השקה דינאמית: שברולט טרייל בלייזר (SUV חדש) החל מ-148,990 ש”ח

 

השקה דינאמית: שברולט טרייל בלייזר (SUV חדש) החל מ-148,990 ש”ח

שברולט טרייל בלייזר ה-SUV הקומפקטי והחשוב של UMI מושק בישראל ב-4 רמות גימור, ומנוע חדש – 1.3 ליטר דינאמי, החל מ-148,990 ש”ח

 

תמונות: תומר פדר

 

קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל החלה בשיווק שברולט טרייל בלייזר, רכב הפנאי החדש של שברולט. הטרייל בלייזר, שמושק כעת, יתווסף להיצע דגמי הפנאי של המותג בישראל ועתיד לסייע בשמירה על נתוני הצמיחה שהציג המותג בשנת 2020, 11 אחוזים ביחס לשנת 2019, כל זאת בשוק שירד ב-16% בהשוואה לשנה אשתקד. 

הטרייל בלייזר מרחיב את היצע רכבי הפנאי של מותג שברולט, עם כניסה לשוק ה-SUV המשפחתיים הקומפקטיים המשמעותי ביותר. הדגם, שופע סגנון, שימושיות ואבזור בטיחות סטנדרטי, יהיה זמין ב-4 רמות גימור ושתי תצורות הנעה. 

  • מערכות בטיחות אקטיביות בכל רמות הגימור
  • המשך הקו העיצובי של המותג אשר הוצג עם השברולט בלייזר
  • שמירה על צמיחה בנתוני המכירות גם בשנת 2021

 

 

שברולט טרייל בלייזר (SUV חדש)
שברולט טרייל בלייזר 2020

 

שברולט טרייל בלייזר חולק קו עיצובי דומה עם הבלייזר, ומציג נוכחות קשוחה ומעוצבת עם קווי מרכב שריריים וחדים, חזית אגרסיבית הכוללת יחידות תאורה דו מפלסיות, גג בצביעה שונה וחישוקי 17 אינץ’. התכנון והעיצוב, מקנים לרכב נראות בולטת ומרחב מחייה נדיב לנוסעים מלפנים ומאחור.

הבלייזר ישווק עם מנוע טורבו בנזין גמיש בנפח 1.3 ליטר, בהספק של 155 כ”ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, או פלנטרית בעלת 9 יחסי העברה (תלוי דגם) ומומנט מירבי של 24.2 קג”מ שמתקבלים כבר ב-1,600 סל”ד. הזינוק מ-0 ל-100 קמ”ש אורך 8.5 שניות, עם כוח העובר לגלגלים דרך מערכת הנעה קדמית או כפולה (תלוי דגם).

הטרייל בלייזר ישווק בישראל בארבע רמות גימור ויציע רשימת אבזור נוחות מרשימה, 10 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות מבית GM. כל רמות הגימור כוללות אביזרי בטיחות אקטיביים ופאסיביים:  

10 כריות אוויר, התראת התנגשות קדמית, כולל זיהוי הולכי רגל, בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית, התראת סטייה מנתיב, תיקון סטייה מנתיב, התראת רכב בשטח מת צידי, התראת תנועה חוצה מאחור, מצלמה אחורית, חיישני חניה אחוריים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, Teen Driver – הגדרות נהג צעיר, אורות גבוהים אוט’

 

שברולט טרייל בלייזר דשבורד
שברולט טרייל בלייזר תא נהג

 

 

אבזור 

 

מרכז מידע לנהג 3.5″ משולב בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה MyLink “8 עם תמיכה ב-Apple CarPlay/Android Auto וקישוריות BlueTooth  עם אפשרות לחיבור 2 מכשירים במקביל, מערכת שמע בעלת 6 רמקולים, מפתח חכם – כניסה והתנעה ללא מגע במפתח, התנעה מרחוק, חלון גג פנורמי, כולל וילון חשמלי, מושבים קדמיים מחוממים, בלם חניה אלקטרוני, בקרת אקלים אלקטרונית, הגה בציפוי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית 8 כיוונים, תא מטען עם פתיחה חשמלי כולל חיישן פתיחה עם הרגל ועוד.

 

אור קליין סמנכל מכירות ומוצר קבוצת UMI: “שברולט טרייל בלייזר הוא שחקן חדש וחשוב במערך דגמי ה-SUV העשיר של מותג שברולט בישראל. הדגם מכוון לסגמנט ה-SUV המשפחתיים הקומפקטיים, קטגוריית הרכב הגדולה והמשמעותית ביותר בישראל.

