וידאו: לפני שהיא נוחתת אצלנו באוגוסט: הכירו את byd דולפין

 

byd דולפין סקירה
byd דולפין. צילום: ענת דניאל

 

מבין שני הדגמים החשמליים שיגיעו אלינו בקרוב – byd סיל, וbyd דולפין, byd דולפין, הוא ללא ספק הדגם שיעשה יותר רעש בישראל. שוק הרכב החשמלי בישראל, בדיוק כמו אוהדי כלי הרכב החשמליים, משתוקק לרכב קומפקטי חשמלי שימושי ליום יום במחיר לכל כיס. עד עכשיו קיבלנו בעיקר מכוניות פנאי שטח, קרוסאוברים, בכל גודל, צורה וצבע, והמחירים הלכו וטיפסו למחוזות לא כדאיים, ובלתי אפשריים לרוב הרוכשים. לקוחות שרוצים מכונית חשמלית, וניגשים בפעם הראשונה לקנייה כזו, אין אפשרויות מגוונות, מלבד מכוניות פנאי משפחתיות בגודל בינוני.

בקטגוריות נמוכות יותר פשוט אין היצע מספק דגמים חשמליים, סיבה מספקת או תמחור מעודד שידחוף עוד אנשים לבצע מהלך כזה בסופו של דבר. ולהכנס לתוך עולם מקביל ממש, עולם של חשמל, טווח חשמלי, תכנון טעינות ועוד.

כן, מהפכת הרכב החשמלית ללא ספק הגיעה לישראל, והקהל הישראלי לגמרי בעניין, בקשב, ועם נכונות לבדוק ולקנות, אבל מעטות המכוניות החשמליות שעשו בישראל “רעש גדול” ב-3 שנים האחרונות, ואת המותגים שיצרו באזז אפשר לספור על יד אחת: טסלה, ג’ילי, MG, אייווייז, byd.

המותג האחרון, כבש את לבבות הישראלים, חובבי הרכב החשמלי, ממש בתקופה האחרונה. השנה האחרונה, עם הגעת ה-byd אטו 3 לישראל. הייתה הכנה מקדימה, וציפייה גדולה נבנתה לפני שהמותג נכנס לארץ, מה שקרה כשהרכב הגיע לארץ היה פיצוץ אמיתי, העניין הזה פשוט התפוצץ לטובה, וקשה לשכוח את הסיפורים, על תורים של אנשים, שמחכים שעות בימי המכירות, לקנות ולהזמין את האטו 3, “בין הראשונים”.

בואו נעשה קצת סדר בדברים, byd אטו 3, הוא קרוסאובר חשמלי במידות של קרוסאובר בינוני. הוא והדולפין לא רחוקים בממדים אחד של השני, כשהאטו 3 גדול מהדולפין בסנטימטרים בודדים, שני סנטימטר יותר בבסיס הגלגלים (2,720 מ”מ), ובאורך הכללי, האטו עם 4,455 מול הדולפין עם 4,290 מ”מ.

 

@queenoftheroad.il byd דולפין בהשקה בינלאומית – סיבוב היכרות. מכונית חשמלית קומפקטית עם סוללת 60 קוט”ש, עד 427 ק”מ טווח חשמלי. הספק מנוע 204 כ”ס. תגיע אלינו בסוף השנה, במחיר משוער 135 אלף₪ #byddolphin #byd ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

byd דולפין

 

הדולפין הוא רכב האצ’בק קומפקטי, והatto 3 קרוסאובר. הדולפין והסיל הם חלק ממשפחת דגמים חדשה ברוח חיות הים, ונושאים את השמות המיוחדים, דולפין, כלב ים, ושחף. שלושת הדגמים מבוססים על פלטפורמה חשמלית חדשה, E 3.0 הכוללת סוללה שמהווה חלק מהפלטפורמה, ומשתלבת בה באופן שמאפשר לייצר יותר שטח ומרווח פנים אופטימלי בתא הנהג והנוסעים. כשנכנסים לכלי הרכב מרגישים את זה מיד, בזכות הרצפה הישרה, והגג השקוף, ש”מאוורר” את התא. כן, אפשר לומר שמרווח הברכיים וכתפיים טוב, אך מרווח הראש פחות טוב, בעיקר ליושבים באמצע, מיקום בו המושב גבוה במעט.

 

byd דולפין תושק בישראל בתחילת אוגוסט 2023

 




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *