אילו דגמים חדשים של טויוטה צפויים להגיע ב-2019?

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה חושפת את דגמי 2019 הצפויים להגיע לישראל - ביניהם טויוטה יאריס החדשה, טויוטה RAV4 וגרסה חדשה לטויוטה פריוס

טויוטה תשיק מספר דגמים חדשים וגרסאות חדשות לכלי רכב קיימים ב-2019. הדגמים החדשים מצוידים במערכת הנעה היברידית מדור 4 של טויוטה – מערכת היברידית מתקדמת טכנולוגית. לטויוטה למעלה מ-12.5 מיליון מכוניות היברידיות ברחבי העולם, עם קצב ייצור של למעלה מ- 2.5 מיליון רכבים היברידיים בשנה – בכך היא מבססת את מעמדה כיצרן מערכות ההנעה החלופית המנוסה והמתקדם ביותר בעולם. כמחצית מהרכבים שנמכרו על ידי טויוטה ב-2018 מונעים בטכנולוגיה ההיברידית, והיבואנית יוניון מוטורס צופה שב-2019 הנתון יעמוד יעלה, לא פחות מ-80% כלי רכב היברידיים ימכרו.

דור חדש לטויוטה קורולה 2019

אז, אילו דגמי 2019 עתידים להגיע ארצה כבר ברבעון הקרוב? הנה הרשימה

בראש ובראשונה, טויוטה קורולה החדשה וההיברידית, תגיע לישראל בדור ה-12 שלה, וכוללת עתה את הקורולה סדאן המעוצבת והדינמית, את הקורולה האצ’בק הספורטיבית, והקורולה TS הוורסטילית. שלושת הדגמים הללו נחשפו לאחרונה. משפחת קורולה החדשה תוכננה לענות על צרכי לקוחות שונים: מההאצ’בק הקומפקטית לצעירים ומשפחות קטנות, לסטיישן הרב-תכליתי למשפחות ודגם הסדאן המיועד למי שמחפשים עיצוב דינמי וסגנון יוקרתי המשולב בחלל מרווח ובטכנולוגיה מתקדמת.

כל גרסאות הטויוטה קורולה החדשה בנויים על שלדת ה-TNGA החדשה של טויוטה, עם מרכז כובד נמוך, שלדה קשיחה מאוד, קלה ומבודדת מרעשים. כל אלו באים לידי ביטוי בשדרוג התנהגות הכביש בסגמנט זה.

טויוטה קורולה החדשה תוצע בישראל בשתי גרסאות מנוע:
1.6 ליטר בנזין, ו- 1.8 ליטר היברידית. המערכת ההיברידית היא מהדור הרביעי של היצרן, להערכת היבואן מירב “הקורולות” שיימכרו בישראל תהיינה מצוידות בטכנולוגיה זו.
מחיר קורולה היברידית – החל מ- 131,900 ש”ח

RAV4 חדש בקרוב...

טויוטה RAV4 החדש –
דור חמישי של רכב הפנאי שטח הידוע של טויוטה. הדגם החדש כולל עיצוב חדש פנימי וחיצוני, חידושים טכנולוגיים ותוספות אבזור. טויוטה RAV4 החדש
מבוסס לראשונה על פלטפורמת ה- TNGA החדשה, מצויד במערכת הנעה היברידית חדשה, דינאמית וחסכונית, עם צריכת דלק משולבת של 21.7 ק״מ לליטר, על פי היצרן.

טויוטה RAV4 החדש ישווק בשתי יחידות הנעה חדשות: 2.0 ליטר או 2.5 ליטר היברידי. בתצורה ההיברידית – לרכב נתוני האצה של 0-100 קמ״ש ב-8.4 שניות בתצורת ההנעה קדמית או 8.1 שניות בתצורת ההנעה הכפולה, גרסה זו תהיה גרסת ה-4X4 ההיברידית הראשונה של טויוטה בישראל. טויוטה RAV4 החדש מצויד בדור השני של מערכת הבטיחות המקורית והמתקדמת Toyota Safety Sense הכוללת בלימה אוטונומית בטווח של 10-180 קמ״ש (10-80 קמ״ש להולכי רגל- יום ולילה).

מחיר ראב 4 היברידית – החל מ-169,900 ש”ח

 דגמים נוספים הצפויים להגיע לישראל:

טויוטה יאריס 20Y – היאריס החדשה תגיע לישראל במהדורה חגיגית תחת השם Y20, זאת לרגל ציון 20 שנה להשקתה. היאריס החדשה תושק כבר בראשית 2019 גם היא תוצע למכירה בשתי גרסאות מערכת הנעה, 1.5 ליטר בנזין, ו 1.5 ליטר היברידית יעילה וחסכונית. הדגם החדש כולל מערכת מולטימדיה מתקדמת TOYOTA TOUCH, מסך מגע צבעוני 7″ ברזולוציה גבוהה להצגת נתונים ולשליטה מלאה במגוון מערכות ברכב.

