אלפא רומיאו ג’וליה וסטלביו החדשים 2024 החל מ-339,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ALFA ROMEO 2024
אלפא סטלביו וג’וליה מתיחת פנים 2024

 

סמלת משיקה אלפא רומיאו ג’וליה (מ-339,900 ₪) ואלפא רומיאו סטלביו (מ-369,900 ₪) לאחר מתיחת פנים. עיצוב מעודכן, שיפור בביצועים, תוספת טכנולוגיה, ורמת גימור חדשה

 

סמלת גאה להשיק את הופעת הבכורה בישראל של דגמי אלפא רומיאו המחודשים – הג’וליה והסטלביושתיהן כוללות חזית חדשה ובולטת, בה השכבה הקדמית זכתה לגימור ייחודי המספק פרשנות מודרנית ל-Trilobo, הגריל המשולש המפורסם, המזוהה עם אלפא רומיאו. יחידות התאורה זכו לעדכון הכולל עיצוב “3+3”, בשני הדגמים, וטכנולוגיית LED מטריקס. עיצוב שמיישר קו עם הטונאלה, ומזכיר את האלפא זגאטו SZ האייקונית ומכונית הקונספט, פרוטאו.

החזית החדשה מהווה את הקו העיצובי העדכני של הג’וליה והסטלביו, והיא מספקת תאורה דינאמית וחזקה יותר, לטובת ראות טובה. יש מערכת המזהה רכבים ממול ומונעת סנוור בנהיגה עם אור גבוה, ומערכת המקדמת את פניו של הנהג בפתיחת המכונית ומלווה אותו בלכתו לאחר נעילתה. יחידות התאורה האחוריות החדשות מסוג LED של הג’וליה החדשה כוללות גימור שקוף ויחידות התאורה החדשות מסוג LED של הסטלביו החדשה כוללות גימור שחור מבריק.

 

אלפא סטלביו מחיר
עדכוני עיצוב, ותוספת טכנולוגיה. אלפא רומיאו סטלביו

 

לוח מחוונים דיגיטאלי חדש

העדכון המשמעותי ביותר בתא הנוסעים הוא בלוח המחוונים, המציג את העיצוב ה”טלסקופי” ההיסטורי של לוחות המחוונים של המותג. הוא כולל מסך דיגיטאלי חדש בגודל “12.3, המאפשר גישה לכל נתוני המכונית וההגדרות השונות הקשורות ליכולות הנהיגה האוטונומית. המסך מאפשר לבחור מבין שלושה מצבי תצוגה: 

Evolved – מייצג את העיצוב העתידי של אלפא רומיאו ומשתמש בעיקר באזור המרכזי של המסך. Relax – מתמקדת בנוחות ואינה מעמיסה את הנהג במידע.

Heritage -שואבת השראה מדגמי שנות ה-60 וה-70 האייקוניים של המותג, והיא כוללת פרטים ייחודיים כגון ספרות הפוכות בקצה מד המהירות.

 

אלפא ג'וליה
אלפא רומיאו ג’וליה 2024

 

התנהגות כביש 

התנהגות הכביש של הג’וליה והסטלביו החדשות ממשיכה להיות במוקד תשומת הלב, לטובת חווית נהיגה אותנטית ברוח אלפא רומיאו, “שמשמעותה איזון נכון בין עיצוב איטלקי, מנועים חדישים, חלוקת משקל מושלמת, פתרונות טכנולוגיים מיוחדים ויחס הספק / משקל מצוין”.

הנעה כפולה באמצעות טכנולוגיית ה-Q4: טכנולוגיה הנועדה לנהל את אחיזת הכביש של המכונית בצורה אופטימלית וצפויה על מנת לספק ביצועים, יעילות ובטיחות גבוהים יותר. מערכת ה-Q4 מספקת את כל היתרונות של הנעה כפולה, ויחד עם זאת מבטיחה חסכון בדלק ואת ההנאה אותה מספקת מכונית בעלת הנעה אחורית. בליבה של המערכת הותקנה תיבת העברה אקטיבית (ATC), המנטרת את תנאי האחיזה ואת פקודות הנהג בזמן אמת, ובכך מבטיחה את הביצועים הטובים ביותר. מערכת ה-Q4 של אלפא רומיאו מאפשרת למכונית להעביר את כל כוח המנוע לזוג הגלגלים האחוריים, ובמידה והצמיגים האחוריים מתקרבים למגבלות האחיזה, היא מסוגלת להעביר תוך פחות מ-15 עשיריות השנייה עד 50% מהספק המנוע לזוג הגלגלים הקדמיים, ובכך היא מונעת את סיבסוב הגלגלים ומבטיחה ביצועים ויעילות מרביים. 

התנהגות הכביש הספורטיבית של הג’וליה והסטלביו החדשות מתאפשרת באמצעות שימוש נרחב בחומרים קלים במיוחד כגון אלומיניום (בבסיס המנוע) וקרבון (בגל ההינע), שנלקחו ישירות מעולם המרוצים. 

מערכת מתלי ה-Alfa Link. בחזית, עצמות עצה כפולות ומערכת היגוי ייחודית לאלפא רומיאו, המספקת שליטה מהירה ומדויקת. מאחור, מתלה רב חיבורי הכולל ארבע וחצי זרועות, שהוא פטנט של אלפא רומיאו, המבטיח התנהגות כביש משופרת יחד עם נוחות מצוינת. גרסת ה-Tributo Italiano כוללת את מערכת ה-Alfa Active Suspension, המציגה שיכוך אוטומטי המתאים עצמו לתנאי הדרך בזמן אמת, ומאפשרת לנהג לבחור בין מצב ספורטיבי, למצב נוחות. 

מערכת בלימה משולבת (IBS): מערכת זו משלבת את מערכת בקרת היציבות יחד עם מערכת הבלימה ובכך היא מבטיחה תגובה מיידית של הבלמים, מקצרת את מרחק העצירה, ומאפשרת חסכון משמעותי במשקל. השימוש במערכת זו מאפשר הפחתה משמעותית של מספר רכיבים בתוך תא המנוע, מה שמבטיח מרכז כובד משופר. בנוסף לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית ומוכרת מבית ZF, ומשוטי העברת ההילוכים מאחורי ההגה.

 

אלפא סטלביו חדש
אלפא רומיאו סטלביו 2024

 

רמות גימור 

הג’וליה והסטלביו החדשות מוצעות בשתי רמות גימור: Veloce ו-Tributo Italiano. כל רמת גימור כוללת מאפיינים ייחודיים, כאשר רמת הגימור Veloce מציגה מראה ספורטיבי ביותר ומונעת באמצעות מנוע בנזין המפיק 280 כ”ס בהנעה כפולה.  

 

גרסת Tributo Italiano 

גרסת ה-Tributo Italiano מהווה למעשה את המחווה למקורות המותג, למצוינות האיטלקית ולספורטיביות האופיינית של אלפא רומיאו. העיצוב החיצוני של גרסה זו זכה למספר אלמנטים, וביניהם: מתלים אקטיבים, חישוקים מושחרים (בג’וליה 19″ ו 21″ בסטלביו), גג מושחר (צביעה דוגוונית), מערכת סאונד משודרגת של HARMAN KARDON, דש בורד מוצפה עור ועיטורים ותפירות אדומות בפנים הרכב

 

אלפא רומיאו סטלביו מפרט

אלפא רומיאו ג’וליה מפרט

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 1 =