ג’נסיס GV70 (חשמלית יוקרתית) ב-2 גרסאות חדשות מ-469,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'נסיס GV70 2022
ג’נסיס GV70 2023

 

 

ג’נסיס מרחיבה את היצע הגרסאות של הדגם החשמלי, ג’נסיס GV70, ומצרפת שתי גרסאות חדשות, עם הספק של 489 כ”ס, וטווח נסיעה של 455 ק”מ, מ-469,000 שקלים לגרסה הקיימת הפותחת

 

2 גרסאות הבכירות החדשות: 

 

גרסת ה-Luxury אשר מוסיפה חישוקי 20 אינץ’, גימור פנימי Mountain Graphic עם תאורת אווירה משולבת, מערכת שמע מבית Lexicon עם 14 רמקולים, מערכת להפחתת רעשי כביש (Active Road Noise Control) ובקרת אקלים דיגיטלית עם שלושה אזורי אקלים. מחיר 499,000 ₪.

גרסת ה-Ultimate כוללת בנוסף, מושב נהג ERGO עם כוונון חשמלי ל- 18 כיוונים, חימום מושבים בשורת המושבים השניה, ריפוד עור NAPPA יוקרתי בתפירתG MATRIX, ריפוד תקרה יוקרתי מזמש, וילונות צד אחוריים ותצוגת נתונים עילית על השמשה HUD. מחיר 519,000 ₪. 

ג’נסיס בגרסת ה-EV Edition שכבר נמכרת בישראל מכרה עד היום את כל המשלוח הראשון ורכבים נוספים בדרך כוללת מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 14.5 אינטש ואפשרות שליטה באמצעות ג’ויסטיק התומכת בממשקי Apple CarPlay ו-AndroidAuto, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 12.3 אינטש בעל תצוגת מידע משתנה, מערכת שמע יוקרתית בעלת 9 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, גלגל הגה מתכוונן חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, זיכרונות למושב הנהג ולכוונון ההגה ומראות הצד, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, ריפודי עור בשילוב אריג צמר, שמשות אקוסטיות, שמשות אחוריות כהות, מראות צד מתכהות אוטומטית עם קיפול חשמלי, מצלמות היקפיות לתצוגת 360, חיישני חניה היקפיים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, גג שמש פנורמי נפתח חשמלית, תאורת LED אדפטיבית בחזית, חישוקים קלים אווירודינמיים בקוטר 19 אינטש.

Electrified GV70 מתבסס על ה-GV70 המוביל את סגמנט רכבי ה-SUV היוקרתיים ומשלב בתוכו מערכת הנעה עוצמתית בעלת צמד מנועים חשמליים והספק כולל של 489 כ”ס המעניקים ביצועי על וטווח נסיעה מרבי של כ-455 ק”מ.

 

ג'נסיס GV70 חשמלית
ג’נסיס GV70 תא נהג יוקרתי

 

 

ג’נסיס Electrified GV70 תא נוסעים


תא הנוסעים של ג’נסיס Electrified GV70 מעוצב לפי תפיסת אדריכלות הקוראנית המכונה “החלל הלבן”. תפיסה זו מיישמת מראה נקי ואלגנטי המשרה תחושת מרחב ונינוחות, כאשר המעצבים שילבו בתא הנוסעים אלמנטים אובליים בהשראת כנפי מטוס ותכנון ארגונומי המתמקד בנוחות התפעול של הנהג תוך צמצום מספר המתגים.

פתחי המיזוג הדקים מוסווים בקו המתאר התוחם העליון של לוח המכשירים ומשלבים פס רוחבי המשתלב אל תוך לוח המחוונים ומדגישים את תחושת הרוחב של המכונית. כמו בכל ג’נסיס, גם ב-Electrified GV70 ניתן דגש על שילוב חומרים באיכות גבוהה, גימורים יוקרתיים ומוקפדים ודיפוני עור משובח המייצרים תחושת יוקרה של טרקלין עסקים.

לוח המחוונים הדיגיטלי שהוא מסך 12.3 אינטש חד בעל תצוגת התלת ממד ותצוגת מידע משתנה, אליו מצטרף מסך 14.5 אינטש במבנה רחב המשמש את מערכת המולטימדיה ותפעול מערכות הרכב השונות. ממשק התפעול במסך המולטימדיה נעשה באמצעות מגע או על ידי ג’ויסטיק אינטואיטיבי ומעוצב בקונסולה שבין הנהג והנוסע, המשלב בתוכו משטח מגע.



מערכת הנעה חשמלית 


המחויבות של ג’נסיס לביצועים וחווית נהיגה ספורטיבית לא נזנחה גם במעבר להנעה חשמלית. בהתאם לכך  Electrified GV70 מוצע בשילוב יוצא דופן של שני מנועים חשמליים חזקים והנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה לאחיזה מרבית.



