ניסאן וארגון בטרם נלחמים בתופעת שכחת הילדים ברכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן ישראל מקבוצת קרסו מוטורס וארגון בטרם לבטיחות ילדים יוצאים במהלך הקורא לשדרני הרדיו האזורי והארצי להילחם בתופעת שכחת הילדים ברכב

 

ניסאן וארגון בטרם נלחמים בתופעת שכחת הילדים ברכב


שכחת ילדים ברכב היא תופעה כואבת המסכנת את חיי הילדים. מנתוני ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים,  עולה כי בעשור האחרון נשכחו ברכב מאות ילדים וכ-31  מהמקרים הסתיימו במוות. שכחה ברכב מתרחשת בעיקר בימים שבהם השגרה מופרת ועל הנהג משתלט “הנהג האוטומטי” שעלול לגרום לו לשכוח אפילו את היקר לו מכול.                                       

על רקע המקרים הקשים שאירעו לאחרונה, “ניסאן ישראל” מקבוצת קרסו מוטורס, יוצאת במהלך של אחריות חברתית, להצלת חיים באמצעות העלאת המודעות לתופעה הקשה של פעוטות הנשכחים ברכב. תחת הכותרת “מצילים חיים” קוראת ניסאן ישראל לשדרני הרדיו להירתם ולקחת חלק במאבק נגד התופעה. במסגרת המהלך, שדרני רצועות הבוקר יזכירו להורים המאזינים לפעול למניעת התופעה. הגישה המובילה את המהלך היא כי תזכורות מסוג זה בשעות הבוקר הקריטיות, לא יאפשרו להורים להתעלם מהסכנה ויחזקו את המסר לא לשכוח את הילדים ברכב”.

ניסאן מבית קרסו מוטורס נלחמת בתופעת שכחת ילדים ברכב

 

החל מ-4 לאוגוסט ועד סוף החודש יינתנו תזכורות באמצעות השדרנים בתכניות הרדיו השונות בין השעות 9:00-7:00 בבוקר. על כל תזכורת תתרום “ניסאן ישראל” ₪10  לארגון ‘בטרם’ הפועל לקידום בטיחות ילדים והצלת חייהם.

שרית רדין, סמנכ”לית שיווק קרסו מוטורס: “בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במספר מקרי שכחת ילדים ברכב. עלינו לעשות כל מאמץ כחברה על מנת למנוע תופעה זו.  אנו החלטנו לצאת במהלך חברתי במסגרתו אנו מבקשים משדרני הרדיו בתכניות הבוקר השונות להילחם בתופעה יחד איתנו. הפעילות הייחודית שלנו מהווה חלק אינטגרלי מערכי קרסו מוטורס בכלל וניסאן בפרט. מטרתינו היא להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי, ויחד במאמץ הסברתי למנוע את מקרי שכחת הילדים באוטו”.

כרמית לב סולש, מנהלת אגף שיווק בארגון בטרם לבטיחות ילדים: “אנו מודים לניסאן קרסו על היוזמה החשובה למניעת שכחת ילדים ברכב. אנו מתחילים את חודש אוגוסט, החודש החם בשנה שבו רובנו נמצאים מחוץ לשגרה הקבועה שלנו. חשוב להבין שבימים החמים הטמפרטורה ברכב עלולה להגיע ל-70 מעלות, כשעיקר ההתלהטות מתרחשת בחצי שעה הראשונה. אנו קוראים להורים: אל תגידו ‘לי זה לא יקרה’ – פעלו כדי למנוע את המקרה הבא. אמצו הרגל מציל חיים, וודאו בתום כל נסיעה שאין ילדים ברכב”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 5 =