גרסת כניסה לרכב המנהלים של ג’נסיס GENESIS G80 ב-349,000 ₪ 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ג'נסיס
ג’נסיס GENESIS G80 ב-349,000 ₪ 

ג’נסיס מבית כלמוביל משיקה גרסת כניסה לרכב המנהלים – GENESIS G80 במחיר 349,000 ₪ 

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס וג’נסיס משיקה את גרסת ה- Exclusive, גרסת הכניסה לדגם המנהלים ג’נסיס G80 במחיר של 349,000 ₪ המצטרפת לגרסאות הבכירות; Elegant במחיר של 385,000 ₪ ו-Luxury  ב-439,000 ₪.

GENESIS G80 החדש דורגה במקום הראשון, שנה שנייה ברציפות ב-J.D. POWER 2022 בקטגוריית ה-Midsize Premium. דור שלישי לדגם הסאלון היוקרתי איתו פרצה GENESIS. שילוב בין איכות ותחושת פרמיום, ויכולת דינמית ה-G80 מעוצבת באופן ספורטיבי, עם צללית קופה מושכת.

ג'נסיס מחירון
מכונית המנהלים של ג’נסיס

בקרביים שלה מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2,497 סמ”ק T-DGi המשלב מגדש טורבו טכנולוגיית הזרקה ישירה בעל הספק של 304 כ”ס, עם מומנט של 43 קג”מ מ-1,650 סל”ד. משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, והאצה מהמקום ל-100 קמ”ש ב-6 שניות.

מידות ה-G80 נדיבות – אורך של 4,995 מ”מ, גובה של 1,465 מ”מ, רוחב של 1,925 מ”מ ומרחק סרנים של 3,010 מ”מ.

ג'נסיס G80 מחיר
גרסת כניסה חדשה. ג’נסיס G80

אבזור נוחות ובטיחות

 

רמת הגימור Exclusive החדשה כוללת בין היתר חישוקי סגסוגת 18 אינץ’, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, צבע חיצוני מטאלי, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, גלגל הגה בחיפוי עור נאפה, תאורת אווירה עם 64 גוונים, גימור פנימי Piano, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, זיכרונות למושב נהג, מראות צד ומיקום גלגל הגה, כוונון חשמלי לגלגל ההגה, חימום ואוורור מושבים קדמיים, ריפוד Leatherette, חלון-גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, מראה אחורית מתכהה, מפתח חכם – כניסה ויציאה ללא מפתח

וגם בורר מצבי נהיגה בכביש (COMFORT, ECO, SPORT, CUSTOM), מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, שמשות כפולות עם בידוד אקוסטי משופר, לוח שעונים דיגיטלי תלת ממדי בגודל 12.3 אינץ’ עם מצבי תצוגה משתנים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ’, קישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto ועוד.

ג'נסיס G80
ג’נסיס G80 מולטימדיה

רמת גימור ELEGANT כוללת בנוסף, גימור פנימי אלומיניום, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים, ריפודי עור מלא, וילונות צד אינטגרליים בשורה שניה, מנגנון סגירה רכה לדלת ותא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK.

רמת הגימור הבכירה LUXURY מוסיפה בין היתר גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ’, גימור עץ אמיתי, ריפוד בעיצוב ה-G Matrix, אוורור מושבים קדמיים, וילון אחורי עם גלילה חשמלית, תצוגה עילית בהקרנה על השמשה HUD, מערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים ומתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREIEW ECS.

פירוט מערכות הבטיחות האקטיביות (מגיעות בכל גרסאות דגם ה-G80)

 

ג’נסיס G80 מצוידת במערך מקיף של מערכות בטיחות וסיוע לנהג על בסיס חיישנים, מצלמות ורדאר המנטרים את הנעשה מסביב למכונית וכוללות פונקציות ייחודיות.

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים – בקרת שיוט בעלת מאפייני בינה מלאכותית שבנוסף לשמירה על מהירות ומרחק אופן אקטיבי מהרכב שלפנים, לומדת גם את מאפייני הנהיגה של הנהג ומכיילת את פעולתה בהתאם.

BCA – מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת. מערכת ההתרעה על תנועה בשטחים מתים מספקת התרעה לנהג, ומונעת מעבר נתיב במידה וקיימת סכנת התנגשות ברכב בנתיב המקביל.

LKAS – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב.

FCA JX – בלימה אוטונומית עם זיהי בלימה לפנים.

RCCA – זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית.

LFA – סיוע מעקב ושמירה על נתיב – המערכת מונעת סטיה מנתיב, ושומרת על הרכב במרכז הנתיב הנסיעה תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

חיישן להתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי.

SEA – מערכת יציאה בטוחה המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי.

BVM – הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים- בעת הפעלת איתות המצלמות ההיקפיות ברכב מציגות תמונה של הנתיב בו רוצים להשתלב על גבי לוח המחוונים כדי לאפשר מעבר נתיב בטוח.

DAW – מערכת התרעה על ערנות נהג עם בקרה אקטיבית על מיקוד בכביש.

LVDA – מערכת המתריעה על תחילת נסיעה של הרכב מלפנים.

PCA – מערכת בלימה אוטונומית בתמרוני חניה.

בלם יד חשמלי עם פונקציית AUTO HOLD.

מצלמות היקפיות 360° SVM עם תצוגה תלת ממדית.

חיישני חניה היקפיים ו-10 כריות אוויר.

 

ג’נסיס G80, מחיר גרסת הכניסה 349,000 ₪ 

אחריות: שירות GENESIS ONE וכל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות וכלולים במחיר.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × four =