הונדה CR-V בדור החדש (7 מושבים) בטיול משפחתי – סקירה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המבחן הזה הוא מבחן קצת שונה, ברוח החיים הטובים – סופשבוע משפחתי עם הונדה CR-V החדש 2019

 

הונדה CR-V בדור החדש (7 מושבים) בטיול משפחתי – סקירה

 

נכנסת לרכב, מושב גדול, מעוצב ומרופד מחכה לי בתא הנהג. אני מכוונת אותו למידותיי; את המושב מה שיותר לגובה, את משענת הגב קצת אחורה, ואת משענת הראש קליק אחד קדימה. כיוון המראות, הגדולות ומקיפות, מאחוריי. לוח השעונים שמולי מציג מידע והתראות באופן בולט וצבעוני, ומערכת דוברת עברית מזכירה לי לחגור חגורה וללחוץ על מתג “ההנד ברקס” (“אמברקס”). אני מעבירה להילוך אחורי, משתחלת החוצה, ומראות הצד הגדולות מתכוונות באופן אוטומטי כלפי מטה, להציג לי טוב יותר מה קורה מצדדיי. לזה מתווספת מצלמת הרוורס והחיווי הקולי, שמנחה אותי באופן הטוב ביותר, מתי לעצור.  

 

איכותי ואלגנטי. תא נהג הונדה CR-V החדש
מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע
תאי אחסון גדולים ושימושיים. הונדה CR-V


כעת כל שנותר, הוא להפעיל את מערכת השמע. בולטת מאד מערכת המולטימדיה החדשה, עם מסך מגע חד ומושך את העין. המערכת “דוברת” עברית, ולכן, כולם ימצאו אותה נוחה ופשוטה להבנה והפעלה. החיבור לבלוטות’ פשוט ומהיר, כמו גם החיבור לאפל קאר פליי (apple carplay). העברת השירים נוחה, וגם המעבר בין מקורות השמע השונים, מהשירים בנייד (חיבור Bluetooth), לערוצי הרדיו השונים. סקירה מהירה של מתגי השליטה של מערכות הרכב השונות… הכל ברור עד לפרטים הקטנים ביותר: כיוון הגדרות שמע פשוטות להגדרה, הדלקה וכיבוי של רוב המערכות ברכב בלחיצת כפתור. לא רע בכלל.

מנהל נסיעות המבחן של הונדה נפרד ממני לשלום, לא לפני שהציג בפניי את הרכב, ואת החידושים שההונדה CR-V בדור החדש מגיע איתם: בראש ובראשונה, מנוע בנזין חדש, מנוע 1.5 ליטר טורבו, שאתם בוודאי מכירים מההונדה סיוויק החדשה, רק לטובת ה-CR-V הגדול הצליחו להפיק ממנו 193 כ”ס, והנה ספולייר, הכמעט מאתיים כוחות סוס הללו מורגשים היטב. עוד על מערכת ההנעה, היא ארבע על ארבע, לא קבועה, כך שאתם יכולים לבחור מתי להדליק ומתי לכבות אותה בהתאם לאופי הנסיעה שלכם. נסיעה עם הנעה ארבע על ארבע שפועלת, גם בכביש, ועל אחת כמה וכמה בשבילים או שטח, תורגש באחיזה טובה יותר בכל תוואי דרך, מאידך, צריכת הדלק תהיה חסכונית פחות.

תיבת ההילוכים היא תיבת הילוכים רציפה חדשה, שבהמשך תוכיח ביצועים טובים ומרשימים, והתאמה טובה עם ביצועי המנוע. מרגישה הרבה יותר אוטומטית מרציפה. וזו מחמאה. צריכת הדלק ההונדה CR-V ממוצעת ומעלה, וניתן לשפר אותה עם לחיצה על מתג ה”ECO”, לנסיעה ירוקה וחסכונית יותר. אני אישית בנסיעה מאומצת הגעתי לנתון של 10-11 ק”מ לליטר, כשעמיתי, שנוהג בצורה הרבה יותר מיושבת, הכוללת שיוט רגוע הכבישים בינעירוניים, ורגל מחושבת על הגג, ראה גם נתון של 17 ק”מ לליטר. אז הכל מסתכם במשקל של רגלכם על דוושת הגז.

 

הונדה CR-V דור חדש (2019)
טיול משפחתי
עיצוב חיצוני שמושך את העין


ההונדה CR-V החדש שלפניי נראה טוב, מרשים פי כמה מהדור הקודם, חסון, עם לוק אגרסיבי ומבטיח הרבה יותר. אחורי הרכב מרשימים בעיני, אף יותר מהחזית, פחות תיחום נוצץ, ויותר פרופורציות שמושכות את העין, ניפוחים אסתטיים, פנסים גדולים שנמשכים את מרכז ה”אחוריים”. עיצוב שהוא שילוב של, ויסלחו לי הונדה, קצת ניסאן, קצת קיה, עם קורטוב טויוטה. ובתמונה הגדולה, הונדה CR-V בדור החדש, קרוסאובר מושך, עם מראה חיצוני משודרג פי כמה.

