ניסאן Z היחידה בארץ משווקת ביבוא מקביל במחיר 695,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

ניסאן Z היחידה בארץ (אוטומטית) ומשווקת ביבוא מקביל במחיר 695,000 ש”ח

 

אחרי ש”נתפסה” בנמל, לפי כחודש וחצי, עכשיו הבנו למי שייכת הניסאן Z הצהובה, הניסאן Z היחידה בארץ, נכון להיום. חברת גזפרו, יבואנית כלי רכב מהצפון, היא זו שייבאה “חתיכה אחת” של ניסאן דגם Z.

 

ניסאן Z ישראל
ניסאן Z בנמל. תמונה מהרשת
ניסאן Z
ניסאן Z היחידה בישראל. תמונה מהרשת

 

ניסאן Z החדשה, המחליפה של ניסאן 370Z, משווקת בעולם עם יחידה הנעה עסיסית במיוחד, אחורית כמובן, הכוללת מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר, טווין-טורבו עם הספק מרבי של 405 כ”ס ומומנט מרבי של 48.4 קג”מ. הדגם משווק עם שתי תיבות הילוכים: הילוכים תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית בעלת תשעה הילוכים, כשזו המשווקת בישראל היא בגרסה אוטומטית.

ההאצה של הצהובה המרהיבה מ-0 ל-100 קמ”ש אורכת כ-4.3 שניות, והמהירות המירבית היא 250 קמ”ש.

 

דריפטים עם ניסאן Z

 

 

באירופה, כך הוצהר, הדגם לא ישווק, בשל אי עמידה בתקנות הזיהום המחמירות, של ה-WLTP. ולכן, ניתן לרכוש אותן בייבוא מקביל, או אישי, כמו שנעשה פה אצלנו בארץ.

 

והגרסה הממש ייחודית של ה-ניסאן Z  שנמכרת במספר יחידות מוגבל בעולם

 

 

הדגם הייחודי יימכר אצלנו עם מפרט אבזור מגוון מאד, הכולל: כיוון מושב כולל תמיכה לברכיים, חימום מושבים, דוושות אלומיום, גימורים ספורטיביים על ידית ההילוכים, על הדשבורד והמושבים, שקע V12 ו2 כניסות USB, הנעה ופתיחה ללא מפתח, מסך מולטימדיה (מגע) בגודל 8 אינץ’, עם חיבור לאפל קאר פליי ואוטו אנדרואיד, מערכת שמע של BOSE עם 8 רמקולים, שיפטרים להעברת הילוכים ידנית מאחורי ההגה, מצבי נהיגה לבחירה, ועוד.

בטיחות: כריות אוויר מקדימה, בצדדים, וכריות “וילון”, מערכת ניטור צמיגים, בקרת שיוט, מערכת בלימת חירום אוטונומית, הגנה מפני התנגשות בכלי רכב או הולכי רגל, מערכת התרעה על רכב “בשטח מת”, התראה על סטייה מנתיב, התראות על תנועה חוצה ועוד.

 

כל מכוניות ה-Z מ-1969 ועד היום

לאתר גזפרו יבואנית הרכב 

 

ניסאן Z – גלריה מאולם התצוגה בחו”ל

 

 

תמונת קאבר יפה של ה-NISSAN Z לנייד

תמונת קאבר למחשב – ניסאן Z

אחרי ה-GT-R: ניסאן משיקה את ה-370Z NISMO החדשה 2017

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × four =