יונדאי סנטה פה החדש 7 מקומות – מתיחת פנים 2021

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי סנטה פה החדש 7 מקומות 2021
יונדאי סנטה פה החדש 7 מקומות – מתיחת פנים 2021

 

כלמוביל משיקה את הסנטה פה החדש של יונדאי, דגם ה-SUV שבעה מקומות המפואר של החברה בעיצוב מלוטש וחדשני. הסנטה פה החדש, שהינו דור חמישי לרכב הפנאי שטח של החברה, ממשיך את מסורת היצרן להציג נראות חדשה, מערכות מתקדמות וטכנולוגיות חדשות פרי פיתוחו. במחיר של החל מ- 269,900 ₪.

יונדאי סנטה פה 2021 החדש, מרווח יותר מהדור הנוכחי בכל פרמטר, עם כל מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של יונדאי וציון בטיחות מקסימלי, אבזור עשיר, הנדסת אנוש מתקדמת, עיצוב פנים חדש ומסך מגע עם מערכותApple Car Play וAndroid -Auto-.

הסנטה פה יוצע ברמות גימור ה- Supreme בהנעה קדמית וה- Elite בהנעה כפולה עם מנוע טורבו דיזל CRDi בנפח 2.2 ליטר, המשודך לתיבת הילוכים חדשה wet 8 dct ומפיק 200 כ”ס ב- 3,800 סל”ד ו- 45.1 קג”מ ב- 1,750 סל”ד, מגיע למהירות מקסימלית של 205 קמ”ש ומאיץ מעמידה ל- 100 קמ”ש ב- 9 שניות בתצורת הנעה קדמית ו- 9.2 שניות בתצורת הנעה כפולה.

 

דירוג בטיחות אופטימלי. יונדאי סנטה פה החדש 7 מקומות

 

בטיחות

 

הדור החדש כולל תכונות בטיחות מתקדמות המוצעות כסטנדרט במעטפת הבטיחות SmartSense של יונדאי:

 

FCA- מערכת בלימה אוטונומית למצבי חירום הכוללת מערכת להתראה טרום התנגשות חזיתית. מדובר במערכת בטיחות פעילה מתקדמת על בסיס רדאר קדמי ומצלמה הנותנת התראה אקטיבית לנהגים במצבי סיכון (FCW) ואף מבצעת בלימה אוטונומית במצבי חירום (AEB) וזיהוי הולכי רגל. המערכת כוללת גם זיהוי, התראה ובלימה במקרה חירום בו מתגלה תנועה חוצה בצומת.

LKA- מערכת אקטיבית לתיקון הגה המסייעת בשמירה על נתיב הנסיעה.

LFA – מערכת לסיוע בשמירה על מרכז נתיב הנסיעה. המערכת מופעלת ע”י כפתור בגלגל ההגה ומסיעת לנהג לשמור על הרכב במרכז הנתיב ללא מאמץ ע”י ביצוע תיקוני הגה עדינים במהלך הנסיעה וניתנת להפעלה כבר ממהירות רכב של 0 קמ”ש

מערכת ROA; המספקת חיווי עבור תזכורת למניעת שכחה במושב האחורי. המערכת מזהה פתיחה של הדלתות האחוריות בטרם התחילה הנסיעה או במהלכה, ובהתאם מספקת חיווי על גבי לוח השעונים אשר מזכיר לבדוק את המושב האחורי בטרם עזיבת הרכב. המערכת כוללת גם חיישן על קולי לזיהוי תנועה ברכב לאחר נעילתו ולהתריע לנהג ע”י צפירה בצופר והבהוב אורות. המערכת עוקבת אחר המושבים האחוריים ומסייעת לזהות תנועות של ילדים וחיות מחמד.

HBA- מערכת למעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך.

– SEA (Safe Exit Assist) המערכת מתריעה כאשר נפתחת דלת בצד בו מתגלה רכב שמתקרב. כמו כן, במידה ובמהלך הנסיעה הופעל מנגנון “Child Safety Lock” הנועל את הדלתות האחוריות (ע”י לחיצה על כפתור המערכת), ולאחר עצירה נרצה לשחרר את הנעילה, אם מערכת ה-SEA תזהה רכב שמתקרב היא “תתעלם” מבקשת שחרור הנעילה בכדי למנוע את פתיחת הדלתות האחוריות

SCC- בקרת שיוט אדפטיבית חכמה. המסוגלת לשלוט בהאצת הרכב והאטה עד לכדי עצירה מוחלטת יחד עם מערכת LVDA המתריעה על התחלת הנסיעה של הרכב מלפנים, מספקת מערכת עזר משלימה ויעילה.

