מסחרית יוקרתית: מרצדס ספרינטר החל מ-199,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אבזור נוחות ובטיחות אקטיבית מעולמות היוקרה, ומערכת מולטימדיה מתקדמת MBUX עם תפעול קולי - מרצדס ספרינטר החדשה, החל מ-199,000 ש"ח

מסחרית יוקרתית: מרצדס ספרינטר החל מ-199,000 ש”ח

כלמוביל הובלה והיסעים משיקה בישראל את הספרינטר החדש, המבוסס על קונספט ה- adVANce החדשני, אשר יוצע תחילה ב-7 משפחות דגם ועשרות תצורות שונות, ובכך מרחיבה באופן משמעותי את תמהיל הדגמים שאותן היא משווקת בקטגוריית המסחריות וההיסעים. בנוסף, כלמוביל תאפשר לראשונה בדגמי המיניבוס גרסאות מרכב מקומיות ואירופאיות עם טווח מחירים גמיש לטובת הגדלת סל הפתרונות המוצע ללקוח גם בסגמנט זה.

הדור החדש של הספרינטר מעוטר בעיצוב פנים חדשני ומתקדם, המזכיר את סביבת הנהג ברכבי היוקרה הפרטיים של מרצדס. בחזית הרכב ניתן למצוא 2 צגים, הראשון בגדול של 7 או 10.25 אינץ’ עם מערכת MBUX מתקדמת אשר לומדת להכיר את דפוסי ההתנהגות והעדפות האישיות של הנהג תוך כדי “תנועה” ומכילה את כל המידע לטובת תפעול הרכב ומערכות הבידור, לרבות שליטה קולית הנתמכת בעשרות שפות ומערכת ניווט מקורית עם מציאות רבודה כאופציה בחלק מהדגמים. ברוב משפחות הדגם הצג השני הינו לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני עם מסך 5.5 אינץ’ המציג את כל המידע הרלוונטי לנהג.

ממד נוסף הבא לידי ביטוי בספרינטר החדש הוא מערכות הבטיחות המתקדמות. הספרינטר מגיע עם מגוון מערכות בטיחות חדשות, אוטונומיות ומצילות חיים וביניהם: מערכת עזר ברוחות צד (Crosswind Assist) המזהה משבי רוח, מייצבת את הרכב ומונעת סטייה שלו מהנתיב באמצעות בלימה סלקטיבית של חלק מהגלגלים. מערכת סיוע לניטור שטחים מתים (Blind Spot Assist) המנתרת רכבים שנמצאים ב”שטח מת” ומתריעה על כך בפני הנהג. מערכת בלימה אקטיבית (Active Brake Assist) המזהה סכנת התנגשות ברכב הנמצא מלפנים או פגיעה בהולך רגל, ובמידת הצורך מבצעת בלימה אוטונומית.

בקרת שיוט אדפטיבית Active Distance Assist (Distronic) המאפשרת נסיעה אוטונומית ושומרת באופן אוטומטי על מהירות הנסיעה והמרחק מהרכב שנמצא מלפנים. מערכת סיוע אקטיבית לשמירת הנתיב (Active Lane Keeping Assist) מתריעה ומסייעת באופן אוטונומי להחזרת הרכב לנתיב הנסיעה, מערכת לניטור ערנות נהג (Attention Assist) וחבילת חנייה הכוללת חיישנים ומצלמות המזהים מכשולים בזמן התמרון לאחור ואף מאטה את הרכב בעת הצורך.

בדומה לדור הקודם הספרינטר החדש יוצע במשקלים שנעים בין 3.5 – 5.5 טון ובגרסת ההיסעים יאפשר מגוון גרסאות החל מ-10 מושבים ועד ל-22.

מערכת מולטימדיה מתקדמת MBUX. תא נהג מרצדס ספרינטר
מרצדס ספרינטר 2019. אבזור ומערכות בטיחות של רכבי יוקרה

בפן הטכני הדור ה-3 מציג הנעה קדמית, לצד ההנעה האחורית וכפולה שהייתה קיימת גם בדור היוצא, המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 9 מעברים (9G-TRONIC) או ידנית בעלת 6 מעברים ומעניקה שיפור משמעותי לביצועי המנוע ולהפחתת צריכת הדלק.

בגרסת ההנעה הקדמית ישולב מנוע טורבו דיזל מתקדם (OM651) עם 4 בוכנות בנפח של 2.1 ליטר המפיק 143 או 163 כוחות סוס. בגרסאות ההנעה האחורית והכפולה ישנה אפשרות גם למנוע 6 בוכנות מתקדם בנפח 3 ליטר בהספק של 190 כ”ס עם תיבת הילוכים PLUS 7G-TRONIC הנשלטת גם בצורה מתגית על גבי גלגל ההגה.

פלטפורמת ההנעה הקדמית מותאמת לתחום ההובלה ומאפשרת כושר העמסה גבוה ושפת הטענה נמוכה. גובה הרצפה בגרסה זו נמוך ב-80 מ”מ והיא בעלת כושר גרירה מקסימלי של עד 2 טון.

מרצדס ספרינטר החדש מכיל גם חידושים רבים בסביבת הנהג עם הגה רב תפקודי בעל מתגי מגע ארגונומיים מתקדמים המאפשרים שליטה על מערכות הבידור של הרכב, אפשרות להתנעה ללא מפתח (Keyless Start) סטנדרט הלקוח מקטגוריית הרכבים הפרטיים, תא אחסון לטלפונים חכמים וטעינה אלחוטית, טעינה באמצעות חיבור USB Type C, מראות מתקפלות חשמליות, מערך מגבים Wet Wiper מבוסס על מתזים המותקנים בתוך המגבים עצמם, מרימי שמשות, פתיחת דלתות אחוריות ל-270° ועוד.

אמיל קרעין מנכ”ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בחברת כלמוביל מציין: “הספרינטר החדש מעלה את רמת הרכב במדרגה נוספת והופך את הספרינטר למוצר עוד יותר מתקדם, למרות שכבר כיום הספרינטר הנוכחי הוביל את הקטגוריה בארץ הן בנתח השוק, הן באיכות והן בבטיחות. קרעין הוסיף ואמר כי בשנה האחרונה, לאור התחזקות עולם הסחר המקוון, יש נסיקה בשימוש במסחריות והספרינטר החדש אשר נותן מענה מושלם לצרכים אלו מעניק פתרון יעיל, חסכוני, מתקדם ונעים לנהג לטובת משלוחים, מוצרים המחייבים קירור ולצרכים עירוניים ובין עירוניים”.

דגמי הספרינטר החדש יושקו עם אחריות ל-4 שנים – שנתיים אחריות יצרן ואפשרות לרכישת שנה או שנתיים נוספות עד 400,000 ק”מ בהתאם לדגמים השונים.

מחיר לדגמי ההובלה החל מ – 199,000 ₪ (עבור דגם בסיסי של ואן 3.5 טון).

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight − six =