תחילת שיווק: יגואר F-PACE בדור החדש החל מ-458,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 יגואר F-PACE החדש
תחילת שיווק: יגואר F-PACE בדור החדש החל מ-458,000 ש”ח

 

חברת המזרח מודיעה על תחילת השיווק בישראל של יגואר F- PACE בדור השני, עם עיצוב פנימי חדש, מנועי בנזין 2 ליטר 250 כוח סוס ובהנעה פלאג אין הייבריד המגיעה להספק משולב של 404 כ”ס לנהיגה. הרכב יושק במסגרת אירוע מכירות שיתקיים בהתאם למגבלות התו הסגול

 

עיצוב חיצוני

בצד החיצוני, הצללית הנאה של רכב הפנאי קיבלה שידרוג המעניק לרכב עיצוב עוצמתי בעל נוכחות חזקה. עיצוב חדש למכסה המנוע , פנסי לד קדמיים דקים, פנסים אחוריים ופגוש מחודשים ליצירת נוכחות חזקה ועוצמתית. הגריל המוגדל מוקף סיבי כרום דקים להופעה דינמית ואלגנטית תוך שמירה על מאפייני החזות האייקונית של יגואר.

חלקו הפנימי של הרכב עבר שידרוג דרמטי. בצד הויזואלי ניתן להבחין בדש-בורד ובדיפוני דלתות חדשים. ידית ההילוכים תוכננה מחדש וכעת היא מסוג Shift by wire ובעזרת תכנון ארגונומי חדש שופרה נוחות התפעול וההנאה בשימוש. 

מעל ידית ההילוכים נמצא מסך צף בגודל 11.4 אינטש. הגישה למסכי המידע והבידור מתבצעת בטכנולגיית Pivi Pro החדשה ודרך מסך מגע HD זכוכית מחדש לחלוטין בגודל 11.4 אינץ ‘. היתרונות העיקריים כוללים בהירות משופרת, המסך בהיר פי שלושה וגדול ב  48% מהמסך הקודם בגודל 10 אינץ ‘, ומבני התפריטים הפשוטים מאפשרים לנהגים לגשת או להציג עד 90 אחוז מהמטלות הנפוצות ממסך הבית בשתי לחיצות או פָּחוֹת.

 

יגואר F-PACE תא נוסעים

 

תא הנוסעים של F-PACE החדש מארח את השוהים בו ומציע שלל מערכות המנעימות את השהות בו. את האווירה מספקת מערכת תאורת פנים חדשה, בה ניתן לבחור גוון, המתאים למצב רוח הנוסעים וניתן לקבוע גוונים שונים לאזורים שונים בתא הנוסעים. ניתן לתכנת רצף מסוים של אורות, אשר נדלק בכל הפעלה של כלי הרכב (Start Sequence).

נוסעי F-PACE נהנים מריפוד עור ברמה גבוהה, גג פנורמי נפתח ומערכת שמע של יצרן הפרימיום Meridian בהספק של 400W. ל-F-PACE מפתח צמיד חכם לכניסה והפעלה ללא מפתחה המאפשר הפעלת כלי הרכב בעת היציאה לפעילויות ספורט, ללא צורך לשאת את המפתח, או למקמו בכלי הרכב.

 

מנוע בנזין עם הספק של 250 כ”ס. יגואר F PACE

 

וגם גרסה היברידית נטענת. יגואר

 

ביגואר F-PACE החדשה מאומצת, לראשונה בסגמנט, טכנולוגיה של ביטול רעשי כביש באופן אקטיבי. המערכת מנטרת ללא הרף על התנודות מעל פני הכביש ומחשבת את גל הקול הנגדי הדרוש להסרת הרעש ששומעים היושבים. ביטול רעשי המנוע מבודד את תא הנוסעים מרעשי מנוע לא רצויים כדי להעצים עוד יותר את תחושת השקט.

ה- F-PACE החדשה נהנית ממבחר טכנולוגיות בטיחות מתקדמות ובהן: בלימה אוטונומית, בקרת יציאה בטוחה CLEAR EXIT , בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמות היקפיות 360 מעלות המספקות מראה כמעט מכל זווית בעת תמרון הרכב ועוד (חלק מהמערכות יסופקו רק ברמה S PLUS).

 

הרכב יוצע ברמות הגימור S ו-S PLUS, מחירים:

בנזין 250 כ”ס, רמה S –  מחיר 458,000 שקל.

בנזין 250 כ”ס, רמה S PLUS מחיר – 488,000 שקל.

פלאג אין הייבריד, 404 כ”ס, רמה S PLUS מחיר – 532,000 שקל.

 

הרכב יושק במסגרת אירוע מכירות ייחודי שיתקיים בהתאם למגבלות התו הסגול, בו יוצג לציבור לראשונה גם הלנדרובר דיפנדר 90 – המצטרף החדש למשפחת לנדרובר.

האירוע יתקיים בימים רביעי – שישי ה-17-19 בפברואר 2021. במסגרת זו יוצעו  על  מגוון הרכבים  הטבות, מחירים אטרקטיביים במיוחד, תנאי מימון  וטרייד אין. האירוע יערך באולם התצוגה המרכזי  ברחוב משכית 26 הרצליה פיתוח, ובאולם התצוגה בעלי מלאכה 17 צ’ק פוסט חיפה, בימים רביעי-חמישי בין השעות 10:00-19:00, ביום שישי בין השעות 09:00-14:00. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 3 =