פסטיבל מוטורי: השקה רשמית למסלול ה”מוטורסיטי” – 25-26 בספטמבר 2018

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מסלול המירוצים היפה בארץ - מוטורסיטי, מושק באופן רשמי בפסטיבל מוטורי בחול המועד סוכות - 25-26 בספטמבר 2018

חגיגה מוטורית במסלול המירוצים "מוטורסיטי" סמוך לבאר שבע. צילום: עמית אגרונוב

מסלול הפורמולה הראשון בישראל יושק בפסטיבל מוטורי ענק הפתוח לציבור. הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות, ה- 25-26 בספטמבר, ויכלול צפייה במופעים מוטוריים ותחרויות רכבי פורמולה המתאימים להורים ולילדים.  

פארק ‘מוטורסיטי’, הממוקם בשדה תימן ליד באר שבע, כולל את מסלול המרוץ הארוך בישראל, עם הקפה באורך 2.1 ק”מ. רוחבו של המרוץ לכל אורכו נע בין 12-15 מטרים, והוא כולל תשע פניות וצמד ישורות מהירות. המסלול נבנה על פי תקני ה- FIA (הפדרציה הבינלאומית למרוצים) ותוכנן על ידי הנהלת מסלול וראנו באיטליה, כך שבעתיד יערכו בו מרוצי פורמולה 3.

במסגרת הפסטיבל בסוכות יתקיימו שורה של אירועי ראווה ותחרויות של מותגי הספורט מוטורי הגדולים בעולם. אלון דאי וירין שטרן, שני נהגי הפורמולה הישראלים, יערכו מופעי ראווה עם רכבי פורמולה של חברת Griiip הישראלית. לצד זה, יתקיימו מופעי ראווה גם של מכוניות ספורט ביניהן פורשה ופרארי.

המסלול הארוך ביותר בארץ. מוטורסיטי שדה תימן. צילום: שחר אלגזי

עמותת apex בתמיכת חברת Pirelli העולמית תקיים את הסבב השני בליגת פירילי קאפ ישראל, והסבב הראשון בישראל הפתוח לקהל הרחב. בסבב יתחרו חמש קטגוריות האופנועים בתחום מירוצי האספלט. בסיום הליגה יוכתר אלוף האלופים של הליגה אשר יטוס להכשרות רכיבה מטעם  Pirelli ולהשתתפות כאורח כבוד בסופרבייק העולמי. אחת האטרקציות המרכזיות בפסטיבל היא נסיעות מרוץ ב-4 רכבי מרוץ פג’ו 208 racing cup, כשהקהל הרחב יוזמן לשבת לצד הנהגים, ולחוות את החוויה המוטורית ממש מתוך הרכב.

באירוע יוקם אזור מיוחד, בו יוכלו הורים וילדים לצפות במרוצים ובתחרויות ולעודד את הנהגים. באירוע יפעלו גם דוכני אוכל ושתיה ויתקיימו פעילויות מגוונות לילדים.

הפסטיבל בסוכות הוא רק יריית הפתיחה למגוון פעילויות הצפויות להתקיים באופן שוטף בפארק ‘מוטורסיטי’ ביניהן הדרכות נהיגת מסלול, הדרכות אישיות, מרוצים ועוד.

אוהד בועז, סמנכ”ל פיתוח עסקי במוטורסיטי אומר: “מאז שהושלמה בניית המרוץ, אנחנו עדים לעליה משמעותית במספר הנהגים העוברים הכשרה בספורט מוטורי. שנים רבות הספורט המוטורי בישראל התאפשר רק בחו”ל ויצר חסם משמעותי עבור חובבי התחום. הקמת מסלול מרוץ בישראל, העומד בסטנדרטים הנהוגים בחו”ל, ימנף את הענף בישראל ויאפשר בניית קהילה מקומית גדולה ומקצועית יותר”.

תאריכים ומחירים:

הפסטיבל יתקיים בימים שלישי-רביעי, ה-25-26 בספטמבר, בין השעות 10:00-17:00
עלות כרטיס: 80 ש”ח מבוגר, 42 ש”ח ילד (עד גיל 18)
הזמנת כרטיסים ניתן לעשות דרך אתר מוטורסיטי.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 + 9 =