לדגם החדש כפתורי בחירת מצב EV ו- ECO-מצב נהיגה EV משתמש בהנעת המנוע החשמלי בלבד. במצב זה הרכב אינו צורך דלק ואינו פולט CO2, מומלץ להשתמש במצב זה בנהיגה איטית בפקקים ובחניונים. מצב נהיגה ECO מתאים לנסיעה יומיומית רגילה בדגש על חסכון בדלק. וגם אפשרות להתחבר למערכת הרכב המחובר TOYOTA CONNECTED המאפשרת חוויית שימוש אישית על מסך המולטימדיה, הכוללת התאמה אישית מלאה, מידע שימושי על הרכב ומערכותיו, שירותים ותזכורות על מועדי טיפול וכיו”ב, אפשרות הזמנת טיפולים אונליין ישירות מהמערכת ומגוון רחב של אפליקציות שימושיות ומהנות כמו WAZE, שזאם, מזג אוויר, פנגו, YOUTUBE, רדיו אינטרנטי עם אינספור תחנות מרחבי העולם ועוד.

בנוסף, לממשק של האפליקציה לסמארטפון, בה ניתן לצפות במיקום הרכב, בסגנון הנהיגה בו, היסטורית טיפולים, שרותי חירום ועוד.

היאריס ההיברידית החדשה מגיעה בשלוש גרסאות מוצר: Hybrid Sky ו-Eco Style. תצרוכת הדלק מגיעה לכ-27 ק”מ לליטר על פי היצרן, הספק משולב של הרכב – 99 כוח סוס, האצה מ-0 עד 100 ב-12 שניות בלבד. דרגת זיהום אוויר: 2.

מחיר היאריס
החל מ-100,900 שקלים לדגם הבנזין
105,900 שקלים לדגם ההיברידי

טויוטה CH-R
הקרוסאובר הנחשק של טויוטה, בדגם השיק הפופולארי יוצע עם שני שדרוגים מהותיים: תתווסף לו מערכת ניווט WAZE כסטנדרט וכן משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד. כמו כן יוחלף הגלגל הרזרבי ב”ערכת ניפוח” ובכך יגדל נפח תא המטען לכ-80 ליטר.

המחיר יישאר ללא שינוי

טויוטה פריוס

הרכב שהפך לאייקון וקנה לו אוהדים רבים בכל העולם, יוצע בגרסה חדשה עם חוויית נהיגה ייחודית, מתקדמת ושקטה, עיצוב חדשני, שיפור בתצרוכת הדלק וחזית הטכנולוגיה ההיברידית פורצת הדרך של טויוטה. הדור החדש יגיע לישראל כבר במהלך המחצית הראשונה של 2019 ויכלול עדכוני מוצר רבים.

המחיר ישאר ללא שינוי

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “אילו דגמים חדשים של טויוטה צפויים להגיע ב-2019?”

  1. משום מה אין WAZE או תוכנת ניווט אחרת ( אקסטרה ) וMIROR לטלפון לא תומך בWAZE

  2. לאחרונה עשיתי סקר למכוניות היברידיות
    התחלתי לעשות בדיקות יונדאי איוניק 2019 מול הקורולה החדשה 2019 שלפי הנתונים שלה נשמעת מדהימה . ו
    עד ש…………..

    התחלתי לחקור בעלי מוסכים, אנשים וגם קריאה באתרים לדעת מה ההבדלים?

    בירחונים הישראלים מהללים אותה, מבלי לציין את מה שאכתוב כאן
    לדעתי הכתבות ממומנות!!!! באתרי חול הם יותר ניכנסים לדקויות אלו.

    נאמר לי חד משמעית שהגיר רועש באופן מרכיז שהוא מתאמץ ואפילו בסלדים לא גבוהים. יש כאלו שמכרו את הרכב אחרי… כמה חודשים
    מסתבר ששיטת הגיר של הקורולות היא בעייתית. למה הם לא משנים בעייה ידועה .

    המומנט בקורולה 14.7 קגמ והספק 122 כוחות סוס
    המומנט באיוניק 27 קגמ והספק 147 כוחות סוס
    מה המשמעות? קורולה עצלה

    בנושא האחריות קורולה 3 שנים לרכב ולחשמלי 5 שנים
    בנושא האחריות באיוניק 7 שנים לשני המצברים
    מה המשמעות? יונדאי מאמינה ברכבים שלה

    דרגת בטיחות בקורולה 2019 6-7 . תלוי באיזה דגם. בדגם שעשוי להגיע יהיה דרגה 8
    דרגת בטיחות באיוניק 2019 רק 7-8. תלוי באיזה דגם
    מה המשמעות? באיוניק נותנים לך יותר

    באיוניק יש בוסטר פנימי למקרה ואין חשמל. בקורולה אין. וקניה של בוסטר טוב ואמין כ 480 שקל לפי זאפ

    מחיר תחזוקה שנתי. ביונדאי המחיר חצי מהמחיר בקורולה. ביונדאי לחברי מועדונים 15% נוספים.

    את המסקנות שלי עשיתי!
    אתם תחליטו.

    אבל….. חשוב לי לדעת מה אתם חושבים? אולי אני טועה ואו מטעה ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven + fifteen =