סקירת רכב מפרספקטיבה נשית: מיצובישי אקליפס קרוס – חלק א’

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקירת רכב נשית לרכב הפנאי מיצובישי אקליפס קרוס, במסגרת אירוע נהיגה לנשים של מלכת הכביש

 

מה נשים חושבת על מיצובישי אקליפס קרוס? סקירת רכב

במסגרת אירוע נהיגה לנשים של אתר ‘מלכת הכביש’, יצאנו לבדוק מה נשים חושבות על רכב הפנאי מיצובישי אקליפס קרוס. 6 נשים בגילאים שונים, מתחומים שונים, עם מכנה משותף אחד – אהבה גדולה למכוניות ונהיגה. נהגנו באקליפס קרוס בכביש, בשבילים וקצת שטח, התרשמנו מתא הנהג והנוסעים, בדקנו את האבזור והמערכות השונות, וזה מה שחשבנו על הרכב, כל אחת מהפרספקטיבה שלה:

 

שיר ברנע, יועצת אישית להרזיה

 

“ישיבה גבוהה, מושבי עור שחורים, גג פנוראמי, כמו שאני אוהבת”

10:00 אני מקבלת מפתחות למיצובישי אקליפס קרוס הלבנה. נציג מיצובישי מצמצם במילים, מחייך אלי, ורק אומר “קחי את האוטו, את כבר תרגישי את זה”, נשאר לי רק לשער שהולכת להיות לי חוויה מהנה במיוחד.
“אם אני יורדת איתו קצת לשטח זה בסדר מבחינתך?”, שאלתי לתומי.
“מה שתרצי. הכל בסדר מבחינתי”.

נהדר, יוצאים לדרך. כבר בישיבה ברכב, הוא נראה מרשים, מושבי עור שחורים, גג פנורמי, ישיבה גבוהה, הרבה מתגים בהגה, מסך מולטימדיה גדול ועוד כמה הפתעות, בדיוק כמו שאני אוהבת!.

שמים גז, לרכב יש תאוצה מעולה. 8 הילוכים עם 163 כוחות הסוס, הנובעים ממנוע 1500 סמ”ק טורבו, בהחלט עושה את העבודה. זה רכב עם מנוע חזק, כך שכל סל”ד מורגש. הוא יושב יציב על הכביש, והרבה כוח מורגש בלחיצה על המצערת.

כמה דק’ ואני כבר מתפתה, (איך לא?!), לחפש לי שבילי עפר, וכאן מחכה לי הפתעה. למיצובישי אקליפס קרוס מרווח גחון של 183 מ”מ, לא רע לקרוסאובר, ועם 30 המעלות של זווית הגישה, פלוס יכולות המנוע החזקות, השבילים האלה הופכים להנאה צרופה. ההגה רך ומדויק, המתלים רכים והאחיזה גם בעפר, גם בחצץ וגם באזורים רטובים יפה מאוד.

 

מהנה גם בנהיגה בשבילים. מיצובישי אקליפס קרוס

למשפחה, הרכב הזה יימצא מאוד נוח. היושבים מאחורה ייהנו מחלונות גדולים והמון מקום לרגליים, ומספיק מקום לשלושה נוסעים מבוגרים. אם ישבו רק שני נוסעים, הם יוכלו להתפנק ממשענת היד הנפתחת.

מיצובישי אקליפס קרוס מאובזרת ב-7 כריות אוויר, מאוד חשוב אם יש ילדים מאחורה, ותא המטען? מרווח למדי, 341 ליטר (עד 448 בעת הזזת המושבים קדימה) – לרובנו זה יספיק. חסרון קטן הוא שאין פתחי מיזוג ליושבים מאחור. גם שקע הטענת USB יכול היה להועיל.

מסתיים לו הטיול שלי, וכמו כל דבר טוב, צריך גם לחזור. אני עולה על הכביש המהיר, שמה לי מוסיקה, ואפילו שאני עם גג פנורמי, בידוד הרעשים מעולה. מתחילים להצטבר פקקים, וכאן מערכת השיוט האדפטיבית עושה את העבודה. הרכב מתפקס על הרכב שמולו, מאיץ לבד ובולם לבד. פשוט תענוג. כולנו שונאים פקקים, אבל אם כבר, לפחות שנעבור אותם עם המערכת הזאת. גם בטיחותית וגם נוחה.
אני מגיעה לסוכנות כדי להודות על יום הכיף. “רגע, איפה מפתחות הרכב?” שואל האיש ממיצובישי.
“אה, אני צריכה להחזיר?” כבר הספקתי להתאהב.

