סיאט ישראל נותנת החסות הרשמית של נבחרת ישראל בגלישת גלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סיאט ישראל (צ’מפיון מוטורס) היא נותנת החסות הרשמית של נבחרת ישראל בגלישת גלים

 

סיאט ישראל נותנת חסות
סיאט ישראל נותנת החסות הרשמית של נבחרת ישראל בגלישת גלים. צילום: נעם אשל

 

סיאט ישראל היא נותנת החסות הרשמית של נבחרת ישראל בגלישת גלים, בהמשך לשיתוף הפעולה ארוך השנים של מותג הרכב עם ארגון גולשי הגלים בישראל. שיתוף פעולה מבורך, שגם ימשיך למתג את מותג סיאט כמותג צעיר, נמרץ וצבעוני.

ספורטאי נבחרת ישראל על גולשייה, ינסו לזכות בכרטיס נוסף לאולימפיאדה, לאחר שענת ליליאור כבר הבטיחה את מקומה בה, באליפות העולם שתתקיים באל סלבדור.

הנבחרת מונה 6 נציגים, רובם בגילאי 18-19, כשעל הבולטים בהם נמנים ענת ליליאור, איתן אוסבורן המתאזרח מארה”ב שנחשב לאחד הגולשים הטובים בעולם, ו.. רופא פלסטי אחד, יונתן קליין בן ה-38.

טוקיו תהיה האולימפיאדה הראשונה שבה ענף גלישת הגלים יהיה אחד מהענפים שיתחרו על מקום בפודיום האולימפי, ועם הצפי לספורטאי ישראלי נוסף שיגלוש בחופי יפן יחד עם המסורת הישראלית המשגשגת בענפי הגלישה ולהצלחות קרובות, תהנה הנבחרת לראשונה מחסות כמשלחת רשמית בחו”ל.

שיתוף הפעולה בין ארגון גולשי הגלים, ה-ISA, לסיאט הינו ארוך השנים, כאשר Seat Pro Netanya – סבבי אליפות העולם לגלישת גלים, מתקיימות בעיר נתניה בשנים האחרונות.

 

צביקה לוי, מנכ”ל מותג סיאט מבית צ’מפיון מוטורס: “אנחנו גאים לתמוך במותג צעיר, רענן ואיכותי בספורט הישראלי בדרכו למדליה, רגע לפני שחברי הנבחרת יהפכו לפרצופים מוכרים בכל בית בישראל”.

יוסי זמיר מנכ”ל ארגון גולשי הגלים: “אחרי שנים של שיתוף פעולה מדהים .מותג סיאט מוכיח שוב שהוא נושא הדגל בכל מה שקשור לגלישת גלים בארץ. לאחר 5 שנים כנותנת החסות הרשמית של אחד מאירועי הספורט הגדול בישראל Seat pro Netanya /סבב אליפות העולם ,אנחנו גאים להמשיך את החיבור גם עם נבחרת ישראל. אין ספק כי ערכי המותג מתחברים עם ספורט גלישת הגלים”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × two =