תחילת שיווק: טסלה מודל 3 פרפורמנס 2024 החל מ-273,278 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טסלה מודל 3 2024
טסלה מודל 3 פרפורמנס

 

תחילת שיווק: טסלה מודל 3 Performance החדש – החל מ-273,278 ש”ח

 

“6 שנים לאחר המסירות הראשונות של Model 3 Performance, יכולות הייצור וההנדסה החדשות ביותר שלנו אפשרו לנו לתכנן, להנדס ולבנות מוצר ביצועים ייחודי. בהתבסס על שיפורי האיכות והפלטפורמה של Model 3 החדש ביותר, Model 3 Performance החדש מספק חוויית נהג ממוקדת יותר, בתוספת מאפייני ייחודיים לרכב ולעיצוב”.

 

המודל 3 הדינמי ביותר עד כה

“הדור האחרון של יחידת ההנעה ביצועים “פרפורמנס” יכול לספק יותר מ-460 כ”ס, להאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 3.1 שניות ובעל מהירות מרבית של 262 קמ”ש. הכוח הזה מועבר לכביש באמצעות גלגלי אלומיניום בגודל 20 אינץ’ עם צמיגי ביצועים חדשים בגודל 20 אינץ’. ההתאמה המדורגת החדשה מספקת תגובה חדה יותר בפניות, יכולת חיזוי משופרת ואחיזה גדולה יותר מפינות על משטחי כביש ומסלול כאחד”.

חדש לגמרי ב-Model 3 Performance, היא טכנולוגיית השיכוך האדפטיבית שנשלטת באמצעות תוכנה הפנימית של Tesla, ומשולבת בבקר דינמיקה לרכב של Tesla (VDC). המערכת החדשה מאפשרת ביצועי נסיעה גבוהים מבלי לוותר על השימושיות היומיומית.

 

 

שלדה משודרגת, בלמי ביצועים ומצב מסלול

“ביצענו עדכונים משמעותיים לחומרת השלדה כדי לתת התאמה לביצועים גבוהים יותר של מערכות ההנעה והמתלים. קשיחות מבנית מוגברת, קפיצים, מוטות מייצבים ותותבים מעודכנים מספקים שלדה עתירת ביצועים ובעל תגובתיות גבוהה לפעולות הנהג. הבלמים מותאמי מסלולי מירוץ מגיעים כעת כסטנדרט עם רפידות היכולות לביצועים גבוהים, בלמים שמספקים האטה מיידית ומגבלות תרמיות וסיבולת גבוהות יותר.

Model 3 Performance מגיע עם הקליפרים האדומים של טסלה.

“הדור האחרון של “מצב מסלול” משלב כעת שליטה על המתלים האדפטיביים עם מערכת הנעה שעברה אופטימיזציה של ביצועים, ומגיבה באופן מיידי לפעולות הנהג לשליטה מרבית. כאשר היא מופעלת, ניתן להתאים אישית את הטיפול באיזון, בקרות יציבות ובלימה רגנרטיבית באמצעות ממשק משתמש חדש לחלוטין. כל השינויים הללו יוצרים חוויית נהיגה המכבדת את פקודות הנהג בצורה מדויקת יותר, כך שתוכלו לנצל את יכולות הביצועים הגבוהות יותר בכביש ובמסלול”.

 

עיצוב ייחודי

טסלה מודל 3 פרפורמנס מקבל עיצוב ייחודי בהשוואה לרמות גימור אחרות. הפנים הקדמיים והאחוריים החדשים מציעים עיצוב אגרסיבי יותר, אווירודינמיות ותעלות קירור משולבות, הפועלות עם הדפיוזר האחורי והספוילר מקרבון פייבר כדי לייעל את האיזון ויציבות במהירות גבוהה.

בפנים, מושבי ספורט חדשים כוללים ריפודי ותומכי צד משופרים, המספקים תמיכה רבה יותר במהלך נסיעה בפינות ונהיגה דינמית. ניתן גם לחמם ולאוורר אותם. קרבון פייבר בדגם אריגה ייחודי, לראשונה ב-Tesla, עוזר ל-Model 3 Performance להתבלט במערך הדגמים של Model 3.

 

המחיר של Model 3 Performance מתחיל מ-273,278 ש”ח בישראל מסירות יתחילו במהלך רבעון 2 2024. 

 

טסלה מודל 3 החדשה מתיחת פנים – אז מה בדיוק השתנה?

הרופא שמכר את הלאון שלו: מסיאט-לאון לטסלה מודל 3 LR

זהירות מטוס לפניך: סופשבוע עם טסלה מודל S פלייד – סקירה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × two =