 

ליהי גורלניק, יועצת תקשורת

“הביצועים שווים את המחיר”. חוות דעת על האקליפס קרוס

קיבלנו את המיצובישי אקליפס קרוס, ברמת גימור premium דגם 4×2 לנסיעת מבחן. נתחיל בשורה התחתונה, מחירו 170 אלף ש”ח עם מנוע 1.5 ליטר טורבו, חזק יחסית לרכב בסגמנט הזה, וזה אולי מצדיק את מחירו.

חוויית הנהיגה ברכב נעימה בסך הכל, רק שהדוושות היו רגישות מדי ונוסעת במושב האחורי, הרגישה את העניין בצורה משמעותית מאלה שישבו מקדימה. מנוע הרכב שקט עד לא-נשמע והוא מצויד במערכת אקו סיסטם חסכנית בחשמל. יחסית לרכב 4×2, הרכב בעל עבירות טובה בדרכי עפר – רק אל תנסו להכנס איתו לבוץ.

דברים קטנים-גדולים, שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים את הרכב: לא ניתן לכוון היטב את משענות הראש מאחור, מעבר ל-2 מצבים, שהאחד היה נמוך מדי והשני גבוה מדי (לבחורה בגובה 1.70). אלמנט בעייתי בכל האמור לבטיחות. כמו כן, אם תא המטען נשאר פתוח במקרה שהרכב כבר מונע, אין כל התרעה על כך, לא בחיווי או בהתראה קולית. סוגיה בטיחותית נוספת.

עכשיו למחמאות: הרכב חתיך מאוד, מעוצב במראה היברידי ופנורמי – עם גג שמש כייפי לימי הקיץ, מיזוג מעולה מקדימה (בדגם הבסיסי אין פתחי מיזוג מאחור), מערכת סאונד משובחת, תפעול קל מההגה ומסך תצוגה עילי שקוף צף ללוח המכוונים, שמבטיח שתשאירו את העיניים על הכביש.

ישנה אופציה לחימום המושבים הקדמיים, שלא יצא לנו לדגום, כיוון שחלקנו התנסינו בנסיעה ברכב ביום שמשי, אבל בהחלט מדובר בפריבילגיה מפנקת לרכב בסגמנט הזה, ביום חורף קר. כיסאות הרכב נוחים ומפנקים, ומעניקים תחושה של לשבת בסלון.

פאני יתים, מדריכת נהיגת שטח

 

“הצעה מפתה”. אירוע נהיגה לנשים עם מיצובישי אקליפס קרוס

 

הכל התחיל עם הצעה מפתה בפייסבוק – מחפשים נשים לנהיגה וכתיבת חוות דעת קצרה על רכב פנאי-שטח”, מבחן – טיול. הסתקרנתי ומיד הגבתי לכותבת הפוסט ענת דניאל -“מלכת הכביש”, אכן מלכה. כמדריכת נהיגת שטח, עבורי צמד המילים “פנאי-שטח” הם עונג צרוף ולא רק עבודה.

נפגשנו, שש נשים נהדרות, לכל אחת עולם תוכן אחר וכל אחת מהן עולם ומלואו, כולן הגיעו לבחון, לחוות, ולברר האם יש בכלל ממה להתרגש. 

לפני שיצאנו לדרך, הציגו לנו שני רכבי מיצובישי אקליפס קרוס, אחד דגם פרמיום עם הנעה קדמית, והשני דגם עלית (elite) עם הנעה כפולה. בין המושבים יש כפתור שמחלק את הכוח 50 קדימה,
50 אחורה, כשנפח המנוע הוא 1,499 סמ”ק, טורבו בנזין. כשראיתי את הכפתור שמאפשר חלוקת הכוח 50 קדימה ו-50 אחורה, הבנתי שברכב הזה אני נוהגת.