שני מנועים חשמליים


ג’נסיס Electrified GV70 מונע על ידי שני מנועים חשמליים, אחד לכל ציר גלגלים, בהספק רגיל של 160 קילוואט כל אחד ובהספק משולב של 320 קילוואט בסך הכל. יחידת מנוע חשמלי משולבת בתיבת העברה הכוללת הילוך ישיר וממסר הפחתה המאפשרים העברת כוח מהירה וחלקה אל הגלגלים ללא איבודי כוח ואחיזה.

לרשות הנהג עומד מצב Boost ייחודי לתאוצה המעניק תוספת הספק של 40 קילוואט נוספים מהמנועים למשך 10 שניות. במצב זה ישנה ל- Electrified GV70 אדירה של 489 כ”ס ו-71.4 קג”מ הזמינים באופן מידי ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.2 שניות – נתון הלקוח מעולם מכוניות הספורט הקיצוניות.

 

ג'נסיס GV70 החדשה
ג’נסיס GV70

 

חלוקת כוח 


לג’נסיס Electrified GV70 מערכת חלוקת כוח ייחודית Genesis Disconnector Actuator System (DAS) המנהלת את פעולת המנועים בהתאם לתנאי האחיזה ולמצב הנהיגה הנבחר. פעולת המערכת מתעדפת את הגלגלים האחוריים לטובת תחושת נהיגה ספורטיבית והפחתת צריכת האנרגיה, ומשלבת את הנעת הגלגלים הקדמיים לפי תנאי הדרך ובהתאם למצב הנהיגה הנבחר.

מערכת EDVC מדמה חלוקת כוח וקטורית על ידי בלימה עדינה של הגלגלים הפנימיים בעת פניה והפניית המומנט לגלגלים החיצונים. פעולת המערכת משפרת את הזריזות ויכולת התמרון של המכונית ומשרת את חושת הביטחון והשליטה של הנהג העיקולים הדוקים.



ארכיטקטורה חשמלית 


ג’נסיס שילבה את טכנולוגיות הסוללה, הטעינה וניהול האנרגיה המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב הישר מ-GV60 בפלטפורמה הרב שימושית של GV70. טכנולוגיות ופיתוחים אלו הפכו את GV70 לקרוסאובר יוקרתי רב-משימתי עם טווח נסיעה יוצא דופן בקבוצתו שיחד עם יכולת הטעינה מבטל לחלוטין את “חרדת הטווח” האופיינית לרכבים חשמליים.



סוללת ליתיום פולימר


לג’נסיס Electrified GV70 מכלול סוללות בטכנולוגיית ליתיום-פולימר המתקדמת בתעשיית הרכב עם קיבולת מרשימה של 77.4 קילוואט/שעה. נצילות האנרגיה הגבוהה של הסוללה מתאפשרת בין היתר בזכות מערכת ניהול טמפרטורה חדשני המאפשר לחמם מראש את הסוללה בימים קרים כדי להביאה לטמפרטורת עבודה מתאימה, מניעת הפסדי אנרגיה וקיצור זמן הטעינה. מערכת קירור מובנית מאשרת לשמור על טמפרטורת עבודה אופטימלית גם בנסיעה ארוכה ותחת עומס טעינה גבוה כדי לשמור על אורך חיי התאים בסוללה.

יחד עם מערכת ניהול אנרגיה חכמה ומערכת בלימה רגרנטיבית אפקטיבית במיוחד עם מצב נסיעה בדוושה אחת (I Pedal) מתאפשר ב- Electrified GV70 טווח נסיעה המוביל בקבוצה של 455 ק”מ בנסיעה משולבת (לפי תקן WLTP).



טעינה אולטרה מהירה


מערכת הטעינה התלת פאזית של ג’נסיס Electrified GV70 תומכת בטעינה ביתית ישירה (AC) בהספק של עד 11Kw. בנוסף מוטמעת במכונית תמיכה בטעינת DC אולטרה מהירה במתח גבוה של 400V, כאשר מטען בעל מגביר מתח מסוגל להכפיל את הטעינה לטעינה במתח של 800V. התוצאה היא טעינה יציבה ומהירה לאורך זמן בעמדות טעינה שונות ומהירות טעינה מהגבוהות ביותר כיום עד לקצב של 350Kw. בקצב טעינה יציב של 240Kw מתאפשרת טעינת הסוללה מ-10% ל-80% מהקיבולת ב-18 דקות בלבד.

 

יעילות אווירודינמית


ג’נסיס Electrified GV70 שומר על הקווים המרשימים והדינאמית שהם ביטוי לתפיסת ה”אתלטיות הדינאמית” שהתווה ראש מחלק העיצוב לוק דונקרוולקה, בהם יחידות תאורת Quad Lamps הצרות והמחולקות לשניים וקו הגוף הפרבולי הנמתח והמתעקל מהפנסים הקדמיים לצידי המרכב כשהוא מדגיש את קו המותניים השרירי בחלקה האחורי של המכונית.

