קימקו חושפת אופנוע ספורט חשמלי בתערוכת דו”ג בטוקיו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קימקו יצרנית הקטנועים מטייוואן מציגה אופנוע ספורט חשמלי, מהמהירים בעולם, בתערוכת הדו גלגלי בטוקיו יפן

קימקו מציגה אופנוע ספורט חשמלי

שלא תגידו שמלכת הכביש עשה אפליה, ומדברת רק על מכוניות, הנה – אופנוע חשמלי של קימקו מופיע בתערוכת הדו גלגלי בטוקיו, יפן. תערוכה שהתחילה בסוף השבוע ונחתמה אמש.

זהו אופנוע ספורט חשמלי בשם SUPER NEX של היצרן הטייוואני.
למעשה, נחשב לאחד האופנועים החשמליים המהירים ביותר בעולם, עם מהירות מירבית של 250 קמ”ש, והאצה מאפס ל-100 קמ”ש ב-2.9 שניות. ויש גם תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים, שתסייע לרוכב להאיץ ביעילות עוד יותר גבוהה.

עם החשיפה הזו, קימקו נכנסת בעצם למים עמוקים, שהיא מעולם לא שחתה בהם, תחום אופנועי הספורט. היא כן ידועה כיצרנית קטנועים טובה ופופולרית, אבל רחוקה מייצור אופנועי ספורט מסוקסים. את התדמית הזו היא תוכל לשפר ותקן אילו תכנס לעולם מירוצי האופנועים, כפי שקימקו מספרת שתעשה.

מוזר לא פחות היה החוסר באינפורמציה בכל הקשור במערכת החשמלית, הסוללה, ונתוני הטעינה של הסופר נקס, הסופר אופנוע החשמלי. זאת משום, שקימשו עדיין מתמודדת עם פתירת תקלות וסוגיות חשמליות במערכת החשמלית.

ולא דיברנו על הקושי שהיא עלולה להתקל בו ביום שאחרי הורדת האופנוע לייצור, ושיווקו לעולם, שכן, ידוע שרוכבים לוייאלים מאד למותגים וחברות. לקנות אופנוע ספורט מקימקו דורש שינוי תפיסה. אולי השת”פ שלה עם חברה טייואנית גדולה שמייצרת טכנולוגיית טעינה מתקדמת לכלי רכב ודו גלגלי יעזור.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 + 15 =