מבחן הסחירות: פיג’ו 3008 הרכב שנמכר הכי מהר בלוחות – ומי הבאים אחריו?

יד 2 חושף את רשימת המכוניות הסחירות ביותר בלוח מכירת הרכב. פיג’ו 3008 הרכב הסחיר ביותר, נמכר תוך 15 ימים בלבד

 

הרכב שנמכר הכי מהר בלוח יד 2- פיג’ו 3008. צילום: רון טופלברג

על פי בדיקת אתר יד 2 לקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים, פיג’ו 3008 הוא הרכב המבוקש ביותר והנמכר בזמן הקצר ביותר כרכב משומש.

בדיקת אתר יד 2 למודעות המכירה של הדגמים המתחרים בקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים משנתונים 2017-2018 העלתה כי פיג’ו 3008 זקוק רק ל-15 ימים בממוצע בלבד מרגע פרסום מודעת המכירה ועד מכירת הרכב (מועד הסרת המודעה) – הזמן המהיר ביותר בקבוצת הרכב המדוברת. בכך למעשה מקדים פיג’ו 3008 שורה ארוכה של מתחרים:

דאצ’יה דאסטר – 16 ימים
טויוטה ראב 4 – 16 ימים
ניסאן קשקאי – 17 ימים
ניסאן אקס-טרייל – 17 ימים
מאזדה CX5 – 20 ימים
יונדאי טוסון – 22 ימים
סקודה ייטי – 26 ימים
סיאט אטקה – 26 ימים
קיה ספורטאז’ – 26 ימים
סובארו XV – 27 ימים
סובארו פורסטר – 30 ימים

 

דני שביט, מנכ”ל קבוצת לובינסקי: “ממצאי בדיקת יד 2 הנם הוכחה נוספת לשינוי העצום שעברה קבוצת PSA. המוצרים של פיג’ו מקבלים גושפנקא של אמינות באמצעות סקר JDPOWER לשנת 2018 שמיקם את פיג’ו במיקום גבוה מאוד בקטגוריה והביקוש הגבוה מאוד שלו זוכה ה-3008 כחדש, מוצא את דרכו גם אל שוק הרכב המשומש בישראל”.

 

פיג’ו 3008, הרכב הצרפתי שעושה מהפכה בשוק הרכב. צילום: רונן טופלברג

מאז הושק פיג’ו 3008 SUV החדש בישראל, נמסרו 5,300 יחידות ממנו ועד סוף 2018 והוא הספיק לקטוף 61 פרסים מסביב לעולם, לרבות שני פרסי עיצוב של ה-RED-DOT, מקום ראשון באמינות ה-SUV בבריטניה על ידי ‘אוטואקספרס’, רכב השנה 2017 בתערוכת ג’נבה, זכה והוביל במספר גדול של מבחנים משווים ועוד.

פיג’ו 3008 משווק בישראל עם מנועי 1.2 ו-1.6 PureTech  שלהם 130 ו-180 כ”ס בהתאמה וכן עם מנועי 1.5 ו-2.0 Bluehdi שלהם 130 ו-180 כ”ס גם כן, לכולם משודכת תיבת הילוכים אוטומטית מבית AISIN עם 8 הילוכים ומוצעות שלל רמות גימור – ‘אקטיב’, ‘פרימיום’, ‘ספיישל אדישן’ ו-GT.

Print this pageEmail this to someoneShare on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Facebook0

45 תגובות

  1. ירון

    לתגובה מספר 1 יש לך טעות.
    פיג’ו 3008 לא רק שנמכר הכי מהר בשוק המשומשות.
    אלה הוא נמכר אפילו בכמה וכמה מקרים מעל המחירון.
    אני יודע את זה באופן אישי שחבר מהעבודה מכר פיג’ו 3008 שנת 2015 מעל המחירון.
    הוא קנה שוב פיג’ו 3008 רק חדשה יותר שנת 2018.

  2. אלכס

    רק לא מזמן סיימתי לחפש רכב מהקטגוריה במשך יותר מחודש , חייב לציין שרוב הרכבים הזולים היו תמיד הפיגו והשברולט , למעשה לא רצו לקנות אותם וכולם היו מתחת למחירון , לא משדר שהרכב שומר על ערכו , דרך אגב בסוף קניתי סוזוקי קרוסאובר טורבו חדשה ….

  3. הדוד

    מספר 8 הוא יחצן.פיזו 3008 של 20015 לא דומה בכלל לדגם החדש. לא במראה ולא בשום אספקט אחר. רק שיכור יקנה אותו מעל המחירון.

