אביזרי תינוקות לרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

הידעת? קיים אבזור אחר לרכב, אבזור צבעוני, ומרשרש, אליו נחשפים אנשים שמגיעים לשלב הזה בחיים - הבאת ילדים לעולם

מחיפוש ג’אנטים עוברים לחפש מראות צבעוניות ומקושקשות לתינוק במושב האחורי, מערכות מולטימדיה מתקדמות הופכות למובייל מנגן, מושבי ספורט לסלקלים ובוסטרים, ו… טוב, הבנתם לאן זה הולך.

פתחתי במילים האלה בכתבה כדי שהגברים הקוראים לא יברחו. בנים, יש לכם פה מקום, קראו, התרשמו, חפשו באתרים השונים אביזרים מגניבים שגם אתם תיהנו לראות ברכב, ואם אינכם אבות עדיין, המליצו לאלה שכן. אימהות, אתן כאן? מצוין, בואו נתחיל.

סטיקרים ושלטים לרכב – תינוק ברכב


 

אלי אקספרס
 



מראות (baby car seat mirror)

זהו האביזר הראשון והוא גם מקבל את המקום הראשון בנחיצותו, מלבד מושב בטיחות כמובן – מראה לתינוק, כלומר לאם או לאב הנוהגים ברכב. אם מדובר בתינוק ישוב בסלקל, אז פניו לא מול המראה המרכזית, ואז ניתן להציב מראה קטנה מולו שתשתקף למראה המרכזית ולעיני הנהג.

כך אפשר להבחין במתרחש מאחור מבלי לעשות לזוז פיזית ממושב הנהג במהלך נסיעה או חלילה לעשות תנועות חדות שעלולות לסכן אותנו. המראה יכולה לשמש לא רק אותנו המבוגרים ברכב, אלא גם את התינוק עצמו, לכן, חפשו את המראות המקושקשות ביותר, ותקבלו תינוק עסוק ומרוצה במהלך הנסיעה. הצלחה מובטחת.

מראה פנורמית – במיוחד אם יש כמה ילדים מאחור ואתם רוצים לפקוח על כולם עין. ויותר מהכל, פותח בפניכם תמונת מצב פנורמית של המתרחש מאחוריכם ולצידכם, במראה אחת מרכזית. 

אמאזון
 

צלונים

מי אוהב שמש? כולם, מי אוהב שמש יוקדת על הפנים והגוף במהלך נסיעה? פחות, אה? בשביל זה יש צלונים קלים וכהים שיוכלו להגן על התינוקות שלנו שיושבים מאחור חסרי אונים. אין צורך להניח שמיכה או בד על הסלקל שיחסום כניסת אוויר מלמעלה, פשוט ללחוץ את כפתורי הואקום בקצוות הצלונים על גבי החלונות. צלון לא חייב להיות שחור ומשעמם, בחרו כזה צבעוני עם דמויות מחייכות, והנה לכם עוד תעסוקה ושואב חיוכים לתינוק.


מגן בטיחות מהשמש

בהמשך לצלון, אם אינכם חונים במקום מוצל, מושב הבטיחות של התינוק שלכם חשוף לשמש שעות ארוכות, ועלול לשרוף או לצרוב את עורו החשוף של הקטנצ’יק בעת ההושבה. בשביל זה יש כיסוי מגן בטיחות מפני השמש למושב התינוקות.


ארגונית (baby organizer)

תוספת פחות “סקסית” לאלפא רומיאו 159 שברשותי – “ארגונית” עם מקומות אחסון אותה מלבישים על גב המושב, בה ניתן לרכז ולסדר את כל הפיצ’פקעס לתינוק; מגבונים, מוצצים, וכל מה שאתם עלולים להזדקק לו בדרך.    

 

www.zakkadesign.com
 

 

אמאזון
 

 

 alibaba
alibaba.com
 

מובייל לרכב

אפשר לתלות אותו על מושב הנוסע מקדימה או על משענת הראש מאחור. המובייל עשוי בד ואליו קשורים מיני צעצועים, בובות משחק רכות וצבעוניות, רעשנים מרשרשים לפיתוח יכולותיו המוטוריות והחושיות של התינוק. כמובן שהוא מיועד בעיקר לשעשע את הפעוט בזמן הנסיעה. ולחלקם יש גם מראה שזה “לתפוס 2 ציפורים במכה”.

 

שימו לב שישנם גם מוביילים עם מרקמים מחוספסים לכפות הרגליים, מומלץ (foot play)


מה עוד?

מגן קשיח לגב מושב הנהג למניעת סימני נעליים, שריטות ומיני נזיקין למושב, וגם, אולי, אם נמאס לכם לחטוף בעיטות ודחיפות מהרגליים של הקטנים.
כריות תמיכה לצוואר הפעוטות, כמו זה שמלבישים בטיסות, בעיקר אם מדובר בתינוקות רכים שכידוע זווית נטיית הראש שלהם לעיתים נראית בלתי אפשרית, ואתם רוצים לשמור על מנך ראש ישר.
וגם כתבה נחמדה שמצאתי ברשת, על 10 דרכים להנעים את זמנו של התינוק/ת שלכם ברכב


את כל האביזרים האלה ניתן למצוא בחיפוש פשוט ברשת, כשללא ספק את המוצרים המוזלים ביותר תמצאו באתרים מחו”ל, דוגמת אלי אקספרס, אי ביי, אמאזון, אליבאבא, ועוד.

בקרוב, כתבה על איך תעסיקו את התינוק בנסיעות ארוכות.
ועד אז, נסיעה טובה

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “אביזרי תינוקות לרכב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven + thirteen =