ניסאן במבצע טרייד אין אטרקטיבי על נבחרת הקרוסאוברים של המותג

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ניסאן ישראל יוצאת בהצעה אטרקטיבית: מחזירים קרוסאובר ישן ומקבלים קרוסאובר חדש מנבחרת רכבי הפנאי של ניסאן בתנאי תשלום נוחים

 

ניסאן במבצע טרייד אין אטרקטיבי על נבחרת הקרוסאוברים של המותג

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, מציעה בימים אלה עסקה משתלמת במיוחד על שלושת רכבי ה-SUV של המותג. 

העסקה כוללת את דגם הניסאן ג’וק, בעל העיצוב הייחודי, הנחשב לאחד מכלי הרכב הבולטים ופורצי הדרך בקטגוריה, ניסאן קשקאי, הקרוסאובר העירוני, המרווח, ומצויד בגרסאות מנוע משופרות, וניסאן אקסטרייל, רכב הפנאי שטח, הגדול מבין הדגמים, עם סביבת נהג משודרגת וגרסאות 5 או 7 מושבים/נוסעים.

במסגרת עסקת טרייד אין הלקוח יעביר לחברה את הקרוסאובר הישן שלו, מכל מותג, ויקבל חדש, עם תשלום חודשי של החל מ-150 ₪ למשך כ-60 חודשים, לכיסוי הריבית הנותרת בעסקה. בתום התקופה, יתאפשר ללקוח לשלם את היתרה, או לחילופין לבצע עסקת טרייד אין נוספת.

קטגוריית ה-SUV הינה הקטגוריה הנמכרת והמשמעותית בשנים האחרונות בעולם הרכב הישראלי, והצפי הוא שתמשיך להוות אבן שואבת ללקוחות בארסנל הדגמים שתציע תעשיית הרכב הישראלית, בזכות השילוב בין תכונות של מכונית משפחתית, רכב שטח, וביצועי ספורט. ניסאן נחשבת לאחת מחלוצות והשחקניות המשמעותיות בעולם ה-SUV ובתעשיית הרכב המקומית, בזכות היצע דגמים מגוון ואיכותי, ומקומם החשוב של ה-JUKE וה-QASHQAI בהתפתחות תצורת רכב זו, הודות לעיצוב והססגוניות של הראשון והאופי המשפחתי של השני. היתרון הנוסף של ניסאן הוא היכולת להציע SUV עם מערכות בטיחות מתקדמות המאפשר התאמה אישית ללקוחות בעלי דרישות מגוונות – ברמת המנוע, ביצועים, אבזור, סביבת נהג ועיצוב.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 3 =