ב.מ.וו XM בישראל: קרוסאובר פלאג-אין-הייבריד עם 653 כוחות-סוס ב-1,350,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

BMW XM
ב.מ.וו XM

 

דלק מוטורס מודיעה על תחילת השיווק של רכב הספורט-פנאי הראשון של חטיבת הביצועים, BMW XM, ישווק ברמת גימור אחת (Ultimate) מ-1,350,000 ₪

 

ב.מ.וו XM החדש משלב בין נוכחות לביצועים יוצאי דופן, שפת עיצוב חדשה, יכולות דינמיות גבוהות, ומערכת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד עם מנוע V8.

ה-XM הוא הדגם העצמאי הראשון מבית BMW M שמיוצר מאז ה-M1 האגדית ומהווה את “אקורד הסיום” לחגיגות היובל של חטיבת הביצועים המפוארת. הדגם מצויד במערכת הנעה PHEV (פלאג-אין הייבריד) מסוג M HYBRID המורכבת ממנוע טורבו-בנזין V8 בנפח 4.4 ל’ בטכנולוגיית M TwinPower Turbo וממנוע חשמלי אשר מפיקים יחד 653 כ”ס, 81.57 קג”מ ונתון תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.3 שניות.

במצב חשמלי טהור ניתן לנהוג ברכב במהירות של עד 140 קמ”ש ולמרחק מקסימלי של 83 ק”מ ללא פליטת מזהמים (לפי תקן WLTP).

 

bmw xm exterior
מנוע V8 עם הספק כולל של 653 כ”ס. ב.מ.וו XM

ב.מ.וו XM מחיר

 

עיצוב 

 

העיצוב החיצוני מבטא חשיבה שונה ומתקדמת בעולם היוקרה ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. לדגם פרופורציות מדויקות ההולמות מרכב SUV מודרני, קווי מתאר מובהקים, צללית דינמית ואלמנטים עיצוביים מעולם ה-M עם חלק קדמי שממשיך את קו העיצוב הנוכחי של דגמי היוקרה החדשים של המותג. הפנסים הראשיים המפוצלים, גריל הכליות עם המסגרת הבולטת ופתחי האוורור הקדמיים מגדירים את חלקו הקדמי של הרכב. פס גימור ייחודי לאורך צדו של הרכב מתכתב עם הפס השחור הזהה שזכור לטובה מה-M1 המפורסמת. אלמנטים נוספים הקושרים את ה-XM לעברו המפואר הם סמלי BMW החרוטים בלייזר על השמשה האחורית והפנסים האחוריים המפוסלים. במבט מן הצד ניתן לזהות צללית קופה שמעניקה מראה ייחודי ומרשים, עם חישוקי 23″ כסטנדרט.

 

bmw INTERIOR
תא נהג. ב.מ.וו XM

 

תא נהג ונוסעים

 

סביבת הנהג והמושבים הקדמיים מעניקים לנהג חוויית נהיגה עילאית. המפרט הסטנדרטי כולל, בין היתר, מושבי ספורט M, רפידות ברכיים, גלגל הגה M בציפוי עור, נוריות החלפת הילוכים בצג הקמור של BMW ותצוגה עילית המקרינה את נתוני הנהיגה על השמשה הקדמית. חלל הפנים מרווח מאוד ומעוצב באופן מוקפד מאי פעם, עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר. התקרה מגיעה בעיצוב תלת-ממדי עם תאורת אווירה הכוללת כ-100 יחידות תאורה בטכנולוגיית LED. חלקו העליון של לוח המכשירים ודיפוני הדלתות מגיעים בגימור עור וינטג’ חדש. תאורת אווירה, מערכת בקרת אקלים ארבע-אזורית, מערכת שמע היקפית מבית Harman Kardon ומערכת Travel & Comfort הן רק חלק מהאבזור הסטנדרטי.

 

ב.מ.וו פלאג אין הייבריד
פלאג אין הייבריד. ב.מ.וו XM

 

נהיגה

 

לחצן M Hybrid משמש לבחירת מצב הפעולה של מערכת ההנעה: מצב היברידי, מצב חשמלי ומצב eCONTROL. ניתן גם לשנות את הגדרות מערכת ההנעה, השלדה, ההיגוי, הבלמים, מערכת ה-M xDrive ועוצמת מחזור האנרגיה בבלימה. הרכב כולל גם לחצן M Mode המאפשר לנהג לעבור ממצב רגיל למצב ספורט – תוך הגבלת יכולת ההתערבות של מערכות העזר לרמה הנחוצה בלבד כדי ליהנות מנהיגה ספורטיבית. ניתן גם לשמור את ההגדרות של שני מצבים נפרדים ולהפעילן בעזרת לחצני ה-M שעל גלגל ההגה.

 

דגם ה-XM ישווק בישראל ברמת אבזור Ultimate בלבד, הכוללת בין היתר:

 

  • מערך בטיחות אקטיבי המקיף והמתקדם ביותר של BMW – Driving Assistant Pro’
  • חבילת סיוע לתמרוני חניה – Parking Assistant Plus
  • מערך קישוריות מתקדם OS8 – Live Cockpit Pro’ הכולל מסך מגע “14.9 + לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 וApple CarPlay
  • מערכת הנעה כפולה M xDrive ודיפרנציאל אחורי M
  • מערך מתלים Adaptive M Suspension Pro’
  • היגוי אחורי אקטיבי, בלמי M ומערכת פליטה M

 

רמת גימור אחת (Ultimate) מ-1,350,000 ₪

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × two =