השקה בארץ: סקודה אוקטביה וסקודה סופרב פלאג אין מ-178,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סקודה אוקטביה פלאג אין
סקודה אוקטביה פלאג אין החל מ-178,990 ₪

 

 

חטיבת סקודה, מבית צ’מפיון מוטורס משווקת לראשונה גרסאות Plug-in hybrid לאוקטביה המשפחתית החל מ-178,990 ₪ ולסקודה סופרב מ-242,500 ש”ח

 

לסקודה אוקטביה iV הנעה היברידית משולבת באמצעות מנועי הבנזין והחשמל. לרכב מנוע בנפח 1.4 ליטר, המשודך לתיבת  DSG אוטומטית עם 6 הילוכים הכוללת הנעה קדמית. לאוקטביה הספק משולב כולל של 204 כ”ס, כאשר מנוע הבנזין מספק 150 כ”ס והמנוע החשמלי מספק 109 כ”ס.

נתון ה-0 ל-100 שלה עומד על 7.6 שניות. למנוע מומנט מירבי משולב של 35.69 קג”מ, כשלמנוע החשמלי סוללה בעלת קיבולת של 13 kWh וטווח נסיעה חשמלי מירבי של כ- 60 ק”מ (WLTP) בהתאם לרמת הגימור.

למנוע הבנזין מומנט של 25.49 קג”מ המושגים ב-1,550-3,500 סל”ד, עם הספק מירבי של 150 כ”ס, ולמנוע החשמלי מומנט של 33.65 קג”מ. המהירות המקסימלית היא 220 קמ”ש. 

חיצונית, לסקודה אוקטביה פרופיל חד, חישוקי סגסוגת 17″, חלונות אחוריים כהים Sunset, וחבילת Ambient Light לעיצוב פנימי הכוללת תאורת אווירה עם מגוון צבעים לבחירה, תאורת רגליים מלפנים ומאחור ותאורה בסוככי שמש.

רמת הגימור Style תוסיף חישוקי סגסוגת 18″, וחבילת כרום – עם גריל קדמי ומסגרת לחלונות הצד.

החלל הפנימי של הרכב מציג את שפת העיצוב העכשווית והנדסת האנוש של סקודה עם חוויית המשתמש המתקדמת, לצד הנתונים הבולטים של האוקטביה. מערכת המולטימדיה Bolero כוללת מסך מגע צבעוני 10″ המאפשר שליטה במערכות הרכב עם תפעול מלא בעברית, מערכת סאונד בת 8 רמקולים, בתוספת למערכת בקרת אקלים דיגיטלית המפוצלת ל-2 אזורים, מערכת Kessy להנעה, נעילה ופתיחה ללא מפתח, 5 שקעי USB Type C, ובלם יד חשמלי. ההגה דו חישורי עם מתגי שליטה על המולטימדיה והעברת הילוכים ומושבים קדמיים עם כוונון גובה ותמיכה לגב התחתון.

רמת הגימור Style תוסיף גם Virtual Cockpit, לוח מחוונים דיגיטלי, תא ייעודי לטלפון הנייד לטעינה אלחוטית במכשירים תומכים בלבד, ומערכת בקרת אקלים מורחבת עם 3 אזורי אקלים.

 

מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט כולל:

Front assist לניטור מרחק מלפנים אשר מבצע בלימה של הרכב בעת זיהוי סכנה להתנגשות, כולל זיהוי של הולכי רגל, מערכת Lane Assist לתיקוני היגוי למניעת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, Maneuver Assist לזיהוי מכשולים מאחורי הרכב ולבלימה בעת זיהוי סכנה להתנגשות,  פנסים קדמיים ואחוריים בטכנולוגיית LED, 7 כריות אוויר, מצלמה אחורית וחיישני חניה אחוריים. 

רמת הגימור Style מוסיפה מערכת להתרעה על כלי רכב בשטח מת, מערכת אקטיבית להתרעה על תנועה חוצה מאחור ובלימה בעת חירום, פנסים קדמיים Full Led עם טכנולוגיית Matrix למיסוך רכבים במצב של אורות גבוהים, לתאורה מרבית לנהג ללא סנוור משתמשי הדרך, חיישני חניה קדמיים, ומערכת לזיהוי מכשולים באחורי ובחזית הרכב עם בלימה בעת חירום. 

 

מחיר הסקודה אוקטביה iV לרמת הגימור Ambition הוא 178,990 ₪ , ו-188,990 ₪ לרמת הגימור Style.

בתוספת אגרת רישוי בסך 2,452 ש”ח.