  4. שרי

    אני מכרתי מרצדס 2014 c class w205, מעל המחירון ב 15000 בשלוש שעות, אבל מסתבר זה מחירון נמוך מידיי, מאחר שהוא עלה לי 3200000 מהחברה ומהר מאוד ירד ל110000 בשנת 2018. לא הגיוני , במחיר המחירון אף אחד לא מוכר אותו בדקתי

    זה קורה בדגמים טוביםומוצלחים כשמחיר המחירון גורם לך לאבד הרבה מהרכב ללא הצדקה , כשלא יודעים אז מוכרים לסוחר שמשלם מחירון והוא מרויח יפה במכירתו

  5. נעם

    מי שהיה לו פיג’ו סיטרואן עם אין סוף תקלות מוסכים לא מקצועיים מוכן למכור את הרעיון לעוד רכב כזה לפני הקנייה הבאה.
    נהגתי ברכב החדש של פיג’ו ולהפתעתי הוא לא התקלקל עוד החנייה. בהחלט הישג מרשים לעומת הקודם שלי. מי שנכווה ברותחים נזהר הצוענים.

  6. דיוד שרמן

    האמת יש לי את הרכב, אחרי שהיתה לי הונדה מצויינת. הפגו בכף ,יופי, ונסיעה ,עולה על כל הקוראניות יפניות בהרבה ובפור ענק,
    לא בישראל השמרנית והפחדנית …….

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדיחה. לובינסקי ממנים את “הכתבה” הזאת. פיזו (כל סוגים) סובלים מדימוי נמוך וסחירות נמוכה עוד יותר. היבואן מנסה “לאושש” את המותג ע”י כתבות ממומנות.
    בעוד שנתיים-שלוש, כאשר רוב המכוניות כבר יהיו חשמליות, יעלמו מהשוק מותגים לא רלוונטים כמו פיזו, מאזדה, פיאט ורוב הרכבים האמריקאים.
    פשוט אף אחד לא יקנה אותם יותר…

  8. שחר

    תנסו לחדד רזולוציה. יאריס סבירה נמכרת תוך שעה
    ואז סובלים מטלפונים חודש גם אם ביטלתם הפרסום מייד עם המכירה. מניסיון

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פגו בכלל לא סחירים
    צריך להוריד את המחיר בטורוף כדי שיקנו

    מחרתי גימני ביומיים מהפירסום. מזדה 6 ישנה ב שבוע וטויוטות ב 3 ימים.

  10. אלון

    הכתבה הזאת מגמתית ולא משכנעת את מי שמבין ברכבים….צרפתיה אמינה ???? אולי בחלומות שלכם!!! …. לצרפתים יקח עוד הרבה שנים כדי להשתוות לאמינות של יצרנים מהמזרח הרחוק….יש להם תמיד צרות ב”גירים” שלהם וגם במערכת החשמל

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על 3008…. היצרן הבטיח שינוי וקיים הוא הצהיר לפני השקת ה 3008 כי פעם ייצרנו את המכוניות הכי טובות בעולם וכי נחזור לייצר מכוניות כאלה והשינוי הזה אכן הגיע….אני כבר שנתיים נוסע על 3008 רכב פצצה אפס תקלות תיבת הילוכים של אייסן היפנית עובדת נפלא רכב חסכוני ברמות ונוח ברמות כנראה שמה שהבטיח היצרן הולך לקיים או בעצם קיים מבחינת הביקוש אכן מבוקש כמשומש וחדש ונמכר כמשומש מעל למחירון בדוק

  12. דודי

    אם אני לא מוכר אותה תוך 15 יום, אתם מחזירים לי את הכסף ??? אז ככה פיג’ו זה פיג’ו צרפתים לא יודעים לעשות רכבים, אצלם תקלה זה חיידק הטורף כל הרכב נדבק ותגיד תודה שהוא נוסע, פיג’ו חברה לא אמינה, אולי רכב חזק, אבל אם הוא חולה הוא ישר מת…

  13. קרן

    מדובר ברכב מצויין ששבר את כל הסטיגמה !!
    לכל הקשקשנים שמגיבים פה אתם מגיבים מתוך סטיגמה של שנים עברו זה נכון שבעבר רכבים צרפתיות לא היו מוצלחים אבל פגו 3008 זה עולם אחר!! רכב מצויין חסכוני מאוד אפס תקלות
    יש לי דיזל מגיב מצויין , רכב חכם מאוד וכן אני לא מטעם לובינסקי אני מטעם האנשים שרכשו את הרכב ונותנת את דעתי על בסיס עובדות ולא על פי סטיגמות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.