גרסה חדשה לרנו קדג’אר (מנוע דיזל 1.5 ל’) החל מ-149,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קרסו מוטורס משיקה גרסה חדשה לרכב הפנאי רנו קדג’אר, עם מנוע דיזל, עיצוב משודרג ויותר נוחות, החל מ-149,990 ש”ח

 

גרסה חדשה לרנו קדג’אר (מנוע דיזל 1.5 ל’) החל מ-149,990 ש”ח

צילום: אלכס רבינוביץ’


חברת קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב רנו, משיקה בימים אלה  את המהדורה החדשה של הקדג’אר ,רכב הפנאי של רנו, עם עיצוב חדשני ועדכני יותר.

הרנו קדג’אר החדש מצויד במנוע טורבו דיזל, עם נפח של 1.5 ליטר, עם הספק מרבי של 116 כ״ס (במקום 110 כ”ס בגרסה הקודמת), ומומנט מרבי של 26.5 קג״מ, שדרוג תיבת ההילוכים ל-7 הילוכים, נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.5 שניות ומהירות מרבית של 189 קמ”ש.  צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.2 ק”מ לליטר (יצרן)

העיצוב המחודד המוקפד שלו מקנה לו סגנון אסרטיבי מתמיד. המעצבים התמקדו בחלק הקדמי והאחורי כדי לשפר את הבולטות והחדשנות. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בגריל קדמי עם תוספות כרום חדשות. בנוסף, התווספו פנסי LED למראה מודרני ואלגנטי.

הרכב משלב מערכות בטיחות חדשות, ביניהן: בלימה אוטונומית, ניטור מרחק מלפנים, התראת שטח מת ובקרת סטייה מנתיב.       

 

תוספת מערכות בטיחות מתקדמות. רנו קדג’אר


בנוסף בגרסה החדשה של הרנו קדג’אר אבזור עשיר, כגון: לוח מחוונים דיגיטלי 7.0 אינץ’, חיישני אורות וגשם, בלם יד חשמלי, מצלמת רוורס, קיפול מראות חשמלי, מערכת מולטימדיה R-link 2.0 בעלת מסך מגע בגודל 7.0 אינץ’, שיקוף טלפון נייד ,Android Auto/Apple Carplay חישוקי “18 בעיצוב Diamond Cut גג פנורמי קבוע עם סוכך שמש חשמלי, ריפוד משולב עור ובד, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

רועי שחורי, סמנכ”ל רנו, בקרסו מוטורס: “הקדאג’ר הוא רכב פנאי שמאופיין בחוויה שהוא מעניק לנהג. העיצוב הייחודי של הקדג’אר,  המנוע העוצמתי והחסכוני מאוד בדלק,  הופכים את הקדג’אר  לאידיאלי עבור משפחות המחפשות רכב פנאי איכותי עם עיצוב מודרני ואבזור עשיר”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen + 17 =