הגרסה שהגיעה אלי לסקירה הינה גרסת שבעה מקומות (232,900 ש”ח), ויש גם גרסה למשפחה בת 5 נפשות, עם חמישה מושבים, (212,900 ש”ח). ואנחנו? אני בסופשבוע הזה נוסעת לטיול משפחתי עם בן הזוג והילד, בין 4.5, לקטנצ’יק אנחנו משאירים לבחור בין חמישה מושבים – השורה האמצעית, הסופר מרווחת, או השורה השלישית, שניתן להשכיב ולקפל אותה ידנית, ולזכות לתא מטען גדול ומרווח, או במקרה הצורך להשמיש אותה, לזכות לשני מקומות ישיבה נוספים, גדולים, עם מרווח ידיים וראש לא רע. כשישיבה בהם היא לחלוטין לילדים. הם בכלל לא ירגישו בחוסר מקום.

יום שבת בבוקר, ב-10 כבר ביקרנו בגן השעשועים הגדול בעיר, למפגש הורים וילדים והגן של הילד. נותנים לילד לפגוש את החברים ולפרוק אנרגיות לפני הנסיעה לסגולה. בסגולה מחכה לנו ארוחת צהריים כיד המלך…

 

תא נהג מרווח
CR-V בגרסת 7 מושבים


תא הנהג של הרכב הוא הונדה סטייל לחלוטין, הרכב יוצר ביפן וכך זה נראה ומרגיש. החומרים העוטים את חלקי הדשבורד, תא הנהג נעימים למגע, וגם נראים יפה ואסתטי לעין. דיפוני העץ (דמוי עץ) בדלתות מוסיפים הרבה חן ואלגנטיות למראה הכללי של תא הנהג והנוסעים, וגם אתם שנשאלתם על ידי, איך הם בעיניכם, אהבתם ברובכם. אז דיפוני עץ, IN. לגמרי. הקונסולה מסודרת יפה, כל תפעול המערכות: בקרת אקלים, מסך המולטימדיה, וגם לחצני ההפעלה של המערכות השונות, משמאל להגה, ברור מאד, ופשוט להדלקה וכיבוי.

 

נסיעה נוחה ומהנה


ההונדה CR-V מוכיח נסיעה נוחה ושקטה למדי. בנסיעה בינעירונית בידוד רעשי הרוח והמנוע מעולה, לא פחות. כשרעש מהכביש עצמו דרך בתי הגלגלים נכנס, אם תסעו ממש מהר. מבחינת שימושיות, בתא הנוסעים: מרווח הפנים בתוך הרכב מרשים מאד ומשפחתי לחלוטין (רוחב של שני מטרים ו117 ס”מ, ואורך כללי של ארבעה מטרים ו-60 ס”מ). כל נוסע, בכל גודל וגובה, ירגיש עושר במרווח הראש וברכיים. הדלתות שנפתחות לרווחה, מאפשרות הכנסת מושבי בטיחות ביתר קלות. בגרסת ה-7 מקומות, אם תוותרו על הספסל השלישי, בו יכולים לנסוע שני נוסעים, ילדים, תזכו בתא מטען בנפח 561 ליטרים.

 

תא מטען במצב שכל 7 המושבים מאויישים

 


אם תקפלו את שתי שורות המושבים של הנוסעים ברכב, תזכו גם ברצפה שטוחה לחלוטין, להטענה של חפצים גדולים וארוכים, ובכלל לכ-1700 ליטר של שטח טעינה. תא המטען נפתח ונסגר באופן חשמלי, אוטומטי (והעובדה שמדובר בהתקנה ארצית מקומית, בכלל הממה אותי. זה עובד טוב!). השימושיות בהונדה CR-V החדש באה לידי ביטוי בתאי האחסון הרבים, בתא הנהג, בדלתות, במקומות בהם הילדים יכולים להניח את בקבוקי השתייה שלהם. בחיבורי ה-USB, ושקעי חשמל V12, ברמקולים שמקיפים את כל הנוסעים ברכב, ומאפשרים לכל המשפחה ליהנות מהמוזיקה, ובקלות שניתן לקפל או להשמיש את המושבים האחוריים.

על חיבתם של ילדים קטנים כגדולים לתאי מטען אנחנו יודעים. אבל ברכב 7 מקומות זה סיפור אהבה של ממש. אוטובוס קטן. כך הם רואים בו. הבחירה בין 5 מקומות ישיבה הוא “מגניב” כשלעצמו. והאפשרות לשחק, לקפוץ, לעבור מספסל לספסל, ולקפל ספסלים, זה בכלל כיף.  

 

פתיחה חשמלית אוטומטית של תא המטען
קיפול או פתיחה ידנית פשוטה של הספסל השלישי

 

בשבת הזו הוזמנו לארוחה משפחתית במסעדת כרמים בסגולה. את השבחים וההתלהבות מהמסעדה אשטח ואפרט בכתבה נפרדת. השבת שלנו הייתה משפחתית ומהנה בזכות הבילוי המשותף, האוכל הטוב, וה”סוס” המרשים שלקח אותנו. ההונדה CR-V החדש התגלה מרגע לרגע כפרטנר מעולה למשפחה. רכב משפחתי מרווח, שימושי מאד, חזק, ואיתן על הכביש, בטיחותי, ופרקטי מאד למשפחות של 5-7 נפשות/נוסעים.

 

על בטיחות לא מתפשרים. מערכות בטיחות מתקדמות ומבחני ריסוק טובים


בטיחות 

ב-2019, רכב שלא מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות, לא רכב שראוי לרכישה, בעיקר אם אתם משפחה. ההונדה CR-V החדש מקבל, שלא לומר זוכה, למערך בטיחות שלם, שכולל מערכות בטיחות מתקדמות, כמו בלימה אוטונומית במקרה חירום, ואזהרה מפני התנגשות חזיתית, התרעה ותיקון פיזי במקרה והנהג/ת סטה/תה מהנתיב, מנגנון נגד “צליפת שוט”, לחצן סיוע בשעת חירום, מערכת זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, שעובדת מ-0 קמ”ש, מגביל מהירות חכם, הגנה מפני ירידה מהכביש, בקרת ניהוג (מערכת שמבקרת את סטטוס הנהג), ובקרת יציבות לגרור. ולא פחות חשוב, ההונדה CR-V זוכה גם לציון בטיחות מקסימלי, של 5 כוכבים, במבחני ריסוק רשמיים.

 

מלכת הכביש - רכב
מלכת הכביש - לייף סטייל
מלכת הכביש - צרכנות

 

 






follow and like
fb-share-icon0

6 Replies to “הונדה CR-V בדור החדש (7 מושבים) בטיול משפחתי – סקירה”

  1. טויוטה או הונדה עם גיר ידני הן המכוניות האמינות בעולם

  2. רקסטון במחיר זהה, אוכל את ההונדה בלי מלח ובלי סוכר לארוחת בוקר בכביש ועל אחת כמה וכמה בשטח.

  3. תאמין לי לא רק ההונדה והטיוטה ידניות אמינות.
    יש עוד מלא אבל מלא מכוניות ידניות שהם אמינות.
    יונדאי וקיה גם אמינות מאוד ידניות.
    הייתה לי מונית קיה סיד סטיישן ידנית דיזל שנת 2013 עברה אצלי 423 אלף קילומטר בלי שום בעיות.
    טיפולים שגרתיים וזהו.
    בגדול המכוניות הבעייתיות בשנים האחרונות זה המכוניות עם הגירים הרובוטיים כפולי מצמדים.
    הטרנד שהתחילו איתו בקבוצת פולקסוואגן ומאז כמעט כולם מעתיקים את הגיר הדפוק הזה.
    אם כי יש גם גיר רובוטי כפול מצמדים אבל רטוב.
    הגיר הרובוטי הרטוב מגלה אמינות לא רעה בכלל.
    הגיר הרובוטי היבש זה זבל לא להתקרב אליו.

  4. יש לו חלונות יפים וגם הצמיגים עיצוב יפה
    הם ממש עגולים
    קיבלתי את הרכב לנסיעת מיבחן
    ועד היום אני איתו בנסיעת מיבחן
    ממש מדהיים אך הרכב נוסע
    החידוש גם בלי דלק
    לפי תוי ירוק

  5. בס”ד

    נכון שחבילת הבטיחות שלו מקיפה.

    רק חבל שאת ה-BLIND SPOT ואת התראת התנועה הצולבת מאחור (CROSS TRAFFIC ALERT) השאירו בחו”ל…

    פניתי ליבואן בשאלה למה זה לא מגיע לארץ ומתי יגיע וקיבלתי תשובה מטומטמת שזה “אביזר שלא ניתן להוסיף לגרסה שנמצא בארץ”.

    כרגיל,לא ציפיתי לתשובה אחרת…

    ההפסד רק שלנו…

    כנ”ל לגבי גירסת ההייבריד שנשארה בחו”ל (והיבואן לא יודע מתי תגיע).

    מזל שיש ייבוא אישי למי שמעוניין…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − nine =