טקס בחירת רכב השנה WWCOTY עומד בפני שינוי שם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

טקס בחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם, WWCOTY עומד בפני שינוי שם, מעתה במקום המילה World תיכתב המילה Worldwide כדי להדגיש את ההתרחבות הבינלאומית הגדולה של הארגון בעולם והיקף השפעתו – Women’s Worldwide Car of the Year

 

שם הטקס “מכונית השנה בעולם WWCOTY”, הולך להשתנות במעט – המילה Worldwide תחליף את המילה World
בתוך שם האירוע השנתי הבינלאומי Women’s Worldwide Car of the Year החל מתחילת שנת 2024. המילה Worldwide היא ביטוי חזק יותר ומאפיין יותר את ההתרחבות הבינלאומית של הארגון בשנים האחרונות. טקס ה-WWCOTY מתקיים ומתפרסם כעת ב-52 מדינות בכל חמש היבשות.

ה-WWCOTY מתחיל בשנת 2024 במטרה להמשיך ולהרחיב את גבולותיו. אחת התוכניות של הארגון הבינלאומי הזה, שמורכב אך ורק מנשים, עיתונאיות רכב ואושיות מוטוריות, מכל חמש היבשות, היא להמשיך ולהתרחב.

החלפת המילה World עם Worldwide בשם האירוע הבינלאומי תהיה הצעד הראשון באסטרטגיה שמטרתה להפגיש את קולן של כל הנשים הנהגות, ללא קשר לארץ מוצאן, תרבותן, גזע, גיל או אמונתן.

 

“היקף החשיפה של הטקס WWCOTY והמכוניות המשתתפות בו, על שלל הכתבות, והאייטמים במדיות השונות של עיתונאיות הרכב ובכלל, הוא ל-500 מיליון צופים/עוקבים”

 

מכונית השנה – הבחירה של עיתונאיות הרכב מסביב לעולם, יהיה שמו החדש של הארגון, שמאז תחילתו עושה הכל בכדי לתת יותר “נראות” ומקום לנשים בעולם הרכב.

מרתה גרסיה, נשיאה בכירה ב-WWCOTY: “זהו שינוי קל בשם שלנו, אבל שינוי חשוב מאוד מבחינת אסטרטגית, כי המשימה שלנו היא לא רק לבחור את המכוניות הטובות של השנה, אלא גם להבטיח שיהיה ייצוג ניכר של נשים בתחום הרכב”.

 

נשים רכב
75 שופטות – עיתונאיות רכב מסביב לעולם

 

כיום, שופטות ובוחרות בטקס מכונית השנה WWCOTY כ-75 נשות מקצוע אשר באמצעות המדיה שלהן, מספקת מידע מוסמך ואקטואלי על כל המתרחש בתחום המוטורי בארצן וברחבי העולם.

היקף החשיפה של הטקס WWCOTY והמכוניות המשתתפות בו, על שלל הכתבות, והאייטמים במדיות השונות של עיתונאיות הרכב ובכלל, הוא ל-500 מיליון צופים/עוקבים בשלל פלטפורמות. זו הוכחה לכך שהציפיות איתן נולד ה-WWCOTY ב-2009 עלו בהרבה מהן.

מכונית השנה WWCOTY העולמית תמשיך לצמוח בשנת 2024, ותדגיש ותפרסם את המכוניות הטובות ביותר, את היזמיות הטובות ביותר בתחום, ותפנה את תשומת הלב לכל מה שיכול לתרום להגברת הנראות של נשים בתעשיית הרכב. מסיבה זו, המילה World תוחלף ב-Worldwide. שנה חדשה מתחילה…

 

על מכונית השנה בעולם לנשים

 

מכונית השנה בעולם לנשים, WWCOTY, הוא טקס בינלאומי לבחירת רכב השנה, היחיד בעולם בו שופטות אך ורק נשים, עיתונאיות רכב. הוא נוצר על ידי עיתונאית הרכב ניו זילנדית, סנדי מאייר (Sandy Myhre), בשנת 2009. כיום היא נשיאת כבוד בזמן שמרתה גרסיה היא הנשיאה בפועל.

הטקס והפרס הייחודי הזה נועד להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה ולהבליט קול חשוב לנשים שבעולם הרכב. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. השופטות לא בוחרות ב’מכונית לאישה’, כי מכוניות לא מיוצרות ספציפית לנשים או גברים. השופטות בטקס בוחרות את רכב השנה, על פי היבטים כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, קלות ונוחות נהיגה, ושמירה על הסביבה, בין היתר, הנלקחים בחשבון בעת ההצבעה.

עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות ובמה לנשים בעולם הרכב, לתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, כי ניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות.

 

זמן בחירה: רשימת המכוניות המתמודדות בטקס הבינלאומי WWCOTY 2023-24

בחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY 2023-24 יוצא לדרך

מי תהיה מכונית השנה מלכת הכביש 2023-24 – רשימת המתמודדות

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one − 1 =