פס כרום יוקרתי נמתח מהקורה הקדמית במקביל לקו הגג המשתפל כשהוא תוחם את קורה C הנוטה קדימה באופן דינאמי וחלון אחורי משולש משלימים את הצללית האתלטית. את העיצוב משלימות יחידות תאורת LED אופקיות מאחור המדגישות את רוחב המרכב ומציגות את חתימת האור הייחודית של ג’נסיס.

אל המראה הייחודי, הצללית המרשימה והירידה הדקדקנית לפרטים שהפכו את Electrified GV70 לקרוסאובר יוצא דופן במראהו הוסיפו מעצבי ג’נסיס אלמנטים אווירודינמיים ייחודים המעניקים לא רק מראה עתידני וזורם, אלא גם מאפשרים את הורדת ההתנגדות לאוויר והפחתת צריכת האנרגיה של המכונית.

שבכת ה-G-Matrix הקדמית המזוהה עם ג’נסיס קיבלה פרשנות חדשה עם מבנה אטום והדגשה של אלמנט היהלומים המרכיבים אותה, כאשר היא מסתירה בתוכה באופן אלגנטי את פתח הטעינה. הפגוש הקדמי עוצב מחדש ומשולבים בו פתחי אוורור בעלי תריסים אקטיביים להפניית זרם האוויר במהירויות גבוהות. תחתית המכונית כוללת חיפויים אחידים ליצירת משטח חלק לשיפור זרימת האוויר תחת הרכב, ואת החבילה משלימים חישוקים קלים בעיצוב ייחודי המפחית את התנגדות הרוח. מגוון שדרוגים אלו מאפשרים לג’נסיס Electrified GV70 להציג מקדם גרר נמוך במיוחד לרכבי קרוסאובר של 0.29CD.

 

סאונד אקטיבי e-ASD


בדומה ל-GV60 המהפכנית, גם Electrified GV70 מצוידת במערכת סאונד אקטיבי מדומה (e-ASD). המערכת שהיא פיתוח בלעדי של ג’נסיס נועדה להעניק לנהג חוויה ווקאלית בזמן הנהיגה למרות שמדובר ברכב חשמלי, כשהיא מספקת צלילי נהיגה וירטואליים המושמעים דרך מערכת השמע של המכונית, בהתאם למצב הנהיגה מהירות הרכב ומצב דוושת התאוצה.
הנהג יכול לבחור בין שלושה סוגי צלילים אקטיביים: Futuristic לתחושה עתידנית, G-Engine המדמה צליל מנוך ספורטיבי עמום ו- E-Motor לחוויית צליל ספורטיבי מלאה.

 

ג'נסיס GV70 מחיר
ג’נסיס GV70. הספק של 489 כ”ס

 

מערכות בטיחות ויכולת נהיגה חצי אוטונומית


תפישת הבטיחות הבלתי מתפשרת של ג’נסיס מיושמת גם ב-Electrified GV70 תוך שילוב בין הגנה פאסיבית מרבית לנהג ולנוסעים, בשילוב חבילה מקיפה של מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות ביותר מבוססות רדאר ומצלמות למניעת תאונות, תוך מתן סיוע לנהג ומצב נהיגה חצי אוטונומי. ג’נסיס Electrified GV70 מצויד כסטנדרט במערכות:

FCA – התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום כולל זיהוי של הולכי רגל ורוכבי אופניים. למערכת פונקציה מסוגלת לבצע בלימה תוך זיהוי של תנועה חוצה בתוך צמתים.

LKA – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז הנתיב הנסיעה, תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים השומרת על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים. המערכת משולבת במערכת ISLA לזיהוי תמרורים עם פונקציית התאמת המהירות אקטיבית בהתאם לתמרור.

BCA – מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת. מערכת ההתרעה על תנועה בשטחים מתים מספקת התרעה לנהג, ומונעת מעבר נתיב במידה וקיימת סכנת התנגשות ברכב בנתיב המקביל.

BVM – הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על גבי לוח המחוונים בעת הפעלת איתות כדי לאפשר מעבר נתיב בטוח.

RCCA – זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית

SEA – מערכת יציאה בטוחה המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי

DAW – מערכת התרעה על ערנות נהג עם בקרה אקטיבית על מיקוד בכביש

HBA – מזהה רכבים המגיעים ממול ומשנה את אלומת האור הגבוה אוטומטית כדי למנוע סנוור

SVM – מצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות

מערכת התרעה על שכיחת ילדים במושב האחורי

מידות

 

אורך  4,715 מ”מ
רוחב  1,910 מ”מ
גובה  1,630 מ”מ
בסיס גלגלים  2,875 מ”מ
מרווח גחון 174 מ”מ
משקל עצמי  2,845 ק”ג
כושר גרירה עם/בלי בלמים  750/1800 ק”ג
נפח תא מטען  503 ליטר
נפח תא מטען קדמי  22 ליטר


מחירים

דגם מחיר
Electrified GV70 – EV Edition 469,000 ₪
Electrified GV70- Luxury 499,000 ₪
Electrified GV70- Ultimate 519,000 ₪

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + 1 =