סמלת: שבוע מכירות מיוחד והנחות למותגי החברה 18-25.05.2023

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'יפ רנגלר הנחה
ג’יפ רנגלר

 

חברת סמלת במבצע ייחודי: “טריפל סייל” – גם הנחה על מחירון גם טרייד אין וגם הטבת מימון ללא ריבית, ימי מכירות יתקיימו בין התאריכים 18-25.05.2023

 

חברת סמלת, יבואנית רכבי השטח ויוקרה יוצאת בשבוע מכירות על חלק ממותגי הקבוצה, ביניהם סובארו, JEEP, אלפא רומיאו ופיאט 500, ומציעים הטבה חד פעמית ללקוחות – מבצע “טריפל סייל” – הכולל הטבה משולשת של גם הנחה על המחירון גם טרייד אין וגם הטבת מימון ללא ריבית.

*תינתן האפשרות לתאם נסיעות מבחן באולמות השונים.

המבצע תקף בין התאריכים 18-25.05.2023 בכל אולמות התצוגה ברחבי הארץ.

 

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת: “לאחר מעקב אחרי עליית הריבית, ומתוך הבנת צורכי הצרכן הישראלי, אנו בסמלת יוצאים במבצע ה’טריפל סייל’ הכולל הנחה על המחירון, טרייד אין והטבת מימון ללא ריבית. מדובר בבשורה ובמבצע שלא נראה כמותו בעבר, וכן הוא מתקיים בעקבות ההסתכלות על כל הלקוח הישראלי שתקופה ארוכה חי בחוסר וודאות כלכלית וסובל מהתייקרות בכל תחומי החיים. נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת להנגיש לצרכן הישראלי את הטוב ביותר בענף הרכב”.

 

אודות

סמלת יבואנית רכבי היוקרה והשטח משווקת את המותגים הנחשקים בעולם וביניהם סובארו, ג’יפ, אלפא רומיאו, פרארי, מזראטי, פיאט, אבראט וגם את מותגי ההובלה הטובים בעולם כמו איווקו, פיאט פרו ו RAM. בשנה האחרונה  החלה סמלת בשיווק שני מותגי יוקרה חשמליים סינים: הונגצ’י  מבית FAW ו- WEY מבית GREAT WALL. לחברת סמלת שירותי מימון וביטוח, מקניית מותגי החברה מבעלות קודמת ישירות מהיבואן במסגרת  “סמלת כמו חדש”, וממערך פעילויות וטיולים ייחודיים במסגרת סמלת ADVENTURE.

 

סובארו אבולטיס המחודשת 2023 עם 7-8 מושבים מ-319,000 שקלים

גרסאות חדשות לדגמי ג’יפ JEEP בישראל ועדכון מחירים

אלפא רומיאו טונאלה (1.5 ליטר היברידי קל) סקירה וחוות דעת

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 8 =