אנו מכוונים את הדגם להיות סמן ימני של חווית נהיגה ושימוש, גם לנהג וגם למשפחה, דרך סגנון מושך, ביצעים יוצאי דופן, מרחב פנימי מצטיין בקטגוריה לצד מידות חיצוניות קומפקטיות, ורמת אבזור גבוהה במיוחד. הטרייל בלייזר ישווק במגוון רמות גימור שבכולן אבזור נוחות עשיר ואבזור בטיחות מלא במטרה לספק לצרכן מוצר איכותי ושלם במגוון מחירים. הטרייל בלייזר צפוי לתרום לשימור מגמת הצמיחה של המותג, ובכך יצטרף לדגמים מובילים אחרים מבית שברולט כגון ספארק, אקוינוקס, טראוורס וסילברדו”.

 

 

 

מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.3 ליטר, בהספק של 155 כ"ס
מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.3 ליטר, בהספק של 155 כ”ס

 

 

מידות ונתונים: 

אורך (ס”מ)  441

רוחב (ס”מ)  181

גובה (ס”מ)  166

בסיס גלגלים (ס”מ) 261

נפח תא מטען 716 ליטר

משקל:

1391-1485 ק”ג

 

מחירים: 

LS: 148,990

LT+: 153,990

LTZ: 161,990

ACTIV Z: 173,990

 

 

אני נותנת גז בגלבוע עם הטרייל בלייזר, ותומר פדר מצלם ומסכן את חייו 😉

 

נהיגה ראשונה

 

ענת דניאל

 

באולם התצוגה הגדול של UMI בלוד, ניצב הטרייל בלייזר, השברולט בלייזר הגדול והאב הרוחני של השניים – השברולט קאמרו. שנייה אחת של בלבול, בין הטרייל בלייזר לבלייזר. אבל אחרי סקירה מקיפה על שניהם, אין להתבלבל, הטרייל בלייזר הוא לחלוטין הבייבי הקומפקטי והחייתי פחות של השברולט בלייזר המאד מאד מרשים בעיצוב האגרסיבי שלו. שברולט עשו עבודה טובה עם העיצוב של שניהם. קשה מאד שלא לסובב את הראש אחריהם.

שברולט טרייל בלייזר קיבל פלטפורמה חדשה ומנוע טורבו מפתיע, בנפח 1.3 ליטר, שממשיך את המגמה ההולכת וגוברת בעולם הרכב, מנועים קטנים יותר, ירוקים וחסכוניים יותר, אבל בלי טיפת בעיה של כוח (155 כ”ס) ודינאמיות, גם על הגוף הדיי גדול של הטרייל בלייזר.

בתוך הרכב, סטייל שברולטי, אמריקאי, כמו שאנחנו מכירים ולמדנו לחבב. נקי, פשוט למדי, לא אפור מדי, ופונקציונאלי מאד. מרווח הפנים טוב מלפנים ומאחור, וגם בנפח תא המטען לא חסכו בכלל! (716 ליטר).

יוצאים לדרך בלחיצה בריאה על הדוושה. החיוך עולה על הפרצוף. אני בגרסת ההנעה הקדמית, עם התיבה הרציפה, אבל אין על מה להתלונן. יש לי מספיק כוח בכל שלב של הדרך, גם בלחיצות עמוקות, והמנוע לא רוטן אפילו טיפה, רק אם ממש ממש תנסו לגרום לו. גם תיבת ההילוכים הרציפה עושה עבודה טובה. 

נוחות ושיכוך המתלים נבחנו בעיקר בכבישי הגלבוע המאתגרים, ועברו את מבחן הנוחות בהצלחה. על מושב הנהג עצמו היה לי אישית פחות נוח. אולי בשל כיוון לא נכון של המושב, יום גב פחות טוב, או שמא זו הייתה נסיעה מאומצת מדי שהכניסה קצת מתח בשרירים.

בשורה התחתונה, הג’יפון, קרוסאובר הקומפקטי הזה מביא איתו לוק יפהפה, מנוע דינאמי, חבילות אבזור נוחות ובטיחות עשירות ומחיר התחלתי תחרותי מאד מול המתחרות בקטגוריה.

 

יהיה מעניין לבחון את גרסת ההנעה הכפולה.

 

*10 ק”מ לליטר בנהיגה מאומצת בזמן ההשקה.

Print this pageEmail this to someoneShare on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Facebook0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.