DAW – מערכת התראת קשב לנהג (Driver Attention Warning). מדובר במערכת חדשנית אשר מזהה ספקטרום רחב של מאפייני נהיגה כגון תגובות היגוי חדות, בלימות פתאומיות וסטיות נתיב תכופות אשר מעידות על עייפות הנהג וחוסר ריכוז. המערכת מדליקה התרעה בלוח השעונים הכוללת הצעה להפסקת הנהיגה והתרעננות.

BCA- מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב. המערכת עושה שימוש במערכת ה- BSD המספקת התרעה על רכב ב”שטח מת”, ובנוסף במערכת ה LKA אשר מזהה את סימון נתיב הנסיעה ומסייעת בשמירה אקטיבית של הנתיב. ייחוד מערכת ה BCA הינו בכך שמדובר במערכת אקטיבית אשר תמנע מעבר נתיב במקרה של סכנת התנגשות ממשית. כאשר ימצא רכב ב”שטח מת” אשר קרוב בצורה מסוכנת תפעיל המערכת התרעה ויזואלית והתרעה קולית עם הפעלת איתות הפניה, ואף תבצע בלימה דיפרנציאלית של הגלגל הפנימי הנגדי במידת הצורך, וזאת בכדי למנוע את מעבר הנתיב.

RCCA- מערכת אקטיבית למניעת תאונה בנסיעה לאחור; באמצעות חיישני המכ”ם של מערכת לזיהוי רכב ב “שטח מת”, המערכת לא רק מזהירה את הנהג אודות כלי רכב חוצה המתקרב מאחור אלא גם מפעילה את מערכת הבלמים באופן אוטונומי בכדי למנוע תאונה.

PDW- מערך חיישנים קדמי ואחורי המספק התרעה על שמירת מרחק בכניסה ויציאה מחניה.

דגם ה- Elite כולל גם AVM מערך מצלמות היקפי ו- BVM אשר מאפשר הצגת צילום חי של “שטח מת” על גבי לוח השעונים הדיגיטלי בעת הפעלת איתות לצורך מעבר נתיב.

 

לוח שעונים דיגיטלי. סנטה פה
לוח שעונים דיגיטלי. סנטה פה

 

תוספות אבזור נוחות

 

רכב 7 מקומות
SUV אלגנטי ויוקרתי 7 מקומות

 

עיצוב הפנים

 

עיצוב הפנים של הסנטה-פה משלב עיצוב מלוטש עם סבכה קדמית מסורגת בולטת ונראות חדשנית. הרכב משלב השפעת פרימיום המעניקה תחושת יוקרה. שטחי החלונות הוגדלו על מנת לשפר את תחושת המרחב ושדה הראיה לנהג ולנוסעים על מנת להכניס כמויות נדיבות של אור טבעי. מערכות השמע, המסך ומערכת הניווט הוטו על מנת להפחית את הסינוור, מתגי החלונות ומשענות הידיים הועברו קדימה בכדי להעניק יותר מקום למרפקים, פתחי אחסון המפות צומצמו בכדי לספק יותר מקום לרגלי הנהג והמיקום של מחזיקי הכוסות שופר בכדי לספק שימושיות נוחה יותר.

מרווח הפנים: בזכות המעבר למערכת כפתורים להעברת הילוכים SBW (Shift By Wire), נוסף מרחב אחסון נדיב באורך של 25 ס”מ מתחת לקונסולה המרכזית, הכולל שקע USB ושקע V12. מרווח הפנים של הסנטה פה שופר עם חלל גדול יותר מאחורי מושבי השורה השניה כאשר הם מקופלים. בנוסף, מרווח הרגלים ליושבי השורה השניה גדל ב- 3.4 ס”מ והוא הטוב בקטגוריה. רצפת הרכב גם היא הונמכה מעט לנוחות מרבית של יושבי השורה השנייה וקיפול המושבים נעשה בנגיעה אחת. הסנטה פה ארוך יותר ב- 1.5 ס”מ מהדגם הנוכחי, רחב יותר ב- 1 ס”מ, גבוה יותר ב- 0.5 ס”מ ונפח תא מטען גדל ב- 24 ליטר ל- 571 ליטר.