הרכב מיצובישי אקליפס קרוס דגם elite , רכב פרטי 4X4 קבוע, נעים לנהיגה ומאוד יציב גם בכביש וגם בשטח, עם מערכת אקו סיסטם חסכונית. אני בדעה שהלוואי וכל הרכבים בכביש יהיו בעלי הנעה כפולה, בגלל היציבות האחיזה, והשליטה בסיבובים. החיסרון בהנעה כפולה הוא הבלאי וצריכת הדלק הגבוהה. אבל כל עוד ה”הלוואי” שלי מתגשם אני בעניין ואין ספק שמגמת השינוי בעולם הרכבים מעידה שהבטיחות מעל הכל.

 

הדרכה קצרה לפני שיוצאות לדרך. טיול נשים – מלכת הכביש

ברכב היינו ארבע בנות, וזה כלל לא הורגש בנסיעה. הרכב שקט מאוד ולא מרעיש בזמן הנהיגה, מאיץ טוב מאוד ומרווח מאוד.
בישיבה מאחור החלל מרווח, אך המושב קצת קצר. הגימורים יפים, כשבין המושבים האחוריים יש כיס נסתר וקטן כדי להניח נייד או מפתחות וחפצים קטנים, וכיס בתוך המושב האחורי.

מזגן ושקע USB, ממוקמים קדימה בסמוך לתיבת ההילוכים, לדעתי כדאי היה להוסיף גם מאחורה בין המושבים. בגלל צורת הרכב, יש אתגר עם שדה הראייה מאחור, אבל יש לזה פתרון בטיחותי מבריק – ‘מערכת שמתריעה על רכב שנמצא שטח מת’. על מראות הצד הפנורמיות, יש בפינה הימנית ציור של 2 רכבים קטנים, ובמקרה שרכב נמצא במקום שיש סיכוי שלא אראה אותו (‘שטח מת’), הציורים נדלקים באור אדום מהבהב.

הכיסאות מקדימה נוחים מאוד, עם חימום במושבים. לא היה צורך בחימום ולכן לא השתמשתי, אבל אהבתי את הרעיון. החלונות ברכב בעלי הגנה מהשמש, ולכן, היה נעים בתוך הרכב, גם ביום שמשי כמו שיהיה לנו.

נסענו לאזור פארק דינה, בחולות ובזויות מגניבות לרכב, והרכב צלח את הכל בקלילות. מבחינת המראה – הרכב יפה מבחוץ ומבפנים, מראה צעיר ורענן, מערכת סאונד טובה עם תפעול מההגה,
אהבתי מאוד את ה”קרוז קונטרול” המיוחד שלו – הוא מתביית על הרכב מלפנים, כשאני קובעת את מהירות הנסיעה ואת המרחק מהרכב שלפני והוא נוסע בכייף, מאוד נוח.

 

תא נהג צעיר ומרענן. מיצובישי אקליפס קרוס

מעל לוח השעונים בדשבורד, יש מסך תצוגה עילי שקוף, הוא נשלף ושומר את המבט שלנו לכביש. יפה ומרענן. יש שני “סאן רוף”, מעבר לעובדה שאפשר ליהנות מהשמיים והאור שנכנס לרכב, אפשר לפתוח גג שמש אחד או את שניהם יחד. דלת המטען נפתחת כלפי מעלה, לטעמי למעלה מידיי. תא המטען לא גדול, אך קיימת אפשרות לקפל את הכיסאות האחוריים. לסיכום, נהנתי מאוד מהמיצובישי אקליפס קרוס, גם בשטח וגם בכביש יש לו מה להגיד, בטיחותי ונוח, ואני ממליצה עליו בחום.

מיצובישי אקליפס קרוס רמת אבזור ELITE מחיר – 181,900 ₪.

 

מיצובישי אקליפס קרוס מפרספקטיבה נשית - חלק ב'

מיצובישי אקליפס קרוס - סקירה על אבזור וגאדג'טים

מיצובישי אקליפס קרוס מנוע 1.5 ליטר - חוות דעת

יום בחיי עם מיצובישי אקליפס קרוס
follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סקירת רכב מפרספקטיבה נשית: מיצובישי אקליפס קרוס – חלק א’”

  1. בשביל הנשים תמיד משתלם במיוחד שהם לא משלמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × two =