דאצ’יה פותחת מרכז מכירות ותפעול שלישי בעיר באר שבע

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מותג הרכב דאצ'יה חונך מרכז תצוגה שלישי בישראל בבאר שבע בהשקעה של כ–2 מיליון ₪

מרכז חדש לדאצ'יה. צילום: שי וליץ

אולם התצוגה ממוקם ברחוב דרך חברון 4 בבאר שבע, משתרע על שטח של כ–1,000 מ”ר וזהה למרכז המכירות המרכזי של המותג שניפתח לפני כשנתיים בפ”ת, ולפני כחצי שנה בעיר נשר בצפון הארץ.

דגמי דאצ’יה משווקים בישראל במרכזי מכירה בקונספט חדשני. כך יהיה גם באולם החדש שנחנך בבאר שבע. שיטת המכירה שונה ממה שמורגל הצרכן הישראלי, בין היתר: הלקוח בוחר דגם, מאבזר אותו עפ”י צרכיו ויכול לקבל אותו לידיו באופן מידי.

ללקוח מוצעים מגוון אביזרים עשיר בתחום הטכנולוגיה, פנאי ושטח ואביזרים דקורטיביים. בנוסף מוצעים ללקוח חבילות שירות ומימון במחירים משתלמים. כמו כן ללקוחות דאצ’יה מוצעות חבילות ביטוח והארכת אחריות יצרן.

שיטת מכירה אחרת. מרכז דאצ'יה פ"ת. צילום: שי וליץ

באולם המכירות החדש בבבאר שבע יוצגו דגמי דאצ’יה:

דאצ’יה דאסטר האוטומטית שהושקה בימים אלה – דאסטר עם תיבת הילוכים אוטומטית דו-מצמדית (EDC). משווקת עם מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר 110 כ”ס והנעה 4X2. גרסת ה EDC מצויידת במערכת סיוע לזינוק בעלייה Hill Start Assist לסיוע בזינוק בעליות תלולות.

מחיר לצרכן – החל מ 99,990 ₪

דאצ’יה סנדרו סטפווי – קרוסאובר משפחתי בעל מנוע בנזין 0.9 ליטר טורבו , עם 90 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית.

מחירו לצרכן בישראל 77,990 ₪.

דאצ’יה סנדרו 1.2 ליטר בנזין – סופר-מיני המרווח ביותר בקטגוריה, מתאים למשפחות ובמחיר חסר תקדים בשוק הרכב בישראל, הכולל: בקרת שיוט, 4 חלונות חשמליים, שליטה מההגה על מערכת שמע ודיבורית בלוטות’ נשלטת מההגה.
רכב סופר מיני למשפחה, 5 נוסעים עם אחריות ל-3 שנים.
מחיר: 54,990 ₪

דאצ’יה לודג’י – ואן מרווח עם 7 מקומות ישיבה למבוגרים. מצויד במנוע 1.2 טורבו בנזין או 1.5 טורבו דיזל ותיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים.

מחיר לצרכן – החל מ 99,490 ₪.

דאצ’יה דוקר – מכונית מסחרית מרווחת עם 2 דלתות צד ודלתות אחוריות נפתחות לצדדים. מנוע 1.2 ליטר טורבו בנזין או 1.5 ליטר טורבו דיזל ות”ה ידנית 5 הילוכים.

מחיר לצרכן: החל מ- 89,990₪.

דאצ’יה לוגאן סדאן, החל מ – 64,990 ₪.
דאצ’יה לוגאן mcv – החל מ – 69,990 שח.

מרכז מכירות ותפעול דאצ'יה. צילום: שי וליץ

רועי שחורי מנכ”ל דאצ’יה ישראל: “לאחרונה הוספנו למגוון הדגמים את הדאסטר עם תיבת הילוכים אוטומטית, במחיר חסר תקדים החל מ-99,990 ₪. תושבי באר שבע והדרום יוכלו ליהנות מעתה מהדגמים של דאצ’יה במחירים משתלמים ומפתיעים, גם בהיבט עלויות האחזקה, האביזרים, והמוצרים הנלווים”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − five =