 

אבזור

 

הסנטה פה החדש עשיר באבזור רב הכולל בין היתר מסך מגע 8 אינץ’, גג פנורמי נפתח, דיבורית BT ומצלמה אחורית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, מערכת בקרת איכות אוויר (יוניזציה), מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מיזוג בשורה השנייה והשלישית, מחשב דרך צבעוני, מפתח חכם להתנעה וכניסה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, בלם יד חשמלי, מערכת אוטומטית להחזקת רכב בעת עצירה, פנסים ראשים LED, פנסי ערפל קדמיים, תאורת יום LED-DRL, הגה בציפוי מעור, נעילה מרכזית, SBW- בחירת הילוך נסיעה בכפתור, Drive Mode בורר מצבי נהיגה בכביש (COMFORT, SPORT, ECO, SMART), מערכת GO & STOP, מושבי שורה אמצעית מתקפים, מושבי שורה שלישית מתקפלים לרצפת הרכב, מושב נהג עם כוונון חשמלי, מושב נוסע עם כיוונון חשמלי, חימום במראות צד, מראות חיצוניות עם קיפול חשמלי, שמשות כהות, וילון אינטגרלי בדלת אחורית, מראה פנימית

נגד סנוור, ריפוד מושבים מעור, טעינה אלחוטית לנייד, תאורת אווירה פנים הרכב בגוון משתנה, חיישן אורות ותאורת עזר במראות הצד.

דגם ה- Elite כולל בנוסף גם לוח שעונים דיגיטלי מלא בגודל 12.3 אינץ’, שקע v220 בתא נוסעים, בורר מצבי נהיגה בשטח (SAND, MUD, SNOW), תאורת LED מלאה בפנסים האחוריים והקדמיים, מושב נהג עם זיכרון וזיכרון למראות, חימום ואוורור מושבים קדמיים.

 

*ליסינג פרטי מבית כלמוביל

עם השקת ה- Santa Fe כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של החל מ-19,000 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 3545 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

 

מחירים 

 

רמת אבזור מחיר בש”ח רמת בטיחות צריכת דלק

משולבת

ליטר ל- 100 ק”מ

Supreme 

דיזל

4X2

269,900 8 6.3
Elite

דיזל 

4X4

 

299,900 8 6.8

 

מידות:

 

מידות  מ”מ
אורך 4785
רוחב 1900
גובה 1710
מרווח סרנים 2765
מרווח מהקרקע מינימאלי 176
מרווח רגלים מושב קדמי 1052
מרווח רגלים שורה שניה 1060
מרווח רגלים שורה שלישית 746
מרווח ראש שורה שלישית 917
מרווח כתפיים מושב קדמי 1500
מרווח כתפיים שורה שניה 1480
מרווח כתפיים שורה שלישית 1344
מרווח ראש שורה שלישית 917
מרווח מותניים מושב קדמי 1460
מרווח מותניים שורה שניה 1430
מרווח מותניים שורה שלישית 1081
נפח תא מטען (ליטרים) 571
רדיוס סיבוב (מטרים) 5700
זווית גישה 17.9
זווית נטישה 19.3

 

follow and like
fb-share-icon0

3 Replies to “יונדאי סנטה פה החדש 7 מקומות – מתיחת פנים 2021”

  1. שלום,
    1. בבקשה לפרט מה מחיר הבסיס, מה גובה המס וכמה המע”מ.
    2. דיזל?? זה לא קצת עתיק?
    3. בפעם האחרונה שרציתי לקנות סנטה פה היבואן עקר את חצי מהכפתורים ברכב כולל החימום בכיסאות וכששאלתי למה אין חימום בכיסאות קיבלתי תשובה פרימיטיבית “אאהה חם בארץ, לא צריך”
    4. חבל לזרוק לפח סכום כזה על רכב דיזל חדש, החשמלי הגיע והוא פה כדי להישאר.
    5. תקנו טסלה! התמורה לכסף היא פי 1000 יותר טובה. כל דבר אחר זה טרקטור.

  2. חשבתי לקנות טסלה בגלל החיסכון ובגלל שבתאונה לא יהיה טנק דלק שיתלקח-אחרי שריפת טסלה ששני אנשים נשרפו וקשה היה לכבות השריפה כי הסוללות בוערות בעצמה רבה כנראה צריך לחשוב פעמיים ואולי דיזל הוא דווקא כן טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 5 =