שת”פ בין ענקית הרכב “גרייט וול מוטורס” ל-HARMAN

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יצרנית הרכב Great Wall Motors תשלב במכוניות שלה טכנולוגיות אוטוטק של HARMAN שפותחו בישראל

שת”פ בין יצרנית הרכב הענקית “גרייט וול מוטורס” ל-HARMAN

לאחר שבשנה שעברה הודיעה ענקית הרכב הסינית כי תשתמש בפתרון ה- OTA (Over-the-air programming) של HARMAN בכל כלי הרכב המקושרים מתוצרתה, כעת היא מצרפת ל׳חבילה׳ גם פתרונות אינפוטיינמנט והגנת סייבר – שפותחו גם הם בישראל.

יצרנית הרכב הסינית Great Wall Motors הודיעה בתערוכת הרכב בשנגחאי, על המשך השותפות העסקית עם HARMAN, חברת הבת של סמסונג, המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם: פתרונות של HARMAN (שחלקן פותחו בישראל), דוגמת פלטפורמת תא הנהג הדיגיטלי המשדרגת את עולם מערכות האינפוטיינמנט של היום ופתרונות להגנת סייבר, ישולבו במכוניות של החברה. בשנה שעברה הודיעה החברה הסינית כי בחרה בטכנולוגיית ה- OTA (Over-the-air programming) של HARMAN שמפותחת בישראל, לעדכון אלחוטי של כל המכוניות המקושרות של החברה.

בין החידושים מהם יהנו הנהגים והנוסעים במכוניות של Great Wall: אפשרות לקבלת תכנים המותאמים אישית לשוהים ברכב, סייען להפעלה קולית, איתור סטייה ממסלול, ניטור 360 מעלות ופתרונות בטיחות חדשים. במקביל, מומחי הגנת הסייבר של הרמן יעבדו עם מהנדסי Great Wall Motors על מנת לפתח את ארכיטקטורת הרכב הבאה של היצרנית, במטרה להגן על מערכות הרכב השונות והנוסעים מפני איומי סייבר נוכחיים ועתידיים – כמו על סנסורים ומערכות תומכות-נהיגה אחרות (ADAS).

״לצרכנים כיום יש ציפיות רבות מהמערכות המקושרות במכוניתיהם והיצרנים חייבים לספק להם חוויית שהייה דינמית, ממוקדת ואישית יותר״, אמר אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל: ״שיתוף הפעולה יביא לפיתוח משותף של מערכת אינפוטיינמנט ייעודית ל-Great Wall, שתשלים את פרוייקט תא הנהג הדיגיטלי שלנו לטובת אספקה של חוויית נהיגה מסוג חדש״.

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT).

שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN  בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad, מתחום ההתרעות בדרך, Red Bend שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הסייבר לרכב, TowerSec.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × two =