פאנל השופטות ממשיך לצמוח: העיתונאית ה-70 מצטרפת לטקס WWCOTY

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

WWCOTY judgeS
עיתונאית הרכב מפולין מצטרפת לטקס הבינלאומי WWCOTY

 

קטרזינה דזיוויק, עיתונאית הרכב מפולין מצטרפת לטקס הבינלאומי לבחירת רכב השנה, של עיתונאיות הרכב בעולם – WWCOTY. פאנל השופטות מונה היום כ-70 עיתונאיות מ-49 מדינות, ו-5 יבשות

 

נשיאת טקס בחירת מכונית השנה הבינלאומי (WWCOTY) שמחה להכריז שקטרזינה דזיוויצה, עיתונאית הרכב מפולין, שכותבת במדיה fleetLOG, הצטרפה לחבר השופטות הבינלאומי, טקס בינלאומי לבחירת רכב השנה, בו פאנל השיפוט הוא היחיד בעולם שמורכב אך ורק מנשים עיתונאיות רכב. עם מינויה של השופטת מפולין, מגיע פאנל WWCOTY לכ-70 שופטות מ-49 מדינות.

Katarzyna Dziewicka התחילה את הקריירה שלה בתקשורת המוטורית לפני יותר מ-20 שנה. במהלך 15 השנים האחרונות היא עובדת כעיתונאית עצמאית המתמחה במכוניות וכלי רכב מסחריים. היא נוהגת לבחון דגמי נוסעים וכלי רכב מסחריים, מה שנותן לה פרספקטיבה רחבה על שוק הרכב המקומי והבינלאומי. עבודתה מוערכת מאד, בשנה שעברה היא זכתה בפרסי המדיה האלקטרונית והשנה היא זכתה בפרס העיתונות המסחרית לשנת 2023.

כיום היא עובדת ב-FleetLOG, כלי תקשורת פולני שמתייחס לתחבורה כמערכת ועוסק במרכיביה ובתפקיד שהם ממלאים בתחום הרכב. FleetLog בודק ומציג כמעט את כל סוגי כלי הרכב, וממלא תפקיד מכריע בפיתוח של ניידות חשמלית וכלי רכב אוטונומיים. סוגים חדשים של יחידות הנעה ומערכות סיוע לנהג, על מנת לייצר עולם חדש לגמרי של ניידות: יעיל, בטוח ובר קיימא.

בפולין יש את מספר המכוניות הגדול ביותר לכל 1000 תושבים מכלל אירופה. קרוסאוברים קומפקטיים ורכבי שטח שולטים בשוק. יש במדינה הזו גם תעשיית רכב חזקה. היא מייצרת רכיבים וכלי רכב שלמים כולל משאיות ואוטובוסים. פולין ממלאת תפקיד חשוב בתחבורה המסחרית ביבשת אירופה.

 

WWCOTY JOURNALIST EUROPE
WWCOTY

 

 

טקס WWCOTY

 

בחירת מכונית השנה בעולם, של עיתונאיות הרכב הוא הטקס היחיד בו פאנל השופטות מורכב אך ורק מנשים עיתונאיות רכב/מוטוריות. הוא נוצר על ידי עיתונאית הרכב הניו זילנדית, סנדי מייהר, בשנת 2009. כיום היא נשיאת הכבוד, ואילו מרטה גרסיה, עיתונאית רכב בכירה מספרד, היא הנשיאה בפועל.

פרס ייחודי זה נועד להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה, וגם לתת קול לנשים בעולם הרכב. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. השופטות לא בוחרות ב’מכונית לנשים’ מכיוון שמכוניות אינן ספציפיות למין כזה או אחר. המכוניות נבחנות מהיבטים כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, חוויית נהיגה, יתרונות וטביעת רגל סביבתית, בין היתר, ועוד פרמטרים נלקחים בחשבון בעת ההצבעה.

עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות ביותר של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות לנשים בעולם הרכב ולתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, מכיוון שניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות רבות.

 

 

שופטות WWCOTY מעניקות למנכ”לית פיג’ו העולמית את פרס רכב השנה

קיה נירו החדשה מכונית השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY 2023

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

9 − three =