השקה: ג’ילי גאומטרי C החדשה 2023 (טווח משופר) מ-144,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'ילי חדשה
ג’ילי Geometry C החדשה

 

“החשמלית הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2022” (11,000 כלי רכב על כבישי ישראל) GEELY גאומטרי C, מגיעה אלינו בגרסה חדשה, עד 485 ק”מ טווח, החל מ-144,990 ש”ח

 

מה השתנה ב-Geometry C Geely החדשה?

 

ג’ילי Geometry C החדשה היא רכב קרוסאובר קומפקטי מודרני. יש בו מערכות בטיחות מתקדמות לצד טכנולוגיות אינטראקטיביות. הג’ילי זוכה לשדרוגים ב-4 מישורים: עיצוב עדכני, מערכת ניהול אנרגיה חכמה חדשה, מולטימדיה משופרת ומערכות בטיחות מתקדמות. כל אלו הביאו ליצירת רכב קרוסאובר טכנולוגי יותר, עם טווח נסיעה ארוך יותר, ידידותי ובטיחותי יותר. 

 

 

קטלוג

 

עיצוב עדכני – פנים וחוץ

 

העיצוב החדש של ג’ילי Geometry C שואב השראה משפת העיצוב המינימליסטי. העיצוב החיצוני בחזית הרכב עבר עדכון משמעותי וכולל לוגו מואר ופנסים קדמיים ארוכים במיוחד היוצרים אפקט חזותי מרשים. בנוסף, חישוקי הסגסוגת בגדול 18 אינץ’ זכו לעדכון בדמות עיצוב חדש וספורטיבי. פנסי ה-LED מפחיתים את צריכת החשמל ברכב ושומרים על טווח נסיעה אופטימלי שמבטיח תנאי נהיגה בטוחים יותר בתנאי חשיכה ובתנאי ראות לקויה. בשילוב עם הגג הצף מדגם IMAX וידיות הדלתות הנסתרות, העיצוב משפר את מראהו הטכנולוגי של הרכב. Geometry C החדשה מגיעה לישראל ב- 2 רמות גימור לכל אחת מ-2 גרסאות סוללה – PRO ו-PURE – בצבעים: לבן, כסוף, כחול, כסוף-לילך ושחור. 

בגזרת עיצוב הפנים, Geometry C החדשה מתמקדת בעיצוב אסתטי, ומציעה בחירה בין מושבי עור סינטטי בגוון שחור או בז’ אלגנטי. הדגם כולל עיצוב מתקדם של בורר ההילוכים, להעברת הילוכים בתנועת אצבע פשוטה, דבר ההופך תמרונים – כגון, פניות פרסה או חניה – לקלים ובטוחים. הקונסולה המרכזית זכתה גם כן לעדכון עיצוב, עם שטח אחסון גדול, וטעינה אלחוטית של 15W לטלפונים ניידים, תאורת אווירה משודרגת, עם 72 גוונים לבחירה, אפשרויות תאורה שונות הניתנות לקישור למצב הנהיגה ומהירות הרכב. 

 

ג'ילי גאומטרי C החדשה
עיצוב עדכני, טווח משופר, ומערכות בטיחות נוספות. ג’ילי Geometry החדשה

 

טווח ומערכת ניהול אנרגיה 

 

ג’ילי Geometry C החדשה מתגאה בטווח נסיעה ארוך הודות לסוללה גדולה בעלת צפיפות גבוהה המשמשת בסיס לביצועיה. הרכב מציע טווח WLTP של 485 ק”מ בדגמי הסוללה בגודל 70 קוט”ש (לעומת טווח של 460 ק”מ בדגם היוצא), וטווח מירבי של 359 ק”מ בדגמי הסוללה בגודל 53 קוט”ש (לעומת טווח של 350 ק”מ בדגם היוצא). אחת הסיבות העיקריות לשדרוג טווח הנסיעה היא מערכת הבלימה החדשה ONEBOX שהינה המתקדמת ביותר מסוגה.

מערכת זו מבטיחה בלימה חלקה, עם שליטה מהירה במנוע ו-100% התאוששות אנרגטית. המנוע החשמלי מספק 204 כ”ס. ולנהגים בעלי ‘חרדת’ טווח’, המצב הסופר-חסכוני (Eco+) שבדגם החדש אמור לשפר יותר את טווח הנסיעה. בקרת הטמפרטורה המתקדמת של הסוללה פועלת כמו “מיזוג/חימום אוויר” ומבטיחה שיפור ביעילות הסוללה. 

 

טכנולוגיה 

 

מערכת המולטימדיה ב-Geometry C החדשה שודרגה בשביל הקהל הישראלי ומצוידת במערכת ניווט WAZE מובנית. המערכת, שתגיע לראשונה גם בשפה העברית, מאפשרת למשתמשים לצאת בקלות למסע דיגיטלי וליהנות מחוויית נסיעה יעילה ומקושרת. כמו בדגם הנוכחי, ה-Geometry C החדשה תגיע עם רמת אבזור גבוהה ואיכותית, הכוללת בין היתר חימום למושבים הקדמיים, HUD (תצוגה עילית) ומערכת שמע איכותית של Bose. נוסף על אלו, יגיע הדגם החדש לראשונה עם מערכת אוורור למושבים הקדמיים, מערכת התנעה ללא כפתור וחיישן גשם. 

 

ג'ילי גאומטרי C החדשה מחיר
תא נהג ג’ילי גאומטרי C החדשה

 

מערכות בטיחות מתקדמות 

 

ב-Geometry C החדשה נוספו מערכות הבטיחות הבאות: מערכת RCW ו- RCTA המתריעות על פגיעה מאחור ותנועה חוצה מאחור, מערכת DOW המתריעה על עצמים חולפים בפתיחת הדלתות ואפשרות ניתוק כרית אוויר נוסע. 

