ספורט מוטורי מקצועי וחוויות מוטוריות בארץ ובחו״ל – DNA racing

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ספורט מוטורי מקצועי וחוויות מוטוריות בארץ ובחו״ל – הכירו את DNA racing

 

ספורט מוטורי מקצועי וחוויות מוטוריות בארץ ובחו״ל – DNA racing

 

חברת DNA racing עוסקת בספורט מוטורי מקצועי וחוויות מוטוריות בארץ ובחו״ל. החברה הוקמה ומנוהלת על-ידי דין אפפל בעל הכשרת מדריך/מאמן מטעם משרד הספורט והינו נהג מירוצים פעיל בחו״ל שמתחרה במרוצי סיבולת בגרמניה במסלול הנורבורגרינג. אחרי 13 שנים של הדרכת נהגים בכל הרמות, הניסיון והידע שהצטבר הן ממסלולי המירוצים והן בהדרכת לקוחות מאפשר לנו להביא ללקוח את החוויה הטובה והמקצועית ביותר.

המטרה שלנו היא להכיר ולהבין כל לקוח ולקוח לשם השגת המטרות שלו בצורה הכי אידיאלית. אנחנו יודעים שלכל לקוח צרכים ורצונות משלו שנחלקים ל-3 סוגי תחומי פעילויות עיקריים: בטיחות, ספורטיבי בארץ, חוויות נהיגה בחו״ל.

 

נהיגת מסלול מקצועית. DNA RACING

 

דין אפפל. מייסד DNA RACING

 

בטיחות

כי לעבור טסט זה לא באמת מכין אתכם להתמודדות עם הכבישים הציבוריים, והיום מכוניות מגיעות עם מגוון מערכות בטיחות אדיר שאת רובן אתם לא מכירים. בשביל זה אנחנו פה! החל מהדרכות בטיחות לנהגים צעירים בתקופת הליווי ו/או אחריה. הדרכות לכל הנהגים של טכניקות לנהיגה מתקדמת ומצילת חיים – הן בצד המנטלי והחשיבתי והן בתרגול מצבי חירום ותרגילי נהיגה מתקדמים.

 

קורס נהיגת קרח מטורף וייחודי בשוודיה

 

ספורטיבי בארץ

בין אם יש לכם רכב ספורטיבי יותר או פחות זה לא משנה. יש בארץ 3 מסלולי מירוצים שונים ומדהימים שהם סביבה סטרילית בה תוכלו להתאמן איתנו בהדרכה 1 על 1 או בקבוצות קטנות. וכמובן, אם סתם חשקה נפשכם לתת גז, ימי המסלול שאנחנו מארגנים הם המקום בדיוק בשבילכם.

 

חוויות נהיגה בחו״ל

זה המקום להגשים את כל הפנטזיות המוטוריות שלכם. זה יכול להיות טיול חוצה הרים ומדינות ברכבי ספורט ברחבי אירופה, או קורס נהיגת קרח מטורף וייחודי בשוודיה, שאנחנו מוציאים על בסיס קבוע בחודשי החורף.  ויכול להיות קורס נהיגה ברכבי ספורט על מסלולי מירוצים, בדגש על מסלול הנורברגרינג המפורסם בגרמניה שם אנחנו מחזיקים מספר רכבים בבעלותנו (לוטוס אליז, ב.מ.וו M3 ופורשה GT4).

 

ואם כל זה לא מספיק לכם אז נשמח לקחת אתכם לקצה של הקצה ולהושיב אתכם ברכב מירוץ בתחרות אמיתית עם ליווי מקצועי מלא שלנו.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + five =