סמנכ”לית שיווק ודיגיטל חדשה בשורות חברת הרכב סמלת: מורן דאי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מורן דאי
מורן דאי, סמנכ”לית שיווק ודיגיטל בסמלת. צילום: יולי כהן

 

סמנכ”לית שיווק ודיגיטל חדשה בחברת סמלת: מורן דאי. בתפקידה האחרון שימשה סמנכ”לית שיווק בחב’ ניופאן

 

שי פלדמן, מנכ”ל קבוצת סמלת, הודיע על מינוי מורן דאי כסמנכ”לית שיווק ודיגיטל של כלל החברה.

למורן ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולמות השיווק, הפרסום והדיגיטל במגוון תפקידים עם ניסיון רב בקביעת אסטרטגיה שיווקית ופיתוח עסקי, החדרת מותגים בינלאומיים לשוק הישראלי, ניהול סיכונים, קמפיינים עתירי תקציב ועוד.

מורן בעברה ניהלה מחלקה במקאן אריקסון ולאחר מכן חטיבת מזון בחברה מובילה למוצרי צריכה. בתפקידה האחרון, שימשה כסמנכ”לית השיווק והדיגיטל בניופאן, שם הובילה תהליכים מטריציונים והייתה אחראית על ניהול מערך השיווק והדיגיטל של החברה והפעילות העסקית של מותגים בינלאומיים מובילים רבים וביניהם Kitchenaid, Magimix, Haier, Bose, Tefal.

במסגרת תפקידה, מורן תנהל את כל מותגי החברה, הטרנספורמציה הדיגיטלית ותחום חווית הלקוח בחברה.

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת:“אנו נרגשים לצרף לנבחרת ההנהלה שלנו את מורן דאי, שחקנית משמעותית עם ניסיון רב שנים. אני בטוח כי מורן תמשיך להוביל מהלכים אסטרטגיים שיתרמו לקידום מותגי החברה והובלתם לשיאים חדשים”.

מורן דאי, סמנכ”לית שיווק ודיגיטל הנכנסת: “לאחר שנים רבות של ניהול השיווק והדיגיטל עם דגש על הפן המסחרי, אני שמחה להצטרף למשפחת סמלת כשמטרתי להוביל תהליכי שיווק בעלי השפעה ולהוביל את הדיגיטל לגבהים חדשים. אין לי ספק כי יחד נמשיך להוביל את החברה קדימה”.

מורן דאי מחליפה את טל צורף בתפקיד. צורף הגיעה לסמלת מתפקיד בכיר בחברת כלמוביל, והצטרפה לאחרונה, למשרד הפרסום יהושע TBWA, שם היא מכהנת כמנכ”לית.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 − 7 =