלגלי במטרו מוטור

 

מנכ”ל חדש למטרו מוטור – גילי פריאנטה

 

את קומרוב יחליף במטרו מוטור גילי פריאנטה, שמונה למנכ”ל מטרו מוטור וינהל את  פעילות היבוא והשיווק של אופנועים, קטנועים, רכבי שטח, רכבים תפעוליים, קלנועיות, כלי שייט ויתר פורטפוליו המוצרים של החברה. 

פריאנטה מגיע למטרו מקבוצת כלמוביל, עם ניסיון רב בפיתוח עסקי של מותגים טכנולוגיים בינלאומיים מתקדמים וניהול, אשר כלל במהלך השנים את חטיבת יונדאי, חטיבת מרצדס ובתפקידו האחרון סמנכ”ל קבוצת היוקרה הכוללת את המותגים: מרצדס, סמארט, ג’נסיס אותם הוביל להישגים רבים בשוק הישראלי. לפריאנטה תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה ותואר שני בינלאומי במנהל עסקים בהתמחות שיווק גלובאלי ומימון. טרם עבודתו בכלמוביל כיהן פריאנטה במספר תפקידים בענף התקשורת, האחרון שבהם בחברת פלאפון ,כמנהל אגף הלקוחות העסקיים של החברה.

תומר קומרוב, מנכ”ל מטרו: “פוטנציאל עסקי ייבוא הרכב של מטרו החל לממש את עצמו ואנו רק בהתחלה. ברשותנו גב פיננסי איתן, שותפים חזקים ומותגים מובילים באמצעותם נהפוך את מטרו אוטומוטיב לשחקן משמעותי וייחודי בשוק הרכב בישראל”.

גדי אבירם, מייסד ויו”ר מטרו: “כניסתנו לשוק הרכב מסמנת פרק חדש ומרתק בהתפתחות החברה. הדגמים שצפויים להיכנס לארץ במהלך השנה הקרובה הם למרכז השוק ועם פוטנציאל מכירות גדול נוכח איכות הדגמים, הנתונים הכלליים ומחירם התחרותי. אנו בטוחים שתומר יוביל את מטרו אוטומוטיב להישגים יוצאי דופן, כפי שעשה זאת בשנים האחרונות במטרו”. עוד הוסיף אבירם כי “אנו מברכים את גילי פריאנטה עם הצטרפותו למשפחת מטרו. גילי מגיע עם ניסיון ניהולי נרחב אשר נצבר במהלך תפקידיו הקודמים, לרבות בתחום התקשורת והרכב והוא יפעל לקדם את פעילות החברה בכל התחומים, כולל כניסה לתחומים חדשים ופיתוח עסקי של החברה. אנו מטרו ומאמינים שהניסיון העשיר שלו יסייע לצמיחתה וקידומה של החברה בשנים הבאות”.

מטרו מוטור נמצאת בבעלות שווה של קבוצת קרסו, איש העסקים חן למדן והמייסד גדי אבירם. מטרו עוסקת בין היתר ביבוא ושיווק של אופנועים, קטנועים, רכבי שטח, רכבים תפעוליים, קלנועיות, כלי שייט ועוד.

 

רכב חשמלי 7 מקומות חדש בישראל: VOYAH DREAM ב-480,000₪

VOYAH FREE (וויה פרי) קרוסאובר חשמלי יוקרתי – סקירה וחוות דעת

והרי החדשות: ההשתלטות הסינית הושלמה – מסירות רכב רבעון ראשון 2024

אולם תצוגה חדש למותג הרכב החשמלי VOYAH בהרצליה פיתוח

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − 11 =