ביטוח: פיצוי של 35,000 שקלים לצעירה שאוטובוס התנגש קלות ברכבה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ביטוח תאונות

 

ירושלים: אוטובוס התנגש קלות מאחור ברכבה של צעירה. במסגרת פשרה, היא תפוצה בכ-35 אלף שקלים
זה קרה במארס בשנה שעברה, כאשר צעירה בת 27 מירושלים, נהגה ברכבה באיטיות, בתוך פקק שהתפתח ברחבי העיר. לפתע, אוטובוס שנסע בצמוד אליה ומאחוריה, התנגש בה קלות מאחור. הצעירה הוטחה קדימה, נבלמה על ידי חגורת הבטיחות, התעשתה ויצאה מרכבה לשם אומדן הנזק ונטילת פרטים מנהג האוטובוס. לדבריה, מכיוון שלא חשה בפגיעה ממשית כלשהי, וכאביה היו קלים, היא החליטה להמשיך בשגרת יומה העמוסה, ולא להתפנות לבדיקות רפואיות. אלא שלמחרת התאונה, כאביה התעצמו והיא פנתה לקופת החולים לקבלת טיפול.
בתביעה, אותה הגיש עו”ד איתמר בן עמי, עורך דין בתחום הנזיקין, בשם הצעירה, נגד חברת הביטוח ‘שומרה’, שביטחה את רכבה בביטוח חובה, נטען, כי מאז התאונה היא החלה סובלת מכאבים בגב התחתון ובצוואר, כאבי ראש, סחרחורות, קשיי ריכוז, בחילות והקאות.
עוד נטען, כי בשל הפגיעה בתאונה התקשתה התובעת לבצע את עבודתה כמנהלת חשבונות וכיועצת משכנתאות, שכן עבודה זו הצריכה ממנה ריכוז רב ונסיעות רבות ממקום למקום, על מנת להיפגש עם לקוחות. לפיכך, כנטען, נאלצה התובעת להיעדר רבות מעבודתה. עו”ד הוסיף וטען בתביעה, כי עקב התאונה נגרמו לתובעת הפסדי שכר וכן הוצאות עבור טיפולים רפואיים, משככי כאבים ונסיעות.

הסכם פשרה

בחלוף זמן קצר ממועד הגשת התביעה, ועוד בטרם מינה בית המשפט מומחה רפואי מטעמו, הגיעו הצדדים להסדר פשרה, לפיו חברת הביטוח ‘שומרה’ תפצה את התובעת ב-35 אלף שקלים. לדברי עורך הדין, ההסדר הכספי בין הצדדים נובע מכך שהצעירה לא נותרה עם מגבלות בריאותיות כלשהן כתוצאה מהתאונה, ומשקלל בתוכו מצד אחד את הכנסתה הצנועה, ומנגד, את הכאב והסבל המשמעותיים שמהם סבלה לאורך חודשים מעת קרות התאונה.
בית משפט השלום בבת ים אישר לאחרונה את הסדר הפשרה ונתן לו תוקף של פסק דין.
עו”ד איתמר בן עמי עוסק בכל תחומי הנזיקין והדין הפלילי, כולל תביעות חבות וביטוח, פגיעות גוף מנפילות ותאונות, מיצוי זכויות לנפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה, וכן ייצוג וליווי של נאשמים בדין והפלילי ולווי נפגעי עבירה בהליך הפלילי ולאחר מכן בתביעות לקבלת פיצוי כספי.
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 − 4 =