בנוסף, מציע הדגם החדש סיוע נהיגה חכמה L2, הכולל תכונות כגון Stop&Go, ACC (בקרת שיוט אדפטיבית, עצור-סע); AEB (בלימת חירום אוטונומית); תצוגה פנורמית של 360°; FCW (התראת התנגשות קדמית); LSS (מערכת שמירת נתיב) , BSD (זיהוי שטח מת) ומערכת למניעת שכחת ילדים. בין שהנהג מנווט בתנועה עירונית או משייט בכביש המהיר, הרכב מספק פתרונות מדויקים לכל תרחיש נהיגה. מאפייני הבטיחות הפסיבית שופרו אף הם, עם קורת סגסוגת אלומיניום קדמית לשמירה על תא הנוסעים. באשר לבטיחות הסוללה, וכדי להבטיח פעולה יציבה לאורך זמן ובכל מזג אוויר ה- Geometry C מצוידת במבנה בעל שלוש טבעות הגנה ובניטור פעיל של הסוללה. ציון הבטיחות של ה- Geometry C על פי נוהל משרד התחבורה הינו 6 מתוך 8.

 

הבדלים ברמות הגימור PURE ו-PRO: 

 

רמת הגימור PURE, אשר בדגם היוצא הוצעה בגרסת הסוללה הקטנה בלבד, עוברת שדרוג משמעותי עם מתיחת הפנים ומתווספת גם בגרסת הסוללה הגדולה יותר.

רמת הגימור PURE החדשה מציע רמת אבזור גבוהה הכוללת את כל מערכות הבטיחות המתקדמות בדומה לרמת הגימור PRO,  חישוקי סגסוגת (17” בדגם 360, 18” בדגם 480), כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי IMAX, כוונון מושבים חשמלי (בגרסת סוללה 480 בלבד), מצלמות 360 מעלות, חיישן גשם, תאורת אווירה במגוון צבעים, מסך מולטימדיה 12.3” ומשטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד.

רמת הגימור PRO כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור PURE גם: חיישני חניה קדמיים, חימום ואוורור מושבים קדמיים, מערכת טיהור AQS ויונים שליליים,  חלונות אחוריים כהים, מערכת שיקוף נתוני נהיגה על שמשת הנהג HUD, מערכת שמע BOSE איכותית עם 8 רמקולים וסאבוופר מובנה.

 

ג'ילי מחיר
ג’ילי גאומטרי סי. החל מ-144,990 ₪

 

אפליקציית App My Geely 

 

בשילוב עם השקת הדגם החדש, תשיק ג’ילי בישראל את אפליקציית My Geely שתעניק מידע מגוון ושימושי לקהל לקוחות החברה, ותאפשר תקשורת ישירה ונוחה באמצעות טכנולוגיה אישית ומתקדמת. בין המידע הרחב והשירותים שתספק האפליקציה למשתמשים שלה: עדכונים בזמן אמת על מצב הסוללה ברכב ומעקב אחר קצב הטעינה, ניווט וקבלת מידע אודות עמדות טעינה, מידע על מיקום הרכב בכל זמן ומכל מקום, בקרה על התנהגות נהג לשיפור הבטיחות וצריכת האנרגיה, תזכורות ישירות לנייד על חידוש ביטוח וטיפול תקופתי לרכב, מידע על ביצועי הנהיגה בכל זמן, קביעת תור למרכזי השירות של GEELY בפריסה ארצית, ניווט לחניון הקרוב ביותר, גישה מהירה למסמכי הרכב באמצעות “תא כפפות דיגיטלי” ועוד. 

 

דגם 360 PURE: מחיר 144,990 ₪

דגם PRO 360: מחיר 152,990 ₪

דגם PURE 480: מחיר 157,990 ₪

דגם 480 PRO: מחיר 165,990 ₪

 

גי’לי גאומטרי C החדשה – מפרט וקטלוג

 

GEELY מפעילה מערך שירות ומכירות בפריסה ארצית ב-8 מוקדים: ת”א, ראשל”צ, נתניה, חיפה, באר שבע, עפולה, ירושלים ומודיעין. מערך השירות של GEELY ישראל יופעל במתכונת 24/7 במספר 8133* לתמיכה מלאה בלקוחות הרכב החשמלי – אתר החברה.

 

רונן יבלון, מנכ”ל GEELY ישראל: “בנובמבר 2021 השקנו לראשונה בישראל את מותג GEELY באירוע שלווה בהתרגשות רבה. כיום, כשמעל ל-11,000  לקוחות הביעו אמונם ובחרו בג’ילי אנו חשים סיפוק רב, גאווה על הדרך המאומצת שעשינו והערכה  על הבעת האמון הרבה לה זכינו מהציבור הישראלי. כעת, פנינו קדימה אל עבר האתגר של השקת הדגם החדש מאותה משפחה. אנו משוכנעים שאנו מביאים היום לקהל הישראלי מוצר מצוין ממותג מוביל ואת הצעת הערך טובה ביותר: החל מרמת העיצוב הגבוהה, המשך באבזור העשיר ובטכנולוגיה המתקדמת שמאפיינת את מערכות הבטיחות ברכב, וכלה בטווח הנסיעה הארוך במיוחד המאפשרים יחד חוויית נהיגה שקטה ובטוחה. אנו מבטיחים להמשיך ולעשות את מירב המאמצים בכדי להעניק לכל לקוחותינו את חווית השירות המתקדמת והטובה ביותר בישראל”.

 

כל הכתבות על ג’ילי גאומטרי C

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 + three =