בעקבות הביקוש Aiways מודיעה על משלוח נוסף של דגם ה-U5

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

Aiways U5 מחיר
משלוח נוסף בדרך – Aiways U5. צילום: רפאל מלמד

 

Aiways מותג הרכב החשמלי מודיע על משלוח נוסף של הדגם Aiways U5 שצפוי להגיע לישראל בתחילת חודש אוקטובר. הדגם הבא – Aiways U6 יגיע בתחילת 2022

 

קבוצת בליליוס יבואנית מותג הרכב החשמלי Aiways, מודיעה הבוקר על משלוח חדש של מאות רכבי Aiways U5 שיגיע לישראל בתחילת חודש אוקטובר וינואר. לפי נתוני החברה, מפתיחת המכירה המוקדמת בחודש אפריל נפתחו מעל 450 הזמנות וקרוב ל-300 הרכבים שהיו בארץ נמכרו כולם וימסרו ללקוחות עד ראש השנה. בנוסף, באמצעות book a trial ממשק דיגיטלי להזמנת התנסות נהיגה נעשו מעל 1,200 התנסויות בבית הלקוח

U5 SUV החשמלי מגיע בשתי רמות גימור פרמיום וסטנדרט. הרכב, הוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט 2019 אליה הגיע בנסיעה מסין ובכך שבר את שיא העולם לנסיעה למרחק ברכב חשמלי. 

Aiways הוקמה בשנת 2017 כחברת סטארט-אפ. מייסדי החברה ומנהליה הבכירים כולם יוצאי תעשיית הרכב המסורתית, אליהם הצטרפו מומחים לחדשנות וטכנולוגיה. צוות מגוון שחבר יחד כדי לפתח פתרון תחבורתי מתקדם, מעוצב וחוויתי המותאם לעשור הבא ומשקף את המהפכה בתעשיית הרכב.

בתחילת השנה הבאה יגיע לישראל ה-Aiways U6 הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה-MAS הבלעדית של החברה. הוא יימכר במקביל ל-Aiways U5 ויהפוך את הנהיגה ברכב חשמלי ידידותי לסביבה לחוויית נהיגה אטרקטיבית ונגישה יותר לקהל חובב הטכנולוגיה.

אלחנן יהב מנהל פעילות Aiways ישראל: ״מרגש להיות חלק מהמהפכה החשמלית עם מוצר מעולה ומותג מרגש שמתקבל באהבה גדולה על ידי הקהל הישראלי. פתיחת מרכז החוויה הייחודי שלנו בחודש ספטמבר בהרצליה והפעלת תשתית ניידות השירות שלנו יזניקו למעשה את ההשקה הרשמית בישראל.״

 

אודות Aiways

חברת Aiways, יצרנית כלי-התחבורה הפרטיים, נוסדה בשנגחאי, סין, ב-2017, ויש לה מטה אירופי במינכן, גרמניה. זו חברת הסטארט-אפ הסינית הראשונה שהשיקה רכב חשמלי באירופה: ה-U5 בשנת 2020. SUV חשמלי איכותי עם סטייל, בעל סוללה עם טווח נסיעה מרשים.

Aiways מתרחבת באירופה ומעבר לה בגרמניה, הולנד, בלגיה, דנמרק, צרפת, ישראל ובהמשך גם בשווקים נוספים. ה-U5 מיוצר בפס הייצור החכם של החברה בשנגראו – אחד ממפעלי הרכב המודרניים בסין, שמתאים לתקן ה-Industry 4.0. למפעל יכולת קיימת של ייצור של 150,000 כלי-רכב בשנה. החברה מפתחת את עתידו של המותג Aiways דרך ה-U6 ומתמקדת באווירודינמיות ברמה גבוהה, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ספורטיבי.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + 16 =