צוות פוינטר סיימו במקום הרביעי במרוץ אסיה קרוס-קאנטרי-ראלי של ה-FIA

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

צוות פוינטר
רז והלל והצוללת הצהובה

 

צוות פוינטר במרוץ “אסיה קרוס-קאנטרי ראלי” של ה-FIA סיימו במקום הרביעי הכללי. סיכום ראלי ימים רביעי עד שישי וסיום בלאוס

 

סוף המרוץ בימים רביעי, חמישי ושישי התקיימו בלאוס השכנה. רז הימן והלל סגל מצוות פוינטר מקבוצת PowerFleet במרוץ “אסיה קרוס-קאנטרי ראלי” יצאו ליום הרביעי מהמקום ה-12 הכללי במטרה להתקדם במעלה הדירוג. עוד לפני היציאה תיקנו את רצועת גובל הבולם שכמעט ונקרעה.

השבילים בלאוס לדברי רז היו “רעים בצורה קיצונית אבל זה מתאים לנו” שבילים רעים, לא מתוחזקים, מלאי בורות, חריצים רוחביים, קוליסים, מידי פעם גם בוץ – תענוג לצהובה. בחלק הראשון של היום הרביעי על פני 120 ק”מ הם עקפו לפחות 6 רכבים שזינקו לפניהם. בחלק השני זינקו ל- 50 ק”מ האחרונים ובסוף המקטע סיימו במקום החמישי וה- 6 בכללי תוך שיפור של 6 מקומות.

היום החמישי והלפני אחרון קיבל תספורת וקוצץ ל- 106 ק”מ. 120 מטר מהזינוק חיכה לצוות פוינטר מעבר מים שהמארגן תידרך לגביו על שימוש בכננת. אין לצוות כננת כזו. האופנועים לעומת זאת תודרכו לחצות על הגשרון. אך מעבר המים היה פחות נורא מהצפוי ובגדול היה ספיישל מאוד מהיר. צוות פוינטר הגיע לקו הסיום במקום החמישי וסיכוי גבוה להישאר במקום בשישי בכללי. בסיכום היום התבשר כי טיפסו למקום הרביעי בקטגוריה וגם בכללי.

 

 

היום השישי והאחרון התאפיין בקטע קצר ומהיר. 52 ק”מ טסו להם במהירות תלת ספרתית וסיום במקום הרביעי הכללי כשלפני הצוות הישראלי 2 צוותי רכבים רשמיים שלToyota Gazoo racing  ושל מיצובישי Rally Art.

צוות פוינטר הפך להיות האטרקציה המרכזית בראלי. הן של המתחרים והמלווים שלהם והן של כל כלי התקשורת ממזרח אסיה כולל אינדוזניה ויפן שראיינו אותם והתרשמו מהנחישות והמקצועיות של רז והילל שהגיעו ללא משאית סיוע.

 

הלל סגל מקבל את הפרס
ראלי
מקום רביעי במרוץ הראלי

 

רז הימן ציין: “מסע ארוך הגיע לסיומו עם תחושה נהדרת של הצלחה מפתיעה. קיווינו להכנס לעשירייה הראשונה אבל לבטח לא חלמנו על מקום רביעי כללי. זה קרה בזכות עבודת צוות מדהימה, נחישות והמון ניסיון ולמרות מעידות קטנות בדרך. אני מודה לכל מי שהשתתף איתנו בחוויה המיוחדת הזו. תודה לשותפינו לדרך במשך כמעט שני עשורים, החיבור מדהים ומיוחד ואנחנו בהחלט גאים להיות צוות פוינטר טויו”.

 

הראלי התקיים בין התאריכים 13-19.8.2023 התחיל בפטאיה שבתאילנד והסתיים בלאוס השכנה שם גם יערך טקס הסיום. בראלי משתתפים 43 צוותי רכבים ו-25 רוכבים על אופנוע מ-10 מדינות כולל סין, ארה”ב, אוסטרליה, יפן, ויאטנם, טיוואן, תאילנד, קמבודיה, הודו ואינדונזיה.

הראלי לאורך מסלול מאתגר של כ-2,000 ק”מ עובר בתוואי ייחודי ומגוון של שבילי אדמה ובוץ בג’ונגלים, בנחלים והרים ובמטעים של תאילנד ולאוס. 

 

ראלי בוץ

 

צוות פוינטר במרוץ אסיה קרוס-קאנטרי ראלי של ה-FIA – עדכונים

 

על רז והלל מצוות פוינטר: 

 

רז והלל חולקים את תא הרכב של צהובה יחד כבר 19 שנים ברציפות, התחרו ביותר מ- 30 מרוצי ראלי בינלאומיים ונחשבים לנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים לשנת 2009. הלל סגל, נווט הצוות, בן 74, בעל מוסך ליוגב. הנהג רז הימן, בן 59, בעל חברת ראלי טריפ. בשני העשורים האחרונים חזר הצוות מתחרויות הראלי בהן השתתף עם הישגים רבים שהבולטים ביניהם:

 

  • 2022 – מקום ראשון כללי בבאחה רומניה
  • 2019 – מנצחי “באחה 70” – מרוץ הראלי הבינלאומי הראשון בישראל.
  • 2018 – אלופי ליגת הראלי רייד של מזרח אירופה. 
  • 2017 – אלופי ליגת הראלי רייד של מזרח אירופה.
  • 2013 – אלופי ליגת הבלקן.
  • 2012 – מנצחי קטגוריית ה Rookies בראלי “דקאר”.
  • 2009 – זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − eight =