 

סקודה סופרב פלאג אין מחיר
סקודה סופרב פלאג אין החל מ-242,500 שקלים

 

 

סקודה סופרב iV – פלאג אין

 

לסקודה סופרב iV הנעה היברידית משולבת באמצעות מנועי הבנזין והחשמל. לרכב מנוע בנפח 1.4 ליטר, המשודך לתיבת DSG אוטומטית עם 6 הילוכים. לסופרב הספק משולב כולל של 218 כ”ס, כאשר מנוע הבנזין מספק 156 כ”ס והמנוע החשמלי מספק 115 כ”ס והוא מזנק מ-0 ל-100 ב7.7 שניות. למנוע מומנט מירבי משולב של 40.79 קג”מ, כשלמנוע החשמלי סוללה בעלת קיבולת של 13 kWh. וטווח נסיעה חשמלי מירבי של כ- 50  ק”מ (WLTP) בהתאם לרמת הגימור.

למנוע הבנזין מומנט של 25.49 קג”מ המושגים ב-1,550-3,500 סל”ד עם הספק מירבי של 156 כ”ס ולמנוע החשמלי מומנט של 33.65 קג”מ. המהירות מקסימלית עומדת על 225 קמ”ש. 

חיצונית, זכתה הסופרב לעדכונים המבליטים אותה, בזכות דש המכסה את שקע הטעינה המשולב בגריל, לצד חישוקי סגסוגת 18″, פנס בתחתית הדלת המקרין את לוגו Skoda על הקרקע, וחבילת LED Plus הכוללת תאורת אווירה פנימית, תאורת רגליים מלפנים ומאחור ואיתות אחורי דינמי. רמת הגימור L&K תוסיף חישוקי סגסוגת 19″ ולוגו תואם (על שם מייסדי החברה) על הדשבורד, המושבים, ומתחת למראות הצד.

החלל הפנימי של רכב המנהלים מציג את העיצוב העדכני בתאי הנוסעים של  Skodaלצד חוויית המשתמש המתקדמת. מערכת המולטימדיה Bolero כוללת מסך מגע צבעוני 8″ בעיצוב זכוכית המאפשר שליטה במערכות הרכב  עם תפעול מלא בעברית וכן מערכת סאונד בת 8 רמקולים, ולצידו מחשב ה-Virual Cockpit, לוח מחוונים דיגיטלי, גג שמש עם פתיחה חשמלית, דוושה וירטואלית לתא המטען, מערכת לבחירת מצב נהיגה ובקרת שלדה דינמית להגדרת פרמטרים עבור צרכי הנהג וסגנון הנהיגה, בתוספת למערכת בקרת אקלים דיגיטלית המפוצלת ל-3 אזורים, סייע חניה הבוחר באופן אוטומטי חנייה בטור, במקביל או בניצב לרכבים חונים, מערכת Kessy להנעה, נעילה ופתיחה ללא מפתח ובלם יד חשמלי. הנהג והנוסעים ייהנו מהגה וידית הילוכים בציפוי עור, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי ותמיכה לגב התחתון, מושב נהג עם זכרונות, וכן ריפוד מושבים מבד אלקנטרה בשילוב עור\עור מלאכותי ועיגונים למושבי הבטיחות לילדים ו-וילונות נגללים, לכך יתווספו ברמת הגימור L&K מערכת שמע עם 11 רמקולים וסאבוופר, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי לתמיכה בגב התחתון ומסאז’ לנהג ומושבים קדמיים מחוממים\מאווררים.

 

סקודה היברידי
דגמי פלאג אין חדשים מבית סקודה

 

מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט כולל:

Front assist לניטור מרחק מלפנים אשר מבצע בלימה של הרכב בעת זיהוי סכנה להתנגשות, כולל זיהוי של הולכי רגל, מערכת Lane Assist לתיקוני היגוי למניעת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, Maneuver Assist לזיהוי מכשולים מאחורי ובחזית הרכב ולבלימה בעת זיהוי סכנה להתנגשות, 7 כריות אוויר, מצלמה אחורית וחיישני חניה אחוריים וקדמיים, מערכת להתרעה על כלי רכב בשטח מת ופנסי Full Led עם טכנולוגיית Matrix למיסוך רכבים במצב של אורות גבוהים, לתאורה מירבית לנהג ללא סנוור משתמשי הדרך. רמת הגימור L&K תכלול גם מערכת Area View – 4 מצלמות המציגות על מסך המערכת תמונה היקפית 360 של סביבת הרכב.

 

סקודה סופרב iV ברמת גימור סטייל 242,500 ₪ ו-258,500 ₪ עבור רמת הגימור L&K

בתוספת אגרת רישוי בסך 3,421 ש”ח.

 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק וחשמל. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך , גיל הסוללה ותחזוקת הרכב. קיבולת הסוללה  מצטמצמת לאורך הזמן ובהתאם לאופן השימוש